Welkom op het 4Gamers Forum
Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
|
Posted 26 May 2012 - 18:47
Indien je ook Madden 13 van plan bent te kopen gelieven dit te vermelden zodat ik weet of ik het voor ps3 of 360 moet bestellen.
Ik volg de sport nu toch al een aantal jaar en ben een grote fan geworden van de Vikings. En nu de drafts zijn geweest hoop ik dat ze dit seizoen beter zullen doen als vorig ( slechter kan bijna niet ).
Met een sterkere OL denk ik dat Ponder kan groeien tot een goede QB en dit is natuurlijk ook goed voor Peterson mits dat ze hem meer en meer ook als receiver opstellen.
Wat vonden jullie van de drafts, van P. Manning dat naar de Bronco's gaat of Tebow naar de Jets? Wat zijn zoal jullie verwachtingen?
Posted 28 May 2012 - 15:28
Ik ga Madden 13 misschien wel kopen, maar pas als hij wat gezakt is in prijs.
Nu is het het derde jaar dat ik de sport volg dus ik ben er nog wat nieuw in, ik bekijk alle wedstrijden van de Chargers via een NFL Gamepass. Ooit hoop ik om toch eens één of meerdere wedstrijden van de Chargers live te kunnen zien, inclusief tailgating en afterparty
Jaarlijks ga ik (tevergeefs) op zoek naar slachtoffers om de Super Bowl samen mee te bekijken, gezien deze hier meer en meer in populariteit toeneemt, maar alle "events" zijn in het binnenland jammergenoeg
Geen spectaculaire drafts bij de Chargers, vooral rookies maar dat zal het ongetwijfeld interessant maken.
Bij de andere ploegen heb ik -behalve de grote transfers dan- niet echt in de gaten gehouden wie waar naartoe gaat. 1 team volgen vind ik voorlopig al moeilijk genoeg
Ik ben benieuwd en kan alleszins niet wachten tot het seizoen opnieuw begint.
Posted 30 May 2012 - 11:54
Eigenlijk meer een fan van Drew Brees
Posted 30 May 2012 - 20:42
Ik ben sinds enkele jaren een passieve fan van de bronco's en sinds vorig jaar eigenlijk een intensievere fan geworden, ook volgde ik Indianapolis al een tijdje, dus voor mij wordt komend seizoen héél interessant om te zien met Manning als QB bij de Bronco's, wat Denver sowieso al een Superbowl-contender maakt, aangezien de defence van vorig jaar quasi hetzelfde is gebleven.
En de Colts met de nr 1 draft pick Andrew Luck, kzou wel eens willen zien hoie heel die colt-organisatie zich zal herpakken na die historische ommekeer.
Ik ga ook Tebow blijven volgen natuurlijk, ik had hem al het oog sinds hij bij Florida speelde, een heel charismatisch persoon, ik weet zonder hoe de Jets en specifiek Sanchez er mee om zal gaan.
Hoe denken jullie dat hij zal uitgespeeld worden? Als back, of als Wildcat QB?
Posted 30 May 2012 - 20:53
switchblade, op 28 May 2012 - 15:28, zei:
Ik haal altijd het witte doek boven en ga bij "American Foodstore" in Wilrijk snacks halen. Voor mij is superbowl " an american day ". Dus je laat maar iets weten, meestal zit ik er maar met 3-4 man, maar hoe meer hoe beter.
Booka Shade, op 30 May 2012 - 11:54, zei:
BOOOHHH Saints, zeker na het schandaal van hun Defense hebben ze volledig afgedaan. Ik verwacht ook niet veel volgend seizoen van de Saints.
Black Mass, op 30 May 2012 - 20:42, zei:
Ik durf nog niet te zeggen dat Broncs een superbowl contender zijn. Ik zeg niet dat de mogelijkheid er niet in zit maar ik wil afwachten wat P. Manning doet, de eerste 3 games zullen het tempo van de rest van het seizoen voor hem zijn en daar heb ik mijn twijfels over of hij nog een superbowl QB is.
En ik denk dat de Colt's een slimme zet hiermee gedaan hebben om zo n°1 pick Andrew Luck te draften en denk ook dat in hem een goede QB zit.
On a side note: mits dat ik zie dat je ook NCAA volgt van Floride , ben je dan ook een fan? Ik ben een Oregon Duck fan , waarschijnlijk omdat men vriendin 30 min er vandaan woont
Edited by MrFlix, 30 May 2012 - 20:55.
Posted 30 May 2012 - 20:59
Posted 30 May 2012 - 21:12
Ik ken enkel de regels en de 'roepnamen' van de meeste teams, maar de drafts etc ken ik maar half en half.
Posted 30 May 2012 - 22:05
Posted 30 May 2012 - 22:36
Specialer, maar nog steeds forever alone
Een amerikaans sportcafé zou eigenlijk ideaal zijn, ook om gewone gamedays te gaan zien, jammer dat zoiets hier niet ingeburgerd is
Moet tof zijn om met gelijkgezinden zo'n match te volgen
Posted 31 May 2012 - 00:13
switchblade, op 30 May 2012 - 22:36, zei:
Moet tof zijn om met gelijkgezinden zo'n match te volgen
In Leuven is er een Amerikaanse bar. Ik vind het een heel sfeervolle bar maar ik merk dat veel van mijn leeftijdgenoten liever op de oude markt vertrouven. Als je in Leuven bent laat dan iets weten, ik heb het over de American Celeberties bar. Niet groot maar helemaal ingekleed met amerikaanse krantenartikels, vlaggen van teams, ... zelfs een levensgrote Marilyn Monroe pop die op de toog staat.
Je krijgt er nacho's met dipsaus en 2 grote schermen waar ( als je vraagt ) ze zelfs espn opzetten. Ook is de bar een echte grote houten bar zoals in amerika en één van de serveersters ( is een vriendin van mij ) is een Amerikaanse... heel leuk voor eens een babel mee te doen.
Het spijtige is echter dat er niet zoveel volk meer komt, zeker met dat rookverbod omdat deze in een galeria bevind. Vaak komt er wel volk iets drinken omdat dit recht over de Kinépolis is. Maar ik zit er graag, vaak staat er ook nog eens Prime tv op ofzo, lekker gezellig.
Edited by MrFlix, 31 May 2012 - 00:28.
Posted 31 May 2012 - 01:04
Posted 31 May 2012 - 05:56
Of volgend weekend misschien eens..
Ondertussen ben ik mijn training aan het verprutsen wegens tijdgebrek. dat moet terug wat prioriteit gaan krijgen...
Hoe lang heb jij bij leuven gespeeld?
Posted 31 May 2012 - 10:17
switchblade, op 31 May 2012 - 05:56, zei:
Hoe lang heb jij bij leuven gespeeld?
Ik heb spijtig genoeg maar 1 seizoen kunnen spelen, wegens tijdgebrek heb ik ook moeten afhaken. Trainings waren van 7 - 10 en dat is nogal een ramp als je les in Mechelen hebt tot 6 ... om dan optijd in Leuven te zijn. En de volgende dag om 6:30 op te staan.
Nog een klein vraagje, is er iemand geïntereseerd om dit jaar in de UK een NFl wedstrijd mee te gaan zien. Tickets zijn niet zo goedkoop maar het is een echte NFL wedstrijd... Ik denk dat het dit jaar Rams vs Patriots zullen zijn... om 28 oct. Tickets beginnen van 150€ tot 900€... Ik pak denk ik dit jaar een 400-500€ ticket dit is een goede zitplaats en 1 nacht in een 3 sterren hotel + eten.
Als je de sfeer van een American Football game wilt meemaken is dit zeker het dichtste in Europa dat je ooit zult vinden.
Edited by MrFlix, 31 May 2012 - 10:20.
Posted 31 May 2012 - 11:42
Citeren
Ik hoop alleszins van wel. Manning heeft swieso een enorme impact op de offence, hij is eigenlijk naast QB oof de Offencive Coördinator. Hij heeft een enorm inzicht, op dat vlak staat hij op eenzame hoogte. Over zijn blessure ben ik niet zo ongerust. Ik denk niet dat manning zal spelen als hij zich niet 100% voelt. Hij wil terugkeren op het hoogste niveau en zal dat ook pas doen als hij zeker is. Hij heeft misschien niet zoveel jaren meer, maar de jaren die hij heeft, met een behoorlijke offenive line (die vorig jaar ook al bewezen heeft dat ze een QB tijd kunnen geven) is hij zeker een om rekening mee te houden, mark my words!
Citeren
Niet echt fan, gewoon volgen als ik de kans heb, Er zitten soms heel toffe matchen tussen en het is altijd leuk om de top prospects aan het werk te zien voor ze naar de NFL gaan. Alabama heb ik dit jaar van redelijk dicht gevolgd en als Stanford speelde keek ik ook wel. Voor de rest vind ik het hele systeem net iets te verwarrend. Hoe die hun matchen kiezen, al die bowl, die invitaties... Om zot van te worden.
Posted 31 May 2012 - 13:31
Black Mass, op 31 May 2012 - 11:42, zei:
NCAA is gewoon in nog meer deivisies en sub-divisies opgesplitst. En bassicly voor al de winnaars van een divisie is er een bowl en die winnaars gaan dan nog is tegen elkaar spelen enz... tot je de Rose Bowl hebt natuurlijk. Zo heb ik het toch altijd begrepen. Ik volg ook maar 1 team, en dat is meestal het geval bij fans van NCAA, ze supporteren de college die het dicht en groot is bij hun in de buurt.
Posted 31 May 2012 - 15:57
Is het echt in dat overdekt gedeelte of terug naar buiten gaan?
Posted 31 May 2012 - 16:08
Booka Shade, op 31 May 2012 - 15:57, zei:
Het is binnen. Je weet waarschijnlijk de pool/cocktailbar zijn? Juist daarnaast aan de roltrap en gewonne trap is celeberties (nog altijd boven dus trappen niet naar beneden gaan ) onderaan de trappen is er een sportwinkel dacht ik.
Edited by MrFlix, 31 May 2012 - 16:08.
Posted 31 May 2012 - 16:45
MrFlix, op 31 May 2012 - 16:08, zei:
Het is binnen. Je weet waarschijnlijk de pool/cocktailbar zijn? Juist daarnaast aan de roltrap en gewonne trap is celeberties (nog altijd boven dus trappen niet naar beneden gaan ) onderaan de trappen is er een sportwinkel dacht ik.
Als ik van de Diestsestraat de trappen/roltrap neem meteen aan de rechtkant als je boven bent zeker?
Posted 31 May 2012 - 18:00
MrFlix, op 31 May 2012 - 17:35, zei:
Also tagged with one or more of these keywords: NFL, American football
4RealLife →
Sport →
NFL 2011-2012Started by switchblade , 21 Jan 2012 |
|
|
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users