Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Laten we samen het Xbox forum gedeelte wat actiever maken!

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Dae Jim

Dae Jim

Crew

• Crew
  • 2614 berichten

Posted 04 June 2012 - 23:06

Let's face it Gamers, het PlayStation forum gedeelte is dubbel zo actief als ons Xbox gedeelte, niet erg sinds ons plekje leuk en actief genoeg is maar..... het is genoeg geweest! Wij zullen even of zelf nog actiever als het PlayStation 4gamers forum worden. Daarvoor heb ik dus jullie nodig, ik wil al jullie vrienden hier op deze site zien!

Ik heb wat nieuwigheden gemaakt zodat nieuwe leden hopelijk zichzelf sneller thuis zullen voelen, als je dus iemand naar hier kunt brengen probeer ze dan zeker naar dit topic te brengen. Verder zal er voor de actievelingen onder ons binnenkort een Quiz starten die elke week update, bij het 4xboxGamers Topic kun je hiervoor het leaderboard vinden.

Het zijn simpele dingen die hopelijk toch wat extra's in jullie teweeg kunnen brengen :)
Vanaf deze maand ga ik ook beginnen met 2 wekelijkse game avonden op allerlei Xbox 360 games.
je zal daar snel wel meer over zien, eerst wil ik al de E3 heisa overleven :p

Dus 3 simpele nieuwe dingen die hopelijk gaan aanslaan, Het nieuwe nieuweling topic, De wekelijkse Xbox Quiz (Donderdag) en de game avonden. ;)

Game on!
Geplaatste afbeelding Dae Jim op Xbox Live.  Twitter  

#2 Super Liegebeest

Super Liegebeest

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1605 berichten

Posted 05 June 2012 - 05:55

Ik zal mijn best doen ;)
EURO RETRO GAMER  Geplaatste afbeelding

#3 perfectreload

perfectreload

Member

• Member
  • Pip
  • 52 berichten

Posted 05 June 2012 - 09:17

Bring it on :D ik zou da wel leuk vinde x)

#4 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Administrator
  • 6021 berichten

Posted 05 June 2012 - 11:29

En anders pakken we Dae Jim zijn crew-titel terug af :bat:

- 4Gamers Forum Administrator -

#5 Ichi

Ichi

Crew

• Crew