Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Wat wil jij in uw leven zeker nog doen?

wat wil leven zeker doen vraagteken

• Please log in to reply
52 replies to this topic

#21 DonSkellitonio

DonSkellitonio

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 309 berichten

Posted 25 May 2012 - 09:30

Er is maar één ding dat ik en men vrouwtje willen doen, en dat is België verlaten, en naar Canada te verhuizen.
Vollop aan't sparen hiervoor, en hopelijk binnen enkele jaartjes, de grote oversteek doen.
We zouden daar een stuk grond kopen in de natuur om een grote chalet op te bouwen en trachten om zoveel mogelijk zelf te voorzien.

Dat is het enigste waar ik naar streef in't leven, om weg te zijn van deze stadse drukte en zever.

#22 switchblade

switchblade

Crew

• Supermoderator
  • 1552 berichten

Posted 25 May 2012 - 10:12

Bericht bekijkenDonSkellitonio, op 25 May 2012 - 09:30, zei:

Er is maar één ding dat ik en men vrouwtje willen doen, en dat is België verlaten, en naar Canada te verhuizen.
Vollop aan't sparen hiervoor, en hopelijk binnen enkele jaartjes, de grote oversteek doen.
We zouden daar een stuk grond kopen in de natuur om een grote chalet op te bouwen en trachten om zoveel mogelijk zelf te voorzien.

Dat is het enigste waar ik naar streef in't leven, om weg te zijn van deze stadse drukte en zever.

In België loopt reeds enkele jaren een programma in samenwerking met Canada. Hierbij worden jaarlijks een duizendtal "plaatsen" gereserveerd enkel en alleen voor Belgen. Je krijgt begeleiding om een job te vinden en krijgt hierbij zelfs voorrang bij sollicitaties.
Info: http://www.canadaint...dex.aspx?view=d

Als je naar Canada wil, is dit als Belg zeker een handig weetje :)
PSN/Steam: tngninja

#23 Ichi

Ichi

Crew

• Crew
  • 2028 berichten

Posted 25 May 2012 - 10:24

Hanne Troonbeeckx :)

#24 DonSkellitonio

DonSkellitonio

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 309 berichten

Posted 25 May 2012 - 10:28

Bericht bekijkenswitchblade, op 25 May 2012 - 10:12, zei:

In België loopt reeds enkele jaren een programma in samenwerking met Canada. Hierbij worden jaarlijks een duizendtal "plaatsen" gereserveerd enkel en alleen voor Belgen. Je krijgt begeleiding om een job te vinden en krijgt hierbij zelfs voorrang bij sollicitaties.
Info: http://www.canadaint...dex.aspx?view=d

Als je naar Canada wil, is dit als Belg zeker een handig weetje :)

Wow, bedankt, wist'k nog niks van! Kudos!

Bericht bekijkenIchi, op 25 May 2012 - 10:24, zei:

:) LOL Wel ze is vrij nu dus, ga ervoor!

#25 dumo

dumo

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2020 berichten

Posted 25 May 2012 - 10:34

Ik heb u nog nooit gezien maar ik weet dat ge daar schoon op zou zitten :D
When in doubt, use a hammer.
Drie billn es een gat nalf

#26 Amarok

Amarok

Mr. Newbie

• Member
  • Pip
  • 4 berichten

Posted 25 May 2012 - 12:51

- Een wereldreis maken met een scooter/moto
- Naar Zuid-Afrika gaan om Afrikaans te leren en naar die grappige taal te luisteren.
- Trouwen
- Een kind of 2.
- Verhuizen naar een ander land. (Duitsland ofzo)

#27 steez

steez

Crew

• Crew
  • 609 berichten

Posted 25 May 2012 - 14:48

Ik zit hier toevallig dit weekend in Texas dus ik check dien Texas Giant, maar wat is daar zo speciaal aan? Ik had gehoopt iets te doen te hebben dit weekend, maar het zal dan toch bij Het NASA spacecentrum blijven denk ik. :p

#28 Ge0force

Ge0force

Crew

• Crew
  • 4550 berichten

Posted 25 May 2012 - 14:52

Bericht bekijkensteez, op 25 May 2012 - 14:48, zei:

Ik zit hier toevallig dit weekend in Texas dus ik check dien Texas Giant, maar wat is daar zo speciaal aan? Ik had gehoopt iets te doen te hebben dit weekend, maar het zal dan toch bij Het NASA spacecentrum blijven denk ik. :p

Een dagje meehelpen op een échte ranch lijkt me anders ook wel een unieke ervaring :p

Chance dat ik u - met hulp van G5 - weer iets te doen heb gegeven voor 't weekend. Have fun finding all the hidden objects ;)

#29 smitske

smitske

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2702 berichten

Posted 25 May 2012 - 14:54

Kverkies tbh Roosje van acker ze.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
Albert E.

#30 steez

steez

Crew

• Crew
  • 609 berichten

Posted 25 May 2012 - 14:55

Bericht bekijkenGe0force, op 25 May 2012 - 14:52, zei:

Een dagje meehelpen op een échte ranch lijkt me anders ook wel een unieke ervaring :p

Chance dat ik u - met hulp van G5 - weer iets te doen heb gegeven voor 't weekend. Have fun finding all the hidden objects ;)
Haha ja of rodeo rijden? Ik denk dat ik al genoeg werk zal hebben met het vermijden van te veel vettig voedsel ;) ccc zeker met LA in aantocht :p

idd ik kan al "niet wachten" om op de terugvlucht voorwerpen te zoekn. Thanks Ge0, je bent een echte vriend! ;)

#31 Ichi

Ichi

Crew

• Crew
  • 2028 berichten

Posted 25 May 2012 - 15:50

Bericht bekijkensmitske, op 25 May 2012 - 14:54, zei:

Kverkies tbh Roosje van acker ze.
Kan ik mee leven, dan hoeven we geen ruzie te maken als het zover is. (hoewel de kans op succes naar mijn berekening 0.00000000001% bedraagt) :laugh2:

#32 smitske

smitske

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2702 berichten

Posted 25 May 2012 - 15:54

Bericht bekijkenIchi, op 25 May 2012 - 15:50, zei:

Kan ik mee leven, dan hoeven we geen ruzie te maken als het zover is. (hoewel de kans op succes naar mijn berekening 0.00000000001% bedraagt) :laugh2:

Das de kans bij mij op een vrouw. :sad:
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
Albert E.

#33 switchblade

switchblade

Crew

• Supermoderator
  • 1552 berichten

Posted 25 May 2012 - 17:25

Bericht bekijkensteez, op 25 May 2012 - 14:48, zei:

Er is zoveel te doen in Texas dat ik niet eens weet waar te beginnen :o

#34 steez

steez

Crew

• Crew
  • 609 berichten

Posted 25 May 2012 - 17:32

Bericht bekijkenswitchblade, op 25 May 2012 - 17:25, zei:

Er is zoveel te doen in Texas dat ik niet eens weet waar te beginnen :o
Feel free om wat dingen te sharen :) Ik zit hier tot Maandag. Deze namiddag wordt het rondjes afvuren op de shooting range en morgen vooralsnog Nasa space center en derna Kemah Boardwalk. Maar ik sta open voor suggesties!
Peace out!

#35 smitske

smitske

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2702 berichten

Posted 25 May 2012 - 17:33

Bericht bekijkensteez, op 25 May 2012 - 17:32, zei:

Feel free om wat dingen te sharen :) Ik zit hier tot Maandag. Deze namiddag wordt het rondjes afvuren op de shooting range en morgen vooralsnog Nasa space center en derna Kemah Boardwalk. Maar ik sta open voor suggesties!
Peace out!

nu maakte onze ninja jaloers ze die jongen wacht al zo lang op wapenvergunning :p
Albert E.

#36 steez

steez

Crew

• Crew
  • 609 berichten

Posted 25 May 2012 - 17:37

Bericht bekijkensmitske, op 25 May 2012 - 17:33, zei:

nu maakte onze ninja jaloers ze die jongen wacht al zo lang op wapenvergunning :p

haha ... een wapenvergunning heb je niet nodig denk ik om wat op targets te shieten. Het is vooral mijn vriendin die vragende partij is ... mij boeit dat eigenlijk zo niet, maar wie weet wordt het dikke pret. Ik wil vooral geen belssures riskeren met oog op de E3 volgende week, DAT is veeel belangrijker :)

#37 switchblade

switchblade

Crew

• Supermoderator
  • 1552 berichten

Posted 25 May 2012 - 18:49

Bericht bekijkensmitske, op 25 May 2012 - 17:33, zei:

Nah, binnen 2 weken lig ik zelf in de woestijn met allerhande wapentuig te spelen :p
Steez, hoe lang blijf je in LA? Ik land er de dag na de E3. Wie weet kunnen we iets gaan drinken ofzo? :)

Zal straks wat tips posten voor texas (zit op gsm nu). Wat zijn je interesses zoal?

#38 steez

steez

Crew

• Crew
  • 609 berichten

Posted 25 May 2012 - 19:13

Bericht bekijkenswitchblade, op 25 May 2012 - 18:49, zei:

Nah, binnen 2 weken lig ik zelf in de woestijn met allerhande wapentuig te spelen :p
Steez, hoe lang blijf je in LA? Ik land er de dag na de E3. Wie weet kunnen we iets gaan drinken ofzo? :)

Zal straks wat tips posten voor texas (zit op gsm nu). Wat zijn je interesses zoal?
Ik keer de 9e terug (naar NY), ik ben mee met de 4G E3 delegatie.
Ik weet niet in hoeverre mijn agenda al vast staat , maar keep in touch en als het uitkomt kunnen we zeker wel iets doen.
Als je aan de whatsapp zit , stuur me je tel nr.
Ga je speciaal naar cali om te schieten?

Pff ja mijn interesses liggen heel breed hoor ... Sporten, technology, auto's, dieren, etc. spui maar wat dingen en als er iets tussenzit dat ons aanstaat en in het schema past dan komt het er wel van.

Grtz

#39 Elegy

Elegy

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1988 berichten

Posted 25 May 2012 - 19:15

:rofl:
Beter scheef erin als recht er neffe.

#40 Dantonse

Dantonse

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1953 berichten

Posted 25 May 2012 - 20:32

Bericht bekijkenDonSkellitonio, op 25 May 2012 - 09:30, zei:

Zolang je maar op 4G blijft is het goed (en geen Canadees op 4G!) :p

Edited by Dantonse, 25 May 2012 - 20:32.

Banana + Wodka = BananaWodka!
"It's-a Me, Mario!"
Proud leader of 4XG! Co-Leader: (JorisG)

Also tagged with one or more of these keywords: wat, wil, leven, zeker, doen, vraagteken

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users