Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Ghost Recon: Future Soldier

Ghost recon

• Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 Dae Jim

Dae Jim

Crew

• Crew
  • 2526 berichten

Posted 20 May 2012 - 13:05

Geplaatste afbeelding
Mijn clan kijkt er al een tijdje naar uit, voor mij zal het de eerste keer zijn dat ik me ga wagen aan deze game. Vooral online moet het blijkbaar de moeite zijn en valt het wat te vergelijken met Socom? (klopt dit?)

Iemand die hem ook komende week gaat halen?
Geplaatste afbeelding Dae Jim op Xbox Live.  Twitter  

#2 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 98 berichten

Posted 21 May 2012 - 11:09

Ik heb de Beta in handen gehad en het zag er goed uit. Zelfs ondanks de slechte connectie heb ik hoge verwachtingen voor deze game. Het is meer tactisch dan de gewone shooter en met teamwork kom je stukken verder. In het begine speelt het spel nogal stroef maar na een tijdje besef je wel dat je beter van punt tot punt beweegt ( wat door de controls zeer makkelijk gebeurd ) dan wat rond te lopen.

Ik heb natuurlijk niet al de features kunnen gebruiken maar deze game komt ook in mijn kast te liggen.

#3 BulletGoof

BulletGoof

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 873 berichten

Posted 21 May 2012 - 11:11

Ik heb em gepre-ordered voor de pc :)

clan: www.nlbclan.co.uk

Geplaatste afbeelding

#4 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 98 berichten

Posted 23 May 2012 - 16:45

Heb hem al een 2-tal uurtjes getest en de campaign ziet er goed uit. Als je graag iets zeer tactisch zoekt zoals de oude soccom games maar dan met een betere story zou ik deze game aanraden.

Zou ik ook mogen weten welke clan je zit? Ik zoek namelijk mensen om co-op/multiplayer op een deftige manier aan te pakken.

#5 Dae Jim

Dae Jim

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 2526 berichten

Posted 23 May 2012 - 20:42

Bericht bekijkenMrFlix, op 23 May 2012 - 16:45, zei:

Heb hem al een 2-tal uurtjes getest en de campaign ziet er goed uit. Als je graag iets zeer tactisch zoekt zoals de oude soccom games maar dan met een betere story zou ik deze game aanraden.

Zou ik ook mogen weten welke clan je zit? Ik zoek namelijk mensen om co-op/multiplayer op een deftige manier aan te pakken.

FG (flemish gamers) , stuur me anders maar een xbox invite dan kun je eens mee spelen. Let wel, wij zijn een fun clan, geen gamebattles enzo. Ik ben ook maar een member dus ik kan je niet zomaar in de clan aanvaarden. Maar door mee te spelen maak je wel wat kans hoor!   (Xbox live account: Dae Jim)

#6 Dae Jim

Dae Jim

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 2526 berichten

Posted 24 May 2012 - 00:23

Al ongeveer 2tal uurtjes gespeeld en momenteel geef ik het rond de 65-70%
Leuk, maar vreemde design keuzes.

#7 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 98 berichten

Posted 24 May 2012 - 07:02

Ik stuur je straks een fr. Ik heb zelf ook geen tijd om aan gamebattles te doen.

Wat bedoel je juist me "design"... Ik vind ook in vergelijking met de vogie "ghost recon" titels dat deze veel beter is.

#8 Dae Jim

Dae Jim

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 2526 berichten

Posted 26 May 2012 - 00:54

Pff de UbiSoft server is al 6 uur plat.. onbegrijpelijk.
We waren met 8 clanleden aan het proberen maar geen geluk.
Dan maar terug BF3.

#9 Dae Jim

Dae Jim

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 2526 berichten

Posted 26 May 2012 - 15:50

De graphics van deze game is niet sterk, wat zeer duidelijk is tijdens de cutscenes. de gezichten zijn van een triestig niveau, en in de game zit er gigantisch veel pop up. Bijvoorbeeld: Onschuldige mensen die uit het niets komen, ratten die ineens uit het niets komen en 1 meter later verdwijnen, Vijanden die er ineens staan en 2 seconden geleden niet. etc... Objecten waar je door heen kunt lopen, ammo kisten die ontzichtbaar zijn, ...
neen grafisch is het zwak.

Maar gelukkig voor ghost recon draait gaming niet volledig rond grafische mogelijkheden, de game is zeer sterk als het draait rond gameplay. Het is heel amusant en spannend als je alles stealth wilt doen, ik speel dan ook graag stealth games ala Metal gear dus is deze game direct iets voor mij. Al is de AI compleet achterlijk soms, je kan bijna voor een vijand de ganzenpas doen en ze zien je nog niet. Goed voorbeeld: op een bepaald moment vliegt er een vijandelijke heli en die ziet blijkbaar niet dat je één voor één zijn kameraden beneden afschiet.

De animaties vind ik wel zeer goed gedaan, realistisch en een perfect voorbeeld hiervan is wanneer je wat vijandige soldaten ziet voetballen ingame, zeer goed gedaan.

De bugs die erin zitten zouden in principe niet mogen, in de 4 jaar zou je denken dat ze een uitgebreid bug test gedaan hebben maar het blijkt eerder dat ze niets gedaan hebben. Dat verschillende mensen op dezelfde gedeeltes vastlopen te zitten, zegt genoeg. Meestal is het dan ook tijdens momenten waar de AI op bepaalde plaatsen moet zijn. Hopelijk komt daarvoor snel een patch uit.

Online vind ik het zeer plezant, vooral de gamemode waarin je maar 1 leven hebt (Socom gameplay!) geweldig is het. De spanning in die game mode, dat is wat ik zoek in een online spel. Hopelijk houden de servers het nu uit, want gisteren was het de moeite daarmee.

Van mij krijgt het momenteel 81% mede dankzij de game mode online die ik al lang op de xbox 360 aan het zoeken was en waarvoor ik men PS3 miste.

Edited by Dae Jim, 26 May 2012 - 15:51.

#10 Super Liegebeest

Super Liegebeest

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1604 berichten

Posted 31 May 2012 - 08:10

Ik ben toch nog aant twijfelen ik denk dat deze als MW3 na 2 weken in de kast gaat eindigen.
EURO RETRO GAMER  Geplaatste afbeelding

#11 Unexpected

Unexpected

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2454 berichten

Posted 14 June 2012 - 16:47

heb zojuist een dvd van ghost recon gekregen? herinner me toch niet dat ik iets heb gekocht :p
An unexpected Desk
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

#12 Dae Jim

Dae Jim

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 2526 berichten

Posted 17 June 2012 - 23:49

Bijzonder leuk spel wel als je met wat vrienden tactisch kunt spelen.
Heb me vandaag erg geamuseerd op Future Soldier mede dankzij communicatie.

#13 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 98 berichten

Posted 18 June 2012 - 00:33

Is mijn invite in de vuilbak verdwenen dan? :p volgende keer stuur je maar een invite als je me online ziet!

#14 Dae Jim

Dae Jim

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 2526 berichten

Posted 18 June 2012 - 02:34

Bericht bekijkenMrFlix, op 18 June 2012 - 00:33, zei:

Is mijn invite in de vuilbak verdwenen dan? :p volgende keer stuur je maar een invite als je me online ziet!

Ik denk niet dat je online was, van Half 4 tot 7 heb ik dat gespeeld met 3 andere van FG.
Indien wel sorry :blush:

#15 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 98 berichten

Posted 18 June 2012 - 11:43

Bericht bekijkenDae Jim, op 18 June 2012 - 02:34, zei:

Ik denk niet dat je online was, van Half 4 tot 7 heb ik dat gespeeld met 3 andere van FG.
Indien wel sorry :blush:

Ik denk dat ik on was maar ik was de campaign co-op bezig of BF3 dusja... :p

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users