Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Aankoop MP3-Speler

• Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Ernaldaes

Ernaldaes

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 365 berichten

Posted 27 April 2012 - 15:13

Ik ben opzoek naar een nieuwe goede mp3 speler. Ik heb er heel wat gehad maar aangezien ik er jammer genoeg niet altijd even voorzichtig genoeg ben blijven ze niet jaren meegaan.

Bij deze dus graag een beetje advies ;)

Budget: Niet echt een maximum budget gewoon een redelijke prijs, natuurlijk niet eentje die bakken met geld kost.
Merk: Liesft Creative maar mag zeker ook iets anders zijn
Geheugen: Liefst 8Gig maar tenminste 4Gig

Extra opmerking: Hij moet tegen een stootje kunnen !

#2 mdgf.mike

mdgf.mike

Trial Crew

• Trial
  • PipPip
  • 351 berichten

Posted 27 April 2012 - 16:35

Ik heb zelf de sansa clip+ 4GB (met een 32GB µSD kaart) en dat is ook één van de bekendste op audio fora. Zeer goede geluidskwaliteit, micro sd slot (max 32GB), 100% rockbox(Enorm veel extra functionaliteit en de beste standaard layout (die je zoveel kan tweaken als je wilt, skins genoeg te vinden)  dat ik ooit op een mp3speler heb gezien imo) compatible, handige clip, betrekkelijk stevig (het blijft plastiek, maar de mijne valt toch wel rap 2x per dag op de grond en ik gebruik hem enorm veel, maar met uitzondering van de weggesleten logo op de knoppen en de vele krassen is er niks mis mee),...

#3 GoldenNathan

GoldenNathan

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 829 berichten

Posted 27 April 2012 - 16:46

Bericht bekijkenErnaldaes, op 27 April 2012 - 15:14, zei:

Ik ben opzoek naar een nieuwe goede mp3 speler. Ik heb er heel wat gehad maar aangezien ik er jammer genoeg niet altijd even voorzichtig genoeg ben blijven ze niet jaren meegaan.

Bij deze dus graag een beetje advies ;)

Budget: Niet echt een maximum budget gewoon een redelijke prijs, natuurlijk niet eentje die bakken met geld kost.
Merk: Liesft Creative maar mag zeker ook iets anders zijn
Geheugen: Liefst 8Gig maar tenminste 4Gig

Extra opmerking: Hij moet tegen een stootje kunnen !

Als je nou gewoon een iPod touch koopt van 300 euro... Ga je er vast ook wel voorzichtig mee om :p

Always put yourself in others shoes. If you feel that it hurts you, it probably hurts the other person, too.

#4 MystDisc

MystDisc

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2582 berichten

Posted 27 April 2012 - 16:53

Bericht bekijkenGoldenNathan, op 27 April 2012 - 16:46, zei:

Als je nou gewoon een iPod touch koopt van 300 euro... Ga je er vast ook wel voorzichtig mee om :p
Ik hoop dat je aan het trollen bent.
Posted Image

#5 Wazzipi

Wazzipi

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1293 berichten

Posted 27 April 2012 - 17:22

Ik heb ook een sansa clip en ook tevreden over, alleen zocht ik ooit eens een met deftige radio ontvangst die sansa ik nu heb heb ik echt constant storing :(
Mja dan maar zelf wa muziek opgezet en is perfect en nog redelijk goedkoop. Tuurlijk ieder zijn mening. En de batterij valt ook nog mee.

#6 GoldenNathan

GoldenNathan

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 829 berichten

Posted 27 April 2012 - 18:21

Bericht bekijkenMystDisc, op 27 April 2012 - 16:53, zei:

Ik hoop dat je aan het trollen bent.

Zou je denken :|?

Always put yourself in others shoes. If you feel that it hurts you, it probably hurts the other person, too.

#7 Carnivorious

Carnivorious

Crew

• Crew
  • 1184 berichten

Posted 28 April 2012 - 08:50

Bericht bekijkenWazzipi, op 27 April 2012 - 17:22, zei:

Ik heb ook een sansa clip en ook tevreden over, alleen zocht ik ooit eens een met deftige radio ontvangst die sansa ik nu heb heb ik echt constant storing :(
Mja dan maar zelf wa muziek opgezet en is perfect en nog redelijk goedkoop. Tuurlijk ieder zijn mening. En de batterij valt ook nog mee.
Voor radio kan hij zijn gsm gebruiken en hij luistert bijna nooit naar de radio :p (Ernaldaes is mijn tweelingbroer)
Blog: Carnivorious | A spicy view on the world!

#8 demon326

demon326

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 311 berichten

Posted 28 April 2012 - 12:13

Cowon iAudio 10 8 GB Zwart - MP3shop.be

Die krijgt goede reviews, maar kost 140 €... Ben zelf aan het denken deze aan te kopen :)

#9 mdgf.mike

mdgf.mike

Trial Crew

• Trial
  • PipPip
  • 351 berichten

Posted 28 April 2012 - 14:09

De meeste (80% ofzo) radiozenders werken perfect bij mij ze binnenshuis (buiten allemaal) dacht ik, maar ik luister dan ook nooit naar de radio (tis toch allemaal dezelfde repetitieve k*tmuziek op gelijk welke post :p, enkel klara zet ik nog wel eens op als ik aan het studeren ben).

Nu zijn er uiteraard nog alternatieven hé, zeker als je maar 8GB moet hebben en zeker nooit meer (een (µ)SD slot is het allerbelangrijkste in een mp3speler voor mij) dan kun je soms wel mooie dingetjes vinden, zeker buiten "merken" om. Men zus en ma hebben hier ook ergens een 4GB en 8GB mp3speler liggen, die gewoon niks kostte in kruidvat of dergelijk en gebouwd zijn als een tank (volledig metaal), jammer genoeg wel touchscreen (das een minpunt in mijn ogen). Als je naar "merken" gaat zit je al rap aan 50€ en dan is de sansa in mijn ogen weer één van de beste keuzes (zelfs al heb je geen sd slot nodig).

#10 Ernaldaes

Ernaldaes

On a roll

• Topic Starter
  • Member
  • PipPip
  • 365 berichten

Posted 03 May 2012 - 21:13

Bedankt voor de adviezen ! Ik ga hem morgen kopen ;) !

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users