Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

F.A.C.T.S. 2012

• Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Gilles C

Gilles C

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 143 berichten

Posted 08 May 2012 - 15:51

Wie gaat er dit jaar naar de F.A.C.T.S. Convention? Vandaag hebben ze nog Sean Phillips aangekondigd. Hij is een tekenaar die onder meer Hellblazer en Marvel Zombies op zijn CV'tje heeft staan.

De beurs geeft met mondjesmaat steeds nieuwe gasten vrij. Er doen ook geruchten de rond dat er een extra zaal komt omdat het vorig jaar echt zeer krap was.

#2 Vancha

Vancha

Crew

• Crew
  • 1342 berichten

Posted 08 May 2012 - 19:59

Ik ga er zeker terug naartoe, maar nu volg ik het toch nog niet echt van welke gasten er zullen zijn :)

#3 hatetn

hatetn

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2182 berichten

Posted 09 May 2012 - 04:58

sowieso ga ik dit jaar terug. en als ik me niet vergis hadden ze kort na de vorige al gezegd dat het dit jaar 4 zalen ging zijn. maar waar houdt het op natuurlijk, de laatste jaren zijn ze al naar een andere plaats gegaan en dan van 2 naar 3 zalen en nu naar 4. als ze geen nieuwe dealers kunnen aantrekken heeft het imo maar weinig zin.

het grootste deel van de gasten en vooral de bekendste kondigen ze toch maar aan tijdens de zomer omdat die meestal een drukker schema hebben dus ik zal dan wel kijken wie er allemaal komt.

en gaat 4gamers dit jaar of gaan ze weer met hun vingers gaan draaien in de K?

#4 wolferick

wolferick

Crew

• Crew
  • 1534 berichten

Posted 09 May 2012 - 06:56

Ik ga ook alvast :). Ik heb manga's nodig om het najaar mee door te komen :p

#5 Elegy

Elegy

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1987 berichten

Posted 09 May 2012 - 10:42

Sowieso aanwezig :) Het is altijd wel leuk om naar F.A.C.T.S. te gaan ^^
Beter scheef erin als recht er neffe.

#6 Limskaya

Limskaya

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 804 berichten

Posted 09 May 2012 - 11:36

Ik ben er normaal gezien minimum 1, maar waarschijnlijk 2 dagen ^_^
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de gasten weinig in het oog houd. Daar is het meestal toch zo druk...

Over het uitbreiden.. Ik vind niet dat ze speciaal nieuwe dealers moeten aantrekken hoor. Meer ruimte is zowiezo goed. Ze hebben écht al grote flaters begaan (zoals maar 1 doorgang ipv 2 tussen de twee eerste zalen) en hun indeling is voor verbetering vatbaar. Het zou bijvoorbeeld heel fijn zijn als we met de cosplay competition eindelijk eens niet zouden moeten opboksen tegen het lawaai van de game hoek. Ook wat meer zitplaats zou leuk zijn, zodat mensen ook gewoon met elkaar kunnen rondhangen. Zeker voor de cosplayers, die er vaak 2 dagen na elkaar rondlopen en voor de community komen, is dat een plus. Op M.I.A. hebben we een apart zaaltje, waar we ook rustig kunnen zitten (lang leve tapijt). Dat is misschien te veel gevraagd, maar gewoon wat meer stoeltjes, uit het gewoel uit, zou fantastisch zijn. Nu zijn er maar 2 zithoeken, aan de eetstandjes, en die hadden zelfs niet genoeg stoelen voor wie enkel wou eten.

F.A.C.T.S. is op zaterdag altijd al overvol geweest, maar dit jaar was het echt wel er over. Dus ik moedig meer zalen aan en vind niet dat ze noodzakelijk meer invulling moeten zoeken dan. Een beetje ruimte mag ook wel eens!

Maar het blijft wel mijn favoriete conventie <3 Alleen al omdat het niet te Japans gericht is, wat op andere cons vaker het geval is. En omdat ik altijd zalige comic book deals kan opsporen!

#7 geoffreyverscheure

geoffreyverscheure

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 367 berichten

Posted 09 May 2012 - 11:52

Zal net zoals vorig jaar wss weer 1 dag gaan.
Geplaatste afbeelding

#8 Str3ss

Str3ss

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 290 berichten

Posted 09 May 2012 - 12:41

Als er meer dan één zaal qua gaming is, ben ik van de partij. Maar het is niet echt gebaseerd op gaming dusja. Waarschijnlijk niet.

#9 hatetn

hatetn

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2182 berichten

Posted 09 May 2012 - 15:39

Bericht bekijkenStr3ss, op 09 May 2012 - 12:41, zei:

Als er meer dan één zaal qua gaming is, ben ik van de partij. Maar het is niet echt gebaseerd op gaming dusja. Waarschijnlijk niet.

gaming neemt meer en meer zijn plaats in op facts. zeker sinds het in de expo is want daarvoor was er amper gaming en nu is er al bijna een hele zaal voor.
ik ben ook helemaal voor meer plaats en vooral om te zitten(zelfs met hun zithoek vorig jaar kon je nergens zitten) maar na al die jaren begin je toch wel te zien dat het altijd grotendeels hetzelfde is dat ze verkopen. daarom dat ik wil dat er eens wat nieuwe komen zodat er wat nieuws te zien is. en ik ben dan vooral bezig over figurines en statue's, want van ik weet niet eens waar ik moet beginnen bij comics(ja bij nr1)

#10 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2441 berichten

Posted 09 May 2012 - 19:54

Ik ga wss ook weer (in mijn hometown dus kan ik het niet negeren :tongue: )

vorig jaar was wel overdreven druk. :ohmy:
met 10 zalen komen ze nog niet toe denk ik :tongue:
Steam ID: [SPECTRE]Dr. Gordon Xbox Live gamertag: MCReetmann666
TankFest 2012 photo album :D http://imgur.com/a/858ir

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users