Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Boksen

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 DonSkellitonio

DonSkellitonio

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 304 berichten

Posted 07 May 2012 - 12:48

Zijn er hier toevallig ook boksfans op't forum??

Ik alvast wel, en ik start dit topic voornamelijk naar aanleiding van  de WBA (super) Lightweight titel match tussen Floyd Mayweather jr. & Miguel Cotto van afgelopen zaterdag.

Spoiler

Wat zijn julie meningen over deze wedstrijd??

Spoiler

Edited by DonSkellitonio, 07 May 2012 - 12:48.

#2 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 4706 berichten

Posted 07 May 2012 - 15:24

Buiten worstelen (net omdat het ook show is) ben ik niet echt fan van de andere ringsporten om een of andere reden...al klinkt Mayweather wel als een gekende naam in het boksen? Familie van een of andere legende?

#3 dumo

dumo

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2007 berichten

Posted 07 May 2012 - 16:23

Mayweather heeft verleden jaar een veroordeling opgelopen wegens huiselijk geweld (wss trainde hij van thuis uit :p )  en vliegt op 1 juli voor 3 maand in den bak.
When in doubt, use a hammer.
Drie billn es een gat nalf

#4 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2237 berichten

Posted 07 May 2012 - 17:06

Ik ga soms eens met een maat naar zijn neef kijken. (Hij was vorig jaar Belgisch kampioen amateur/pluimgewicht/hoehetookmagnoemen)
Da's best wel vet. Maar ik ken er niet veel van. :p 't Is wel eens fijn om een zaterdagavond met te vullen.

It's the guy in the red corner.

Edited by BlueSmiley, 07 May 2012 - 17:07.

Clementinnekes zen goe veu de deirme.

#5 Pudish

Pudish

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3381 berichten

Posted 07 May 2012 - 17:19

Mijn opa heeft in zijn jonge jaren nog tegen een Europese kampioen moeten boksen. Tegenwoordig ga ik met hem wel eens kijken naar het boksen.
Al schudt men nog zo kloek, de laatste druppel valt toch altijd in de broek.

#6 DonSkellitonio

DonSkellitonio

On a roll

• Topic Starter
  • Member
  • PipPip
  • 304 berichten

Posted 04 May 2013 - 10:17

Straks weer fight night!  Wladimir Klitschko vs de onverslagen Francesco Pianeta, wie kijkt er???

#7 mastinator

mastinator

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 598 berichten

Posted 04 May 2013 - 10:24

Ik vind het imo maar een loze sport. Begrijp me niet verkeerd ik weet dat die mannen enorm hard moeten trainen en over een zotte fysiek en reflexen beschikken. Maar gewoon de sport op zichzelf vind ik maar loos en vooral gevaarlijk, zou eigenlijk verboden moeten worden imo.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users