Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Transferthread binnenland 2012-2013

Voetbal Tranfers Jupiler Pro League Belgie

• Please log in to reply
105 replies to this topic

#1 Booka

Booka

Crew

• Crew
  • 1174 berichten

Posted 16 May 2012 - 18:29

Laat de geruchten maar los!!

Citeren

Charbonnier nieuwe spits Standard?

Geplaatste afbeelding

Standard moet het zonder Europees voetbal doen. Voorzitter Roland Duchâtelet belooft de nodige versterkingen. In de Franse media wordt Standard aan Gaëtan Charbonnier gekoppeld. Deze 23-jarige aanvaller vond dit seizoen vlot de weg naar doel bij de Franse tweedeklasser Angers.
Gaël Charbonnier ligt tot juni 2013 onder contract. De centrumspits (1m88) kost volgens Transfermarkt ongeveer 900.000 euro. De Rouches moeten echter concurrentie dulden van de Franse kampioen Montpellier.
De Franse aanvaller heeft zijn derde seizoen bij Angers achter de rug en zou graag een stap hogerop zetten. Charbonnier was het afgelopen seizoen in dertig duels titularis en vond twaalf keer de weg naar doel. In 2010-2011 kwam hij aan acht goals.

Edited by Booka Shade, 16 May 2012 - 18:31.

"Soccer is a game for 22 people that run around, play the ball, and one referee who makes a slew of mistakes, and in the end Germany always wins." Gary Lineker

#2 Dae Jim

Dae Jim

Crew

• Crew
  • 2582 berichten

Posted 16 May 2012 - 20:23

Ik ben vooral eens benieuwd of de betere spelers van de Belgische comp dit jaar eens blijven ipv steeds naar andere clubs te gaan. Ik denk dan aan Vossen, Vadis, Suarez, Mbokani.

Als fan van Beerschot AC ben ik natuurlijk ook benieuwd of het waar is of Barda komt naar het Kiel.

Edited by Dae Jim, 16 May 2012 - 20:24.

Geplaatste afbeelding Dae Jim op Xbox Live.  Twitter  

#3 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 4715 berichten

Posted 16 May 2012 - 22:15

Enkel geruchten hier of ook de vaststaande feiten, zoals:

Citeren

Tome Pacovski staat volgend seizoen in het doel van KV Mechelen. De Macedonische international verlaat Beerschot na drie seizoenen en tekent in Mechelen een contract voor drie seizoenen.

#4 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 3232 berichten

Posted 16 May 2012 - 22:36

Bericht bekijkenpapfles, op 16 May 2012 - 22:15, zei:

Enkel geruchten hier of ook de vaststaande feiten, zoals:
Iemand gaat dat niet leuk vinden.

Er wordt btw gefluisterd dat de deal tussen Brys en Antwerp al in orde zou zijn. Spijtig dat het geen Brepoels is geworden, maar ja.
Suit up!

#5 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 1174 berichten

Posted 16 May 2012 - 22:37

Zeker en vast ook feiten die zeker zijn.

Als hij naar KVM gaat zal Renatd sowieso wel naar de Rouches komen zeker.
"Soccer is a game for 22 people that run around, play the ball, and one referee who makes a slew of mistakes, and in the end Germany always wins." Gary Lineker

#6 Dae Jim

Dae Jim

Crew

• Crew
  • 2582 berichten

Posted 16 May 2012 - 22:40

Bericht bekijkenYoniVL, op 16 May 2012 - 22:36, zei:

Iemand gaat dat niet leuk vinden.

Er wordt btw gefluisterd dat de deal tussen Brys en Antwerp al in orde zou zijn. Spijtig dat het geen Brepoels is geworden, maar ja.

We hebben Stijnen hé :p

#7 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 3232 berichten

Posted 16 May 2012 - 22:43

Bericht bekijkenDae Jim, op 16 May 2012 - 22:40, zei:

We hebben Stijnen hé :p
Heb het ook niet over jou :D
Al zou ik niet zo blij zijn met Stijnen, want die zijn niveau was dit seizoen ook niet om over naar huis te schrijven. Dan vond ik Pacovski niet slechter hoor.
Suit up!

#8 Dae Jim

Dae Jim

Crew

• Crew
  • 2582 berichten

Posted 16 May 2012 - 22:47

Bericht bekijkenYoniVL, op 16 May 2012 - 22:43, zei:

Heb het ook niet over jou :D
Al zou ik niet zo blij zijn met Stijnen, want die zijn niveau was dit seizoen ook niet om over naar huis te schrijven. Dan vond ik Pacovski niet slechter hoor.

Das waar, hopelijk komend seizoen een tikkeltje beter. :)

#9 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 1174 berichten

Posted 18 May 2012 - 12:30

Renard: "Riga weg, dus ga niet naar Standard"
vr 18/05/2012 - 09:53
Het leek in kannen en kruiken, maar de transfer van Olivier Renard van KV Mechelen naar Standard gaat uiteindelijk niet door. "Omdat José Riga weg is", legt de doelman uit.
KV Mechelen Standard

Het vertrek van José Riga als coach in Luik hebben de zaken veranderd. "Samen met de directie van Standard hebben we besloten om de onderhandelingen stop te zetten. En daar heb ik geen enkel probleem mee", zegt Renard in La Dernière Heure.

"Het was de coach die stond op mijn komst en als die dan ontslag neemt, is het normaal om de transfer te annuleren. Ik weet niet of de nieuwe coach wel dezelfde visie heeft als de oude."

De doelman blijft dus bij KV Mechelen, ook al trok dat ondertussen al Tome Pacovski aan van Beerschot. "Dat verandert niks voor mij. Of we nu met twee of vijf doelmannen zijn, dat blijft mij gelijk."

#10 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 4715 berichten

Posted 18 May 2012 - 12:41

Ben benieuwd wie Standard dan gaat halen :-/ Leek me match-made-in-heaven dat hij terug kon

#11 kimme

kimme

Crew

• Crew
  • 508 berichten

Posted 18 May 2012 - 18:41

Hopelijk kunnen wij Remacle houden, zal niet simpel worden

#12 Dae Jim

Dae Jim

Crew

• Crew
  • 2582 berichten

Posted 19 May 2012 - 02:27

Ik zie Jacobs nog wel naar Standard gaan eigelijk

#13 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 4715 berichten

Posted 19 May 2012 - 10:36

Citeren

Standard is geïnteresseerd in de diensten van Jesper Jorgensen. Donderdagavond bracht de Deen zijn totaal met twee goals op het veld van Cercle Brugge op dertien doelpunten.

"Ik heb dit seizoen zaken gerealiseerd die ik niet voor mogelijk achtte", laat Jorgensen optekenen in Het Nieuwsblad. "Niets moet, alles kan. Europees voetbal geeft me wel een grote voldoening".

Jorgensen ligt nog één seizoen onder contract in de Arteveldestad en weigert voorlopig bij te tekenen.

"We hebben hem een voorstel gedaan, maar voorlopig wil hij niet verlengen", zegt manager Louwagie. "De prijs voor zijn transfer is overigens bekend".

http://www.voetbalkr...-voor-jorgensen

#14 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 4715 berichten

Posted 20 May 2012 - 00:01

Citeren

Club Brugge heeft Ryan Donk (26) langer aan zich gebonden. De Nederlandse centrale verdediger heeft zijn contract verlengd tot 2014. Er zou interesse geweest zijn van Anderlecht en Ajax voor Donk. Georges Leekens: "Hij moet nog meer een leider worden."

Donk blijft dus waar hij nu zit

#15 Ichi

Ichi

Crew

• Crew
  • 2028 berichten

Posted 20 May 2012 - 10:17

Bericht bekijkenkimme, op 18 May 2012 - 18:41, zei:

Hopelijk kunnen wij Remacle houden, zal niet simpel worden
Die zie ik nog bij Sandard tekenen...

#16 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 1174 berichten

Posted 20 May 2012 - 23:22

Ik dacht dat ook, maar twijfel er meer en meer aan.

#17 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 3232 berichten

Posted 20 May 2012 - 23:24

Perbet zou vrij zeker naar Standard gaan. Ik moet het nog zien van hem, maar als hij ook daar meer dan 15 goals maakt, dan hebben ze een goede koop gedaan.
Suit up!

#18 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 4715 berichten

Posted 20 May 2012 - 23:35

Ceulemans stapt op bij Westerlo (niet geheel onverwacht). Blijkbaar zou een andere interne functie nog wel kunnen.

#19 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 3232 berichten

Posted 20 May 2012 - 23:44

Bericht bekijkenpapfles, op 20 May 2012 - 23:35, zei:

Ceulemans stapt op bij Westerlo (niet geheel onverwacht). Blijkbaar zou een andere interne functie nog wel kunnen.
TD dus waarschijnlijk :)
Suit up!

#20 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 4715 berichten

Posted 21 May 2012 - 12:39

Citeren

Brecht Dejaegere heeft de knoop doorgehakt en zijn contract verlengd bij Kortrijk. Het 20-jarige talent was in beeld bij onder meer Club Brugge en Lokeren, maar tekende bij tot 2015.

Bron:sporza

Also tagged with one or more of these keywords: Voetbal, Tranfers, Jupiler Pro League, Belgie

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users