De graphics van deze game is niet sterk, wat zeer duidelijk is tijdens de cutscenes. de gezichten zijn van een triestig niveau, en in de game zit er gigantisch veel pop up. Bijvoorbeeld: Onschuldige mensen die uit het niets komen, ratten die ineens uit het niets komen en 1 meter later verdwijnen, Vijanden die er ineens staan en 2 seconden geleden niet. etc... Objecten waar je door heen kunt lopen, ammo kisten die ontzichtbaar zijn, ...
neen grafisch is het zwak.
Maar gelukkig voor ghost recon draait gaming niet volledig rond grafische mogelijkheden, de game is zeer sterk als het draait rond gameplay. Het is heel amusant en spannend als je alles stealth wilt doen, ik speel dan ook graag stealth games ala Metal gear dus is deze game direct iets voor mij. Al is de AI compleet achterlijk soms, je kan bijna voor een vijand de ganzenpas doen en ze zien je nog niet. Goed voorbeeld: op een bepaald moment vliegt er een vijandelijke heli en die ziet blijkbaar niet dat je één voor één zijn kameraden beneden afschiet.
De animaties vind ik wel zeer goed gedaan, realistisch en een perfect voorbeeld hiervan is wanneer je wat vijandige soldaten ziet voetballen ingame, zeer goed gedaan.
De bugs die erin zitten zouden in principe niet mogen, in de 4 jaar zou je denken dat ze een uitgebreid bug test gedaan hebben maar het blijkt eerder dat ze niets gedaan hebben. Dat verschillende mensen op dezelfde gedeeltes vastlopen te zitten, zegt genoeg. Meestal is het dan ook tijdens momenten waar de AI op bepaalde plaatsen moet zijn. Hopelijk komt daarvoor snel een patch uit.
Online vind ik het zeer plezant, vooral de gamemode waarin je maar 1 leven hebt (Socom gameplay!) geweldig is het. De spanning in die game mode, dat is wat ik zoek in een online spel. Hopelijk houden de servers het nu uit, want gisteren was het de moeite daarmee.
Van mij krijgt het momenteel 81% mede dankzij de game mode online die ik al lang op de xbox 360 aan het zoeken was en waarvoor ik men PS3 miste.
Edited by Dae Jim, 26 May 2012 - 15:51.