Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Transferthread buitenland 2012-2013

Transfers Voetbal Buitenland Seizoen 2012-2013

• Please log in to reply
60 replies to this topic

#1 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 23 May 2012 - 12:56

Ne de binnenlandse transfers mogen natuurlijk ook de buitenlandse niet wegblijven.

De vraag die iedereen momenteel wel volgt: gaat Hazard naar Manchester united, - city of gaat het toch CL winnaar Chelsea worden?
  • 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#2 Pudish

Pudish

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 4769 berichten

Posted 23 May 2012 - 18:25

Ik denk dat het City wordt.
  • 0
Al schudt men nog zo kloek, de laatste druppel valt toch altijd in de broek.
Twitter

#3 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 23 May 2012 - 18:38

Ik denk eigenlijk dat hij naar Utd wil en dat het daarom al zo lang aansleept. Hij was aan het wachten tot ze met een bod kwamen. Hopelijk komt er voor midden juni goed nieuws en gaat hij naar City of Utd, de 2 ploegen die de PL tijdje gaan domineren volgens mij.
  • 0
Suit up!

#4 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6638 berichten

Posted 23 May 2012 - 18:42

Utd zou zijn voorkeur wegdragen, maar dan is het bizar dat hij zo lang talmt (tenzij Utd heeft gezegd dat hij zijn muil moet houden tot een bepaalde datum (contractbesprekingen met Nani slepen ook aan blijkbaar)).

City, Chelsea zouden ook opties zijn, al ging zijn absolute voorkeur wel uit naar Real of Barca, dus als die nog "hallo" zeggen, kan het nog wel even duren.

edit:

Eden Hazard will reveal who has won the race for his signature in the next 10 days. Chelsea, Manchester United and Manchester City are battling it out for the Lille playmaker, 21. His agent says terms have been agreed with all three. All that remains is for Belgian ace Hazard — whose buyout clause is around £30million — to pick who he wants to join. Agent John Bico said: “We have reached agreement with all parties. Eden is in a period of reflection. A decision will be taken before the end of next week.”
Dan King, The Sun

• 0

#5 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 23 May 2012 - 18:59

Utd zou zijn voorkeur wegdragen, maar dan is het bizar dat hij zo lang talmt (tenzij Utd heeft gezegd dat hij zijn muil moet houden tot een bepaalde datum (contractbesprekingen met Nani slepen ook aan blijkbaar)).

City, Chelsea zouden ook opties zijn, al ging zijn absolute voorkeur wel uit naar Real of Barca, dus als die nog "hallo" zeggen, kan het nog wel even duren.

edit:

Naar het schijnt zou de deal tss Utd en Lille nog niet rond geweest zijn. Zou het wel verklaren natuurlijk.
  • 0
Suit up!

#6 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 24 May 2012 - 09:57

Bayern München zeer concreet voor Matias Suarez

Geplaatste afbeelding
Heeft Matias Suarez (24) zijn laatste wedstrijd gespeeld bij Anderlecht? Het kan, want volgens het Argentijnse radiostation Cadena3 staat de aanvaller hoog op het verlanglijstje van verliezend Champions League-finalist Bayern München. "De aanbieding van Bayern is de meest concrete. Mijn zaakwaarnemers zijn nu in München", geeft de Profvoetballer van het Jaar toe.

"Ik wil in een grote competitie spelen, het liefst bij een grote club. Zo zal ik mijn droom om voor de Argentijnse nationale ploeg te kunnen spelen, kunnen waarmaken." Suarez veegt eventuele aanpassingsproblemen van tafel. "Oke, ik spreek geen Duits, maar de voetbaltaal is universeel." Omdat Suarez niet naar de Premier League kan en van Anderlecht niet naar de Primera Division mag, lijkt de Bundesliga de lachende derde te zullen worden. Wordt vervolgd.

http://www.hln.be/hl...as-Suarez.dhtml

Zou een mooie stap voor hem zijn.

Edited by Booka Shade, 24 May 2012 - 09:58.

• 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#7 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 24 May 2012 - 10:37

Gaat daar volgens mij ten onder gaan aan de concurrentie. Shaqiri, Robben, Ribery, Kroos, Muller, Gomez... Ik wil dan nog wel eens zien of Suarez daar een plaats in de basis kan veroveren.
  • 0
Suit up!

#8 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 24 May 2012 - 10:48

Ik zie hem ook niet meteen een basisplaats veroveren, maar een goede Suarez is imo altijd wel een meerwaarde.
  • 0

#9 Dae Jim

Dae Jim

Member

• Member
  • PipPipPip
  • 6497 berichten

Posted 25 May 2012 - 03:31

Een goede Suarez is een meerwaarde voor een team zoals Anderlecht.
Totaal niet voor een top team als Bayern, ik zou het redelijk dom van hem vinden om net zoals Lukaku wat op de bank te gaan zitten, of zelfs helemaal niet.
  • 0
Geplaatste afbeelding gamer, gamertag: Dae Jim
Volg me op Twitter voor nieuws en Xbox weetjes!

#10 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 25 May 2012 - 07:45

Ik geef hem het voordeel van de twijfel.
  • 0

#11 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 29 May 2012 - 07:39

En Hazard gaat naar Chelsea. Voor mij een verrassende keuze, ik had utd. of city verwacht.
  • 0

#12 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6638 berichten

Posted 29 May 2012 - 08:22

En Hazard gaat naar Chelsea. Voor mij een verrassende keuze, ik had utd. of city verwacht.

Opvallende keuze inderdaad, zeker aangezien de club nog tal van spelers gaat moeten kopen om de oudjes te beginnen vervangen en omdat ze eigenlijk geen coach hebben en daar toch wel veel van afhangt.

Nu goed, het is wel weer een Belg bij een topper, dus da's positief voor ons voetbal
  • 0

#13 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 29 May 2012 - 08:33

Benieuwd of hij wel kan doen wat Lukaku, KDB en Courtois nog niet meteen gaan doen, een basisplaats afdwingen.
  • 0

#14 Pudish

Pudish

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 4769 berichten

Posted 29 May 2012 - 20:19

Ik dacht dat hij naar City zou gaan.
  • 0
Al schudt men nog zo kloek, de laatste druppel valt toch altijd in de broek.
Twitter

#15 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 31 May 2012 - 16:56

Ff melden dat Chelsea volgens geruchten ook nog Fellaini en Dembele zou willen, wat het totaal op 6 Belgen zou brengen. Lukaku zou bij de transfer van Fellaini wel voor 2 jaar de omgekeerde richting maken. Het zijn wel allemaal maar geruchten hoor. Moesten ze die 2 kopen, dan kunnen ze een driehoek vormen met enkel Belgen. Hazard op 10, Dembele op 8 en Fellaini op 6. Probleempje voor De Bruyne dan wel, maar desnoods kan hij of Hazard op de flank spelen, Lukaku diep mettertijd en Courtois in doel. Hoe belachelijk zou dat wel niet zijn :D
  • 0
Suit up!

#16 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 31 May 2012 - 17:04

En zelfs dan nog WK 2014 niet halen :p
  • 0

#17 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 31 May 2012 - 17:08

En zelfs dan nog WK 2014 niet halen :p

tuurlijk halen we het WK wel. Altijd positief zijn.
  • 0
Suit up!

#18 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 06 June 2012 - 20:37

http://www.voetbalbe...le.php?id=53747

Geen slechte keuze, hij moet sowieso eerst ervaring opdoen in de premier league. Bij Southampton is alles weer nieuw nu ze pas gepromoveerd zijn. Hebben dus weinig te verliezen.
  • 0

#19 Dae Jim

Dae Jim

Member

• Member
  • PipPipPip
  • 6497 berichten

Posted 06 June 2012 - 22:40

Zeer goed dat hij niet direct een te grote stap maakt, wat bij DeBruyne serieus in het nadeel is is zijn kwetsuur gevoeligheid.
Die gaat meer geblesseerd zijn in de PL dan spelen, valt daar eigenlijk op te trainen?
  • 0
Geplaatste afbeelding gamer, gamertag: Dae Jim
Volg me op Twitter voor nieuws en Xbox weetjes!

#20 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 07 June 2012 - 06:57

Zeer goed dat hij niet direct een te grote stap maakt, wat bij DeBruyne serieus in het nadeel is is zijn kwetsuur gevoeligheid.
Die gaat meer geblesseerd zijn in de PL dan spelen, valt daar eigenlijk op te trainen?

dat valt allemaal best mee hoor. Paar blessures waren duidelijk gevolg van zijn mindere conditie vanwege zijn ziekte.
  • 0
Suit up!

Also tagged with one or more of these keywords: Transfers, Voetbal, Buitenland, Seizoen 2012-2013

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users