Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

NFL Season 2012 - 2013

NFL American football

• Please log in to reply
108 replies to this topic

#1 MrFlix

MrFlix

Member

• Member
  • Pip
  • 98 berichten

Posted 26 May 2012 - 18:47

Ik ben nogal vrij nieuw bij 4gamers maar ik vroeg me eens af of er hier ook NFL fans zitten buiten mijzelf natuurlijk en hoe jullie kijken naar het volgende NFL seizoen dat toch binnen een dikke 2 maanden terug van start gaat ( pre-season ).

Indien je ook Madden 13 van plan bent te kopen gelieven dit te vermelden zodat ik weet of ik het voor ps3 of 360 moet bestellen.

Ik volg de sport nu toch al een aantal jaar en ben een grote fan geworden van de Vikings. En nu de drafts zijn geweest hoop ik dat ze dit seizoen beter zullen doen als vorig ( slechter kan bijna niet ).

Met een sterkere OL denk ik dat Ponder kan groeien tot een goede QB en dit is natuurlijk ook goed voor Peterson mits dat ze hem meer en meer ook als receiver opstellen.

Wat vonden jullie van de drafts, van P. Manning dat naar de Bronco's gaat of Tebow naar de Jets? Wat zijn zoal jullie verwachtingen?

#2 switchblade

switchblade

Crew

• Supermoderator
  • 1545 berichten

Posted 28 May 2012 - 15:28

Tebowmania vond ik zelf wat overdreven, maar zo zijn er veel dingen in deze sport :D
Ik ga Madden 13 misschien wel kopen, maar pas als hij wat gezakt is in prijs.

Nu is het het derde jaar dat ik de sport volg dus ik ben er nog wat nieuw in, ik bekijk alle wedstrijden van de Chargers via een NFL Gamepass. Ooit hoop ik om toch eens één of meerdere wedstrijden van de Chargers live te kunnen zien, inclusief tailgating en afterparty :p
Jaarlijks ga ik (tevergeefs) op zoek naar slachtoffers om de Super Bowl samen mee te bekijken, gezien deze hier meer en meer in populariteit toeneemt, maar alle "events" zijn in het binnenland jammergenoeg :( (zie Super Bowl topic ergens op dit subforum)

Geen spectaculaire drafts bij de Chargers, vooral rookies maar dat zal het ongetwijfeld interessant maken.
Bij de andere ploegen heb ik -behalve de grote transfers dan- niet echt in de gaten gehouden wie waar naartoe gaat. 1 team volgen vind ik voorlopig al moeilijk genoeg :D
Ik ben benieuwd en kan alleszins niet wachten tot het seizoen opnieuw begint.
PSN/Steam: tngninja

#3 Booka

Booka

Crew

• Crew
  • 1174 berichten

Posted 30 May 2012 - 11:54

Al een 3-tal een niet zo actieve fan van de Saints.

Eigenlijk meer een fan van Drew Brees :p
"Soccer is a game for 22 people that run around, play the ball, and one referee who makes a slew of mistakes, and in the end Germany always wins." Gary Lineker

#4 Black Mass

Black Mass

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 516 berichten

Posted 30 May 2012 - 20:42

Ha,

Ik ben sinds enkele jaren een passieve fan van de bronco's en sinds vorig jaar eigenlijk een intensievere fan geworden, ook volgde ik Indianapolis al een tijdje, dus voor mij wordt komend seizoen héél interessant om te zien met Manning als QB bij de Bronco's, wat Denver sowieso al een Superbowl-contender maakt, aangezien de defence van vorig jaar quasi hetzelfde is gebleven.
En de Colts met de nr 1 draft pick Andrew Luck, kzou wel eens willen zien hoie heel die colt-organisatie zich zal herpakken na die historische ommekeer.

Ik ga ook Tebow blijven volgen natuurlijk, ik had hem al het oog sinds hij bij Florida speelde, een heel charismatisch persoon, ik weet zonder hoe de Jets en specifiek Sanchez er mee om zal gaan.

Hoe denken jullie dat hij zal uitgespeeld worden? Als back, of als Wildcat QB?

#5 MrFlix

MrFlix

Member

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 98 berichten

Posted 30 May 2012 - 20:53

Bericht bekijkenswitchblade, op 28 May 2012 - 15:28, zei:

Jaarlijks ga ik (tevergeefs) op zoek naar slachtoffers om de Super Bowl samen mee te bekijken, gezien deze hier meer en meer in populariteit toeneemt

Ik haal altijd het witte doek boven en ga bij "American Foodstore" in Wilrijk snacks halen. Voor mij is superbowl " an american day ". Dus je laat maar iets weten, meestal zit ik er maar met 3-4 man, maar hoe meer hoe beter.

Bericht bekijkenBooka Shade, op 30 May 2012 - 11:54, zei:

Al een 3-tal een niet zo actieve fan van de Saints. Eigenlijk meer een fan van Drew Brees :p

BOOOHHH Saints, zeker na het schandaal van hun Defense hebben ze volledig afgedaan. Ik verwacht ook niet veel volgend seizoen van de Saints.

Bericht bekijkenBlack Mass, op 30 May 2012 - 20:42, zei:

Ha, Ik ben sinds enkele jaren een passieve fan van de bronco's en sinds vorig jaar eigenlijk een intensievere fan geworden, ook volgde ik Indianapolis al een tijdje, dus voor mij wordt komend seizoen héél interessant om te zien met Manning als QB bij de Bronco's, wat Denver sowieso al een Superbowl-contender maakt, aangezien de defence van vorig jaar quasi hetzelfde is gebleven. En de Colts met de nr 1 draft pick Andrew Luck, kzou wel eens willen zien hoie heel die colt-organisatie zich zal herpakken na die historische ommekeer. Ik ga ook Tebow blijven volgen natuurlijk, ik had hem al het oog sinds hij bij Florida speelde, een heel charismatisch persoon, ik weet zonder hoe de Jets en specifiek Sanchez er mee om zal gaan. Hoe denken jullie dat hij zal uitgespeeld worden? Als back, of als Wildcat QB?

Ik durf nog niet te zeggen dat Broncs een superbowl contender zijn. Ik zeg niet dat de mogelijkheid er niet in zit maar ik wil afwachten wat P. Manning doet, de eerste 3 games zullen het tempo van de rest van het seizoen voor hem zijn en daar heb ik mijn twijfels over of hij nog een superbowl QB is.

En ik denk dat de Colt's een slimme zet hiermee gedaan hebben om zo n°1 pick Andrew Luck te draften en denk ook dat in hem een goede QB zit.

On a side note: mits dat ik zie dat je ook NCAA volgt van Floride , ben je dan ook een fan? Ik ben een Oregon Duck fan , waarschijnlijk omdat men vriendin 30 min er vandaan woont :p

Edited by MrFlix, 30 May 2012 - 20:55.

#6 MrFlix

MrFlix

Member

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 98 berichten

Posted 30 May 2012 - 20:59

Btw, Sanchez zal zoizo een Wildcat QB zijn. Sanchez heeft een betere arm dan Tebow en daar zullen ze ook gebruik van maken.

#7 Booka

Booka

Crew

• Crew
  • 1174 berichten

Posted 30 May 2012 - 21:12

Spijtig genoeg ken ik niet zoveel van NFL.

Ik ken enkel de regels en de 'roepnamen' van de meeste teams, maar de drafts etc ken ik maar half en half.
"Soccer is a game for 22 people that run around, play the ball, and one referee who makes a slew of mistakes, and in the end Germany always wins." Gary Lineker

#8 MrFlix

MrFlix

Member

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 98 berichten

Posted 30 May 2012 - 22:05

Drafts heb ik niet echt gevolgd, natuurlijk volgen mensen de drafts van hun eigen team zodat ze een idee hebben welke rookies er komen. Je hebt er die hier in opgaan en dit zeker en vast doen voor hun fantasy football team optijd in orde te krijgen enz.. maar dat gaat er over.

#9 switchblade

switchblade

Crew

• Supermoderator
  • 1545 berichten

Posted 30 May 2012 - 22:36

Ik ga quasi wekelijks naar grare (american foodstore), maar voor de SB liet ik de vorige keren een hoop combo's pretzels & bud overkomen uit de vs en zorg ik dat er pizzas in huis zijn. Maakt het ook wat specialer. :)
Specialer, maar nog steeds forever alone :(

Een amerikaans sportcafé zou eigenlijk ideaal zijn, ook om gewone gamedays te gaan zien, jammer dat zoiets hier niet ingeburgerd is :p
Moet tof zijn om met gelijkgezinden zo'n match te volgen

#10 MrFlix

MrFlix

Member

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 98 berichten

Posted 31 May 2012 - 00:13

Bericht bekijkenswitchblade, op 30 May 2012 - 22:36, zei:

Een amerikaans sportcafé zou eigenlijk ideaal zijn, ook om gewone gamedays te gaan zien, jammer dat zoiets hier niet ingeburgerd is :p
Moet tof zijn om met gelijkgezinden zo'n match te volgen

In Leuven is er een Amerikaanse bar. Ik vind het een heel sfeervolle bar maar ik merk dat veel van mijn leeftijdgenoten liever op de oude markt vertrouven. Als je in Leuven bent laat dan iets weten, ik heb het over de American Celeberties bar. Niet groot maar helemaal ingekleed met amerikaanse krantenartikels, vlaggen van teams, ... zelfs een levensgrote Marilyn Monroe pop die op de toog staat.

Je krijgt er nacho's met dipsaus en 2 grote schermen waar ( als je vraagt ) ze zelfs espn opzetten. Ook is de bar een echte grote houten bar zoals in amerika en één van de serveersters ( is een vriendin van mij ) is een Amerikaanse... heel leuk voor eens een babel mee te doen.

Het spijtige is echter dat er niet zoveel volk meer komt, zeker met dat rookverbod omdat deze in een galeria bevind. Vaak komt er wel volk iets drinken omdat dit recht over de Kinépolis is. Maar ik zit er graag, vaak staat er ook nog eens Prime tv op ofzo, lekker gezellig.

Edited by MrFlix, 31 May 2012 - 00:28.

#11 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 4686 berichten

Posted 31 May 2012 - 01:04

Ik volg het van op een afstand, maar vind het wel leuk om te zien en ook alle zaken er rond. Jammer genoeg kan ik het te weinig bekijken en ken ik ook te weinig van de spelers om te weten wie of wat nu kans maakt. Heb wel altijd al een zwak gehad voor de New England Patriots

#12 switchblade

switchblade

Crew

• Supermoderator
  • 1545 berichten

Posted 31 May 2012 - 05:56

@mrflix, als ik voor mijn werk eens in leuven moet zijn zal ik er zeker eens binnen springen, lijkt me een toffe plaats :)
Of volgend weekend misschien eens.. :D

Ondertussen ben ik mijn training aan het verprutsen wegens tijdgebrek. dat moet terug wat prioriteit gaan krijgen...
Hoe lang heb jij bij leuven gespeeld?

#13 MrFlix

MrFlix

Member

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 98 berichten

Posted 31 May 2012 - 10:17

Bericht bekijkenswitchblade, op 31 May 2012 - 05:56, zei:

Ondertussen ben ik mijn training aan het verprutsen wegens tijdgebrek. dat moet terug wat prioriteit gaan krijgen...
Hoe lang heb jij bij leuven gespeeld?

Ik heb spijtig genoeg maar 1 seizoen kunnen spelen, wegens tijdgebrek heb ik ook moeten afhaken. Trainings waren van 7 - 10 en dat is nogal een ramp als je les in Mechelen hebt tot 6 ... om dan optijd in Leuven te zijn. En de volgende dag om 6:30 op te staan.

Nog een klein vraagje, is er iemand geïntereseerd om dit jaar in de UK een NFl wedstrijd mee te gaan zien. Tickets zijn niet zo goedkoop maar het is een echte NFL wedstrijd... Ik denk dat het dit jaar Rams vs Patriots zullen zijn... om 28 oct. Tickets beginnen van 150€ tot 900€... Ik pak denk ik dit jaar een 400-500€ ticket dit is een goede zitplaats en 1 nacht in een 3 sterren hotel + eten.

Als je de sfeer van een American Football game wilt meemaken is dit zeker het dichtste in Europa dat je ooit zult vinden.

Edited by MrFlix, 31 May 2012 - 10:20.

#14 Black Mass

Black Mass

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 516 berichten

Posted 31 May 2012 - 11:42

Citeren

Ik durf nog niet te zeggen dat Broncs een superbowl contender zijn. Ik zeg niet dat de mogelijkheid er niet in zit maar ik wil afwachten wat P. Manning doet, de eerste 3 games zullen het tempo van de rest van het seizoen voor hem zijn en daar heb ik mijn twijfels over of hij nog een superbowl QB is.

Ik hoop alleszins van wel. Manning heeft swieso een enorme impact op de offence, hij is eigenlijk naast QB oof de Offencive Coördinator. Hij heeft een enorm inzicht, op dat vlak staat hij op eenzame hoogte. Over zijn blessure ben ik niet zo ongerust. Ik denk niet dat manning zal spelen als hij zich niet 100% voelt. Hij wil terugkeren op het hoogste niveau en zal dat ook pas doen als hij zeker is. Hij heeft misschien niet zoveel jaren meer, maar de jaren die hij heeft, met een behoorlijke offenive line (die vorig jaar ook al bewezen heeft dat ze een QB tijd kunnen geven) is hij zeker een om rekening mee te houden, mark my words!

Citeren

On a side note: mits dat ik zie dat je ook NCAA volgt van Floride , ben je dan ook een fan? Ik ben een Oregon Duck fan , waarschijnlijk omdat men vriendin 30 min er vandaan woont :p

Niet echt fan, gewoon volgen als ik de kans heb, Er zitten soms heel toffe matchen tussen en het is altijd leuk om de top prospects aan het werk te zien voor ze naar de NFL gaan. Alabama heb ik dit jaar van redelijk dicht gevolgd en als Stanford speelde keek ik ook wel. Voor de rest vind ik het hele systeem net iets te verwarrend. Hoe die hun matchen kiezen, al die bowl, die invitaties... Om zot van te worden.

#15 MrFlix

MrFlix

Member

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 98 berichten

Posted 31 May 2012 - 13:31

Bericht bekijkenBlack Mass, op 31 May 2012 - 11:42, zei:

Niet echt fan, gewoon volgen als ik de kans heb, Er zitten soms heel toffe matchen tussen en het is altijd leuk om de top prospects aan het werk te zien voor ze naar de NFL gaan. Alabama heb ik dit jaar van redelijk dicht gevolgd en als Stanford speelde keek ik ook wel. Voor de rest vind ik het hele systeem net iets te verwarrend. Hoe die hun matchen kiezen, al die bowl, die invitaties... Om zot van te worden.

NCAA is gewoon in nog meer deivisies en sub-divisies opgesplitst. En bassicly voor al de winnaars van een divisie is er een bowl en die winnaars gaan dan nog is tegen elkaar spelen enz... tot je de Rose Bowl hebt natuurlijk. Zo heb ik het toch altijd begrepen. Ik volg ook maar 1 team, en dat is meestal het geval bij fans van NCAA, ze supporteren de college die het dicht en groot is bij hun in de buurt.

#16 Booka

Booka

Crew

• Crew
  • 1174 berichten

Posted 31 May 2012 - 15:57

Ik moet dan eens kijken in Leuven. Ik kom er bijna wekelijks en ben al zoveel naar de kinepolis geweest, maar nog nooit op dat café gekeken.
Is het echt in dat overdekt gedeelte of terug naar buiten gaan?

#17 MrFlix

MrFlix

Member

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 98 berichten

Posted 31 May 2012 - 16:08

Bericht bekijkenBooka Shade, op 31 May 2012 - 15:57, zei:

Is het echt in dat overdekt gedeelte of terug naar buiten gaan?

Het is binnen. Je weet waarschijnlijk de pool/cocktailbar zijn? Juist daarnaast aan de roltrap en gewonne trap is celeberties (nog altijd boven dus trappen niet naar beneden gaan ) onderaan de trappen is er een sportwinkel dacht ik.

Edited by MrFlix, 31 May 2012 - 16:08.

#18 Booka

Booka

Crew

• Crew
  • 1174 berichten

Posted 31 May 2012 - 16:45

Bericht bekijkenMrFlix, op 31 May 2012 - 16:08, zei:

Het is binnen. Je weet waarschijnlijk de pool/cocktailbar zijn? Juist daarnaast aan de roltrap en gewonne trap is celeberties (nog altijd boven dus trappen niet naar beneden gaan ) onderaan de trappen is er een sportwinkel dacht ik.
Aha, dan weet ik het zijn denk ik.
Als ik van de Diestsestraat de trappen/roltrap neem meteen aan de rechtkant als je boven bent zeker?

#19 MrFlix

MrFlix

Member

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 98 berichten

Posted 31 May 2012 - 17:35

Bericht bekijkenBooka Shade, op 31 May 2012 - 16:45, zei:

Aha, dan weet ik het zijn denk ik.
Als ik van de Diestsestraat de trappen/roltrap neem meteen aan de rechtkant als je boven bent zeker?
Yup idd daar is het...

#20 Booka

Booka

Crew

• Crew
  • 1174 berichten

Posted 31 May 2012 - 18:00

Bericht bekijkenMrFlix, op 31 May 2012 - 17:35, zei:

Yup idd daar is het...
Als ik mij dat nog goed kan herinneren is het daar wel redelijk klein, niet?

Also tagged with one or more of these keywords: NFL, American football

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users