Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Wat vind jij van naruto?

naruto anime manga

• Please log in to reply
38 replies to this topic

#1 Alice IsTehGamePro

Alice IsTehGamePro

Member

• Member
  • Pip
  • 55 berichten

Posted 22 May 2012 - 04:41

Ben je een grote fan van naruto? Of net niet, laat hier je mening achter.

#2 Dropkick

Dropkick

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1089 berichten

Posted 22 May 2012 - 07:56

Teveel interne monoloog
Reviews, Previews, Playthroughs and more: http://www.youtube.c...er/MinishGaming
Twitter:@MinishGaming

#3 Mutte

Mutte

Crew

• Crew
  • 542 berichten

Posted 22 May 2012 - 13:37

Vroeger heb ik daar enkele episodes van het eerste seizoen van bekeken. Echter waren de downloadlimieten dan nog zo erg, dat ik maar een beperkt aantal kon bekijken zonder achteraf op smallband te zitten. Ik vond het best wel grappig toen, dus misschien binnenkort eens opnieuw beginnen bekijken (best na de examens dan).

#4 valies

valies

Crew

• Crew
  • 3742 berichten

Posted 22 May 2012 - 13:45

'k Ben ooit Naruto beginnen kijken en vond het wel leuk. Maar op een gegeven moment geraakte ik nietmeer aan afleveringen ofzo (dunno why). Dan ff Shippuuden gevonden en gekeken, maar dat vond ik blijkbaar minder en dus ben ik gestopt met kijken. Misschien ooit nog 's :)
PSN valies   -   Twitter
"Lightning. It flashes bright, then fades away. It can't protect. It only destroys."
Baka!

#5 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 4713 berichten

Posted 22 May 2012 - 13:45

Bericht bekijkenDropkick, op 22 May 2012 - 07:56, zei:

Teveel interne monoloog

Dat is vaak zo in manga's en anime he. Gewoon een manier om de kijker duidelijk te maken waarom bepaalde zaken gebeuren imho. Zoals Sakura die zegt "oh, hij gebruikt Sharingan, is dat niet de oog-truc van de Uchiha", gewoon om ons duidelijk te maken hoe het zit.

Persoonlijk volg ik Naruto al heel wat jaren. Er was een moment dat het wat begon te slabakken, vond ik, maar de huidige Third Ninja War doet het wel weer goed. Nu hoop ik enkel dat de anime dat niveau ook volgt (en de gevechten wat uitbouwt, zodat we ook andere personages wat zien doen buiten Naruto en Sasuke). Manga is beter dan de anime in elk geval

#6 valies

valies

Crew

• Crew
  • 3742 berichten

Posted 22 May 2012 - 13:47

Hoe zit dat eigenlijk met het onderscheid in Naruto en Naruto: Shippuuden? Volgt het beide de manga?
PSN valies   -   Twitter
"Lightning. It flashes bright, then fades away. It can't protect. It only destroys."
Baka!

#7 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1713 berichten

Posted 22 May 2012 - 13:49

Bericht bekijkenvalies, op 22 May 2012 - 13:47, zei:

Hoe zit dat eigenlijk met het onderscheid in Naruto en Naruto: Shippuuden? Volgt het beide de manga?
*edit. Ze volgen de manga, in de manga is er ook een timeskip van 2 jaar(Naruto -> Shippuuden = 2jaar). Reden dat het shippuuden noemt is wss omdat er teveel tijd tussen de 2 animes was dus dat ze beter een andere naam gebruikten.

Edited by Hybride Zalm, 22 May 2012 - 13:51.

死んでください

#8 Elkano

Elkano

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 121 berichten

Posted 22 May 2012 - 14:19

Ik vind dat het echt een meeslepend effect heeft (ik haat wel de gawddamn Fillers).
Ik kan soms inleven met de talloze goed uitgewerkt karakters.

khou me gwn bezig met shippuuden anime. ben wel niet echt een grote fan.
kijk veel liever naar FMA en Deathnote (which is awesome!)

Edited by Elkano, 22 May 2012 - 14:20.

"I am like a boulder in the tide, steadfast and immobile, watching the world as it changes around me."
~Elkano~

#9 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 4713 berichten

Posted 22 May 2012 - 14:23

Bericht bekijkenvalies, op 22 May 2012 - 13:47, zei:

Is hetzelfde als de manga, maar alles voor timeskip is Naruto. Alles erna is Shippuuden. Meer verschil is er niet, behalve dat de anime regelmatig fillers doet en dat ze daar betrekkelijk slecht in zijn.

#10 valies

valies

Crew

• Crew
  • 3742 berichten

Posted 22 May 2012 - 14:25

Bericht bekijkenHybride Zalm, op 22 May 2012 - 13:49, zei:

*edit. Ze volgen de manga, in de manga is er ook een timeskip van 2 jaar(Naruto -> Shippuuden = 2jaar). Reden dat het shippuuden noemt is wss omdat er teveel tijd tussen de 2 animes was dus dat ze beter een andere naam gebruikten.

Bericht bekijkenpapfles, op 22 May 2012 - 14:23, zei:

Is hetzelfde als de manga, maar alles voor timeskip is Naruto. Alles erna is Shippuuden. Meer verschil is er niet, behalve dat de anime regelmatig fillers doet en dat ze daar betrekkelijk slecht in zijn.
Ok, thx :)
PSN valies   -   Twitter
Baka!

#11 elazzja

elazzja

Mr. Newbie

• Member
  • Pip
  • 2 berichten

Posted 22 May 2012 - 14:36

Ik herinner me nog de dag dat ik tijdens de studie in het derde leerjaar een boekje kreeg van Naruto in het Frans wat ik dus helemaal niet sprak (nu redelijk vloeiend omdat ik hier best lang woon in de omgeving Brussel). Eventjes later thuis begon ik de anime te kijken omdat iedereen dat deed. Daarna elke dag Naruto gekeken (zo'n 10 episodes per dag) tot ongeveer 160 om dan direct te beginnen aan Shippuuden. 3 weken later moest ik bij Shippuuden 20 weer telkens een week wachten voor een nieuwe episode.

De manga vind ik persoonlijk ook goed maar een aantal maanden geleden was het gewoon niet te volgen tijdens de oorlog. Veel personages, veel geschiedenis en veel technieken en zaken die er gewoon werden ingestoken. De laatste chapters daarentegen zijn weer goed, een beetje veel flashbacks maar dat is geen probleem. Zo ken je het universum van Naruto wel beter maar 20x zien hoe goede vrienden Sasuke en Naruto waren (misschien wel vaker) is een beetje teveel van het goede. Ze moeten vooruit kijken en af en toe het verleden naarboven brengen (zeker als we het een keer gezien hebben).

Weliswaar is dit de enige manga die ik perfect volg met alle PS3 games van Naruto, alle episodes en films (af en toe schaf ik een volume aan om de gevechten opnieuw te zien) gezien en ook alle chapters gelezen. Ik probeerde andere manga's ook te lezen maar daar kom ik nooit verder, een paar chapters van Fairy Tale, Bleach en One Piece maar dat vind ik niet zo leuk. I'll keep it with Naruto.

#12 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 4713 berichten

Posted 22 May 2012 - 15:47

Bericht bekijkenelazzja, op 22 May 2012 - 14:36, zei:

Ik herinner me nog de dag dat ik tijdens de studie in het derde leerjaar een boekje kreeg van Naruto in het Frans wat ik dus helemaal niet sprak (nu redelijk vloeiend omdat ik hier best lang woon in de omgeving Brussel). Eventjes later thuis begon ik de anime te kijken omdat iedereen dat deed. Daarna elke dag Naruto gekeken (zo'n 10 episodes per dag) tot ongeveer 160 om dan direct te beginnen aan Shippuuden. 3 weken later moest ik bij Shippuuden 20 weer telkens een week wachten voor een nieuwe episode.

De manga vind ik persoonlijk ook goed maar een aantal maanden geleden was het gewoon niet te volgen tijdens de oorlog. Veel personages, veel geschiedenis en veel technieken en zaken die er gewoon werden ingestoken. De laatste chapters daarentegen zijn weer goed, een beetje veel flashbacks maar dat is geen probleem. Zo ken je het universum van Naruto wel beter maar 20x zien hoe goede vrienden Sasuke en Naruto waren (misschien wel vaker) is een beetje teveel van het goede. Ze moeten vooruit kijken en af en toe het verleden naarboven brengen (zeker als we het een keer gezien hebben).

Weliswaar is dit de enige manga die ik perfect volg met alle PS3 games van Naruto, alle episodes en films (af en toe schaf ik een volume aan om de gevechten opnieuw te zien) gezien en ook alle chapters gelezen. Ik probeerde andere manga's ook te lezen maar daar kom ik nooit verder, een paar chapters van Fairy Tale, Bleach en One Piece maar dat vind ik niet zo leuk. I'll keep it with Naruto.

Ik hoop daarom ook dat ze in de anime de gevechten van de oorlog wat dieper uitwerken. Nu kunnen ze (perfect binnen de manga) mooi werken met wat eigen input, dus ik hoop dat ze er iets deftig van maken.

Bleach is leuk geweest, dan weer ettelijke arcs heel saai en dan nu terug precies iets deftigs.

One Piece zou ik echt wel een kans geven. Het is al een betrekkelijke reeks (zeker als je het begin nog moet lezen), maar in essentie steekt die franchise ge-wel-dig in elkaar.

#13 Wazzipi

Wazzipi

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1291 berichten

Posted 22 May 2012 - 19:25

nu begint er tenminste weer wa actie te komen in plaats van altijd die herhalingen :(

#14 Amarok

Amarok

Mr. Newbie

• Member
  • Pip
  • 4 berichten

Posted 22 May 2012 - 20:41

Ik vind eerlijk gezegd Naruto de beste manga serie die er is. Ik ben 5 maand geleden met deze serie te volgen (kwam op 2BE). En omdat ik geen geduld had om 1 aflevering per dag te zien ben ik deze op het internet gaan zien. Het is zo verslavend dat ik al gauw 15 afleveringen per dag zag na mijn werk. op 4 weken tijd had ik alle naruto & naruto shippuuden afleveringen gezien.  De fillers vind ik inderdaad ook wat minder , maar nu de 3de grote oorlog bezig is , is het al wat beter. Hoewel ik betere afleveringen heb gezien.

De laatste film : Naruto : Blood prison is ook aan te raden.Beste naruto film ooit naar mijn mening.

De manga vind ik ook wel goed , alleen was wel aanpassen. Aangezien je van rechts naar links moet lezen bij japanse strips :p

#15 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 4713 berichten

Posted 23 May 2012 - 10:41

Bericht bekijkenAmarok, op 22 May 2012 - 20:41, zei:

Ik vind eerlijk gezegd Naruto de beste manga serie die er is. Ik ben 5 maand geleden met deze serie te volgen (kwam op 2BE). En omdat ik geen geduld had om 1 aflevering per dag te zien ben ik deze op het internet gaan zien. Het is zo verslavend dat ik al gauw 15 afleveringen per dag zag na mijn werk. op 4 weken tijd had ik alle naruto & naruto shippuuden afleveringen gezien.  De fillers vind ik inderdaad ook wat minder , maar nu de 3de grote oorlog bezig is , is het al wat beter. Hoewel ik betere afleveringen heb gezien.

De laatste film : Naruto : Blood prison is ook aan te raden.Beste naruto film ooit naar mijn mening.

De manga vind ik ook wel goed , alleen was wel aanpassen. Aangezien je van rechts naar links moet lezen bij japanse strips :p

Hehe, dat eerste is herkenbaar (en prachtig werk van 2BE om al 28 keer dezelfde 40 afleveringen te tonen V_V).

Het meest jammere van Naruto is dat er te weinig aandacht besteed wordt aan de andere personages. Sakura is eigenlijk nog altijd onderontwikkeld (op meerdere vlakken :p), terwijl we mensen als Kiba, Neji, Hinata enz. amper aan het werk zien. Andere strijders die ook nog wel wat in hun mars hebben, worden ook amper getoond - al hoop ik dat de anime daar werk van kan maken in deze oorlog, vermits er nu plek genoeg is om geweldige fillers te maken.

#16 Armegeddon91

Armegeddon91

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 618 berichten

Posted 23 May 2012 - 11:35

ik vind het een geweldige reeks al gebruiken ze teveel flashbacks en zkr in het gevecht tusse itatchi en sasuke ma voor de rest super reeks

#17 agrash

agrash

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 325 berichten

Posted 23 May 2012 - 21:00

Is ook een reeks die ik al jaren volg. Eigenlijk zoals velen was het ook mijn instapreeks in het animegebeuren (DBZ, pokemon, etc op de belgische zenders niet meegerekend natuurlijk)

Soms is het echt zalig (zoals de current arc) en soms is het echt: :sleep1:

Geplaatste afbeelding

#18 Aspharanx

Aspharanx

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 758 berichten

Posted 23 May 2012 - 21:08

Hoe of wtf is naruto en waar ergens moet zich dat in mijn leven zich bevinden?

#19 bertenburny

bertenburny

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1117 berichten

Posted 23 May 2012 - 21:35

Bericht bekijkenAspharanx, op 23 May 2012 - 21:08, zei:

Hoe of wtf is naruto en waar ergens moet zich dat in mijn leven zich bevinden?

(slechte) manga & anime (naar mijn mening)
zoals k zei op anime topic, zie trailers van goede anime daar in men laatse 2 posts, dan spreek ge nietmeer over naruto
GW2:  Shiva Snowblade (Norn Thief) - Haze Hawkeye (Asura Warrior) - Mashira Barbarois (Charr Engi)

'http://bertenburny.d...ntart.com/'

#20 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 4713 berichten

Posted 23 May 2012 - 21:51

Bericht bekijkenbertenburny, op 23 May 2012 - 21:35, zei:

(slechte) manga & anime (naar mijn mening)
zoals k zei op anime topic, zie trailers van goede anime daar in men laatse 2 posts, dan spreek ge nietmeer over naruto

Zoals je zei: jouw mening :)

Ik vind Naruto wel vermakelijk, net zoals ik One Piece ook super vind. Ja, er zijn nog andere manga's en animes (zoals Full Metal Alchemist of Elfen Lied), maar zowel Naruto als One Piece hebben ook hun charme.

Also tagged with one or more of these keywords: naruto, anime, manga

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users