gHOST, op 20 May 2012 - 13:02, zei:
Ik heb een budget tot of iets boven €1500, is het dan misschien niet iets interessanter om die twee 7850 in CrossFire te kopen? Wat zou het verschil zijn tussen die en de GTX670?

Wel, zoals ik al zei zijn er heel weinig benchmarks van terug te vinden, maar uit degene die ik gevonden heb op kitguru, kan je concluderen dat 7850 CF net iets minder presteert dan GTX580 SLI, met dus een miniem prestatieverschil.
Als we dan de prestaties van GTX580 SLI met die van een gtx670 gaan vergelijken (
http://www.anandtech...duct/584?vs=598), dan zien we toch wel een serieus verschil in prestaties, dus in principe is 7850 CF ook een heel stuk beter dan een gtx670, maar je moet natuurlijk wel de moeilijkheden van CF-opstellingen in het achterhoofd houden. Zo mag je met CF wel eens verwachten dat bij nieuwe game releases de prestaties gedurende de eerste weken soms gelijk aan die van één enkele 7850 kunnen zijn. Dit wordt daarna dan wel weer opgelost door drivers van AMD.
gHOST, op 20 May 2012 - 13:11, zei:
Zou ik ook de SSD beter niet vervangen door deze
Samsung?
Ik heb er positieve dingen over gelezen en ben wel bereid voor er een 20 tal extra euro's voor te betalen.
Op het moment dat de Best Buy Guide geschreven werd waren er wat problemen met de Crucial M4's en daarom werd er in de guide voor een Samsung 830 gekozen. Deze problemen werden echter binnen de week nog opgelost door Crucial en de prestaties van beide SSD's zijn ongeveer gelijk. Ga dus gewoon voor de goedkoopste
Edited by MystDisc, 20 May 2012 - 13:29.