Ik zit momenteel met een dilemma over welke versie ik het best zou kopen. Ondertussen ben ik te weten gekomen dat de 360 versie 2 discs heeft dus ps3 is wel beter op dit vlak. De online mode zal wel beter zijn op xbox denk ik. Welke versie zou ik nu nemen? (ik wil geen fanboy commentaar enkel serieuze antwoorden).
Welkom op het 4Gamers Forum
Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
|
2 replies to this topic
Posted 04 May 2012 - 16:33
Posted 04 May 2012 - 16:38
Ik denk dat je de keuze moet maken op basis van wat je zelf wil he 
Zitten je vrienden op Xbox 360 en gaan zij ook Max Payne 3 kopen, dan is die optie misschien beter? Als je liever met de Dualshock 3 speelt en bv. niet echt van plan bent om multiplayer te spelen, dan is de PS3 misschien een betere keuze?
Misschien moet je ook eens denken aan de toekomst, want als je GTA V gaat kopen, moet je misschien zien op welk platform je die gaat kopen, vermits er wel zaken (in de multiplayer) uitwisselbaar zijn. Gezien GTA V qua omvang wel een pak groter zou moeten zijn dan bij Max Payne 3, wordt die misschien ook op meerdere schijfjes gezet bij Xbox 360 (just a guess, op basis van MP3) en dan is de PS3-versie misschien gebruiksvriendelijker enz.
Dat soort zaken kan jij enkel voor jezelf uitmaken
Zitten je vrienden op Xbox 360 en gaan zij ook Max Payne 3 kopen, dan is die optie misschien beter? Als je liever met de Dualshock 3 speelt en bv. niet echt van plan bent om multiplayer te spelen, dan is de PS3 misschien een betere keuze?
Misschien moet je ook eens denken aan de toekomst, want als je GTA V gaat kopen, moet je misschien zien op welk platform je die gaat kopen, vermits er wel zaken (in de multiplayer) uitwisselbaar zijn. Gezien GTA V qua omvang wel een pak groter zou moeten zijn dan bij Max Payne 3, wordt die misschien ook op meerdere schijfjes gezet bij Xbox 360 (just a guess, op basis van MP3) en dan is de PS3-versie misschien gebruiksvriendelijker enz.
Dat soort zaken kan jij enkel voor jezelf uitmaken
Posted 04 May 2012 - 16:43
je moet bij uzelf eens afvragen of meerdere discs echt een probleem zijn. ik heb nooit iemand horen klagen tot een jaar of 2 geleden terwijl dit al bijna 20 jaar zo is dat er games op meerdere discs staan. ik zag het probleem toen niet en nu ook niet. meerdere discs = meer content.
of in COD termen: is het leuker om bij COD na 4 uur recht te staan omdat het spel uit is of om bij een rpg na 15 uur rechtstaan omdat disc 1 afgelopen is?
of in COD termen: is het leuker om bij COD na 4 uur recht te staan omdat het spel uit is of om bij een rpg na 15 uur rechtstaan omdat disc 1 afgelopen is?
Also tagged with one or more of these keywords: Max, Payne, versie, xbox, ps3, vs
4Games →
Sony PlayStation 3 →
[PS3] Time and EternityStarted by valies , 16 May 2013 |
|
|
||
4Games →
Sony PlayStation 3 →
[PS3] Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the ShadowsStarted by valies , 14 May 2013 |
|
|
||
4Games →
Sony PlayStation 3 →
[PS3][PS4] Watch DogsStarted by valies , 12 May 2013 |
|
|
||
4Games →
Sony PlayStation 3 →
[PS3] Remember MeStarted by valies , 12 May 2013 |