Welkom op het 4Gamers Forum
Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
|
Posted 22 May 2012 - 04:41
Posted 22 May 2012 - 07:56
Twitter:@MinishGaming
Posted 22 May 2012 - 13:37
Posted 22 May 2012 - 13:45
"Lightning. It flashes bright, then fades away. It can't protect. It only destroys."
Baka!
Posted 22 May 2012 - 13:45
Dropkick, op 22 May 2012 - 07:56, zei:
Dat is vaak zo in manga's en anime he. Gewoon een manier om de kijker duidelijk te maken waarom bepaalde zaken gebeuren imho. Zoals Sakura die zegt "oh, hij gebruikt Sharingan, is dat niet de oog-truc van de Uchiha", gewoon om ons duidelijk te maken hoe het zit.
Persoonlijk volg ik Naruto al heel wat jaren. Er was een moment dat het wat begon te slabakken, vond ik, maar de huidige Third Ninja War doet het wel weer goed. Nu hoop ik enkel dat de anime dat niveau ook volgt (en de gevechten wat uitbouwt, zodat we ook andere personages wat zien doen buiten Naruto en Sasuke). Manga is beter dan de anime in elk geval
Posted 22 May 2012 - 13:49
valies, op 22 May 2012 - 13:47, zei:
Edited by Hybride Zalm, 22 May 2012 - 13:51.
死んでください
Posted 22 May 2012 - 14:19
Ik kan soms inleven met de talloze goed uitgewerkt karakters.
khou me gwn bezig met shippuuden anime. ben wel niet echt een grote fan.
kijk veel liever naar FMA en Deathnote (which is awesome!)
Edited by Elkano, 22 May 2012 - 14:20.
~Elkano~
Posted 22 May 2012 - 14:23
valies, op 22 May 2012 - 13:47, zei:
Is hetzelfde als de manga, maar alles voor timeskip is Naruto. Alles erna is Shippuuden. Meer verschil is er niet, behalve dat de anime regelmatig fillers doet en dat ze daar betrekkelijk slecht in zijn.
Posted 22 May 2012 - 14:25
Hybride Zalm, op 22 May 2012 - 13:49, zei:
papfles, op 22 May 2012 - 14:23, zei:
Is hetzelfde als de manga, maar alles voor timeskip is Naruto. Alles erna is Shippuuden. Meer verschil is er niet, behalve dat de anime regelmatig fillers doet en dat ze daar betrekkelijk slecht in zijn.
"Lightning. It flashes bright, then fades away. It can't protect. It only destroys."
Baka!
Posted 22 May 2012 - 14:36
De manga vind ik persoonlijk ook goed maar een aantal maanden geleden was het gewoon niet te volgen tijdens de oorlog. Veel personages, veel geschiedenis en veel technieken en zaken die er gewoon werden ingestoken. De laatste chapters daarentegen zijn weer goed, een beetje veel flashbacks maar dat is geen probleem. Zo ken je het universum van Naruto wel beter maar 20x zien hoe goede vrienden Sasuke en Naruto waren (misschien wel vaker) is een beetje teveel van het goede. Ze moeten vooruit kijken en af en toe het verleden naarboven brengen (zeker als we het een keer gezien hebben).
Weliswaar is dit de enige manga die ik perfect volg met alle PS3 games van Naruto, alle episodes en films (af en toe schaf ik een volume aan om de gevechten opnieuw te zien) gezien en ook alle chapters gelezen. Ik probeerde andere manga's ook te lezen maar daar kom ik nooit verder, een paar chapters van Fairy Tale, Bleach en One Piece maar dat vind ik niet zo leuk. I'll keep it with Naruto.
Posted 22 May 2012 - 15:47
elazzja, op 22 May 2012 - 14:36, zei:
De manga vind ik persoonlijk ook goed maar een aantal maanden geleden was het gewoon niet te volgen tijdens de oorlog. Veel personages, veel geschiedenis en veel technieken en zaken die er gewoon werden ingestoken. De laatste chapters daarentegen zijn weer goed, een beetje veel flashbacks maar dat is geen probleem. Zo ken je het universum van Naruto wel beter maar 20x zien hoe goede vrienden Sasuke en Naruto waren (misschien wel vaker) is een beetje teveel van het goede. Ze moeten vooruit kijken en af en toe het verleden naarboven brengen (zeker als we het een keer gezien hebben).
Weliswaar is dit de enige manga die ik perfect volg met alle PS3 games van Naruto, alle episodes en films (af en toe schaf ik een volume aan om de gevechten opnieuw te zien) gezien en ook alle chapters gelezen. Ik probeerde andere manga's ook te lezen maar daar kom ik nooit verder, een paar chapters van Fairy Tale, Bleach en One Piece maar dat vind ik niet zo leuk. I'll keep it with Naruto.
Ik hoop daarom ook dat ze in de anime de gevechten van de oorlog wat dieper uitwerken. Nu kunnen ze (perfect binnen de manga) mooi werken met wat eigen input, dus ik hoop dat ze er iets deftig van maken.
Bleach is leuk geweest, dan weer ettelijke arcs heel saai en dan nu terug precies iets deftigs.
One Piece zou ik echt wel een kans geven. Het is al een betrekkelijke reeks (zeker als je het begin nog moet lezen), maar in essentie steekt die franchise ge-wel-dig in elkaar.
Posted 22 May 2012 - 19:25
Posted 22 May 2012 - 20:41
De laatste film : Naruto : Blood prison is ook aan te raden.Beste naruto film ooit naar mijn mening.
De manga vind ik ook wel goed , alleen was wel aanpassen. Aangezien je van rechts naar links moet lezen bij japanse strips
Posted 23 May 2012 - 10:41
Amarok, op 22 May 2012 - 20:41, zei:
De laatste film : Naruto : Blood prison is ook aan te raden.Beste naruto film ooit naar mijn mening.
De manga vind ik ook wel goed , alleen was wel aanpassen. Aangezien je van rechts naar links moet lezen bij japanse strips
Hehe, dat eerste is herkenbaar (en prachtig werk van 2BE om al 28 keer dezelfde 40 afleveringen te tonen V_V).
Het meest jammere van Naruto is dat er te weinig aandacht besteed wordt aan de andere personages. Sakura is eigenlijk nog altijd onderontwikkeld (op meerdere vlakken
Posted 23 May 2012 - 11:35
Posted 23 May 2012 - 21:08
Posted 23 May 2012 - 21:35
Aspharanx, op 23 May 2012 - 21:08, zei:
(slechte) manga & anime (naar mijn mening)
zoals k zei op anime topic, zie trailers van goede anime daar in men laatse 2 posts, dan spreek ge nietmeer over naruto
'http://bertenburny.d...ntart.com/'
Posted 23 May 2012 - 21:51
bertenburny, op 23 May 2012 - 21:35, zei:
(slechte) manga & anime (naar mijn mening)
zoals k zei op anime topic, zie trailers van goede anime daar in men laatse 2 posts, dan spreek ge nietmeer over naruto
Zoals je zei: jouw mening
Ik vind Naruto wel vermakelijk, net zoals ik One Piece ook super vind. Ja, er zijn nog andere manga's en animes (zoals Full Metal Alchemist of Elfen Lied), maar zowel Naruto als One Piece hebben ook hun charme.
Also tagged with one or more of these keywords: naruto, anime, manga
4RealLife →
Tv, Film & Comics →
Naruto Manga Spoilers En VoorspellingenStarted by Ichi , 11 Nov 2010 |
|
|
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users