Bedankt al voor alle reacties!
En ja hoor ik ben een meisje

.
Ik heb al een laptop, ofja een netbook van acer. En daar kan ik mee verder hoor. Alleja, voor school dan. Zo was ik het dan ook van plan, een computer voor op kot en een netbook om mee naar school te nemen. Ik vind dit wel handig, dit ding is klein en fijn. Weegt niet veel, en ik kan hier al veel mee vind ik dan weer.. Ik heb alleen maar office nodig voor nu. Ik weet niet wat voor programma's ik nodig ga hebben als ik maatschappelijk ga studeren. Ik denk photoshop en heel de bazaar, dat dat sowiso niet aan de orde komt

. Als je me snapt natuurlijk. Ik denk dat ik zeker office alleen maar ga nodig hebben..
Anyway, de BBG , en al die dingen., Wat is dat in godsnaam allemaal? Ik ken er inderdaad niks van. Nu mijn vriend kent er ook wel wat van, en hij zei dat ik hier eens moest posten, en dat ze altijd wel goede raad geven. En dat doen jullie ook! hiervoor mijn grote dank allesinds!
Liefst zou ik geen laptop willen hebben, maar echt zo een bak. Een desktop in de technologische termen?
Is mijn prijs zo laag dan? 300-400 euro? Daar moet je toch al iets voor krijgen zeker?
Nu ik vind de HDMI kabel, vind ik wel al een goed idee, die ga ik toch al opschrijven.
De sims spelen, is dus echt wel een vereiste hoor. Dus een grafische kaart in de processor ofzoiets zou het beste zijn?
En wat is mobo en intigrated gup? want alles wat jullie zeggen, ik weet begot nie waar da allemaal in de plaats komt van in een ander ding in de pc.
De grootste vraag die ik nog altijd wil stellen.. Kan ik over 5 jaar de sims zoveel nog spelen met zo'n pc en welke grafische kaart (zo noemt het toch he?) moet ik dan hebben?En een videokaart is voor de tv, en grafisch echt om games te spelen?
Windows OS? Iemand uitleg

? Is da ne vernieuwe versie van iets?
Ik bedank echt iedereen! Merci mannen!