Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Het grote E3 2012-topic

• Please log in to reply
35 replies to this topic

#1 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Administrator
  • 5970 berichten

Posted 05 June 2012 - 11:22

E3 is begonnen en er zijn al een pak titels, trailers en andere stuff aangekondigd/uitgelekt

discuss!

- 4Gamers Forum Administrator -

#2 smitske

smitske

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2671 berichten

Posted 05 June 2012 - 11:34

so far ni echt iets dat er uit springt voor mij persoonlijk, meer van het zelfde (sequels etc), maar weinig nieuws/innovatiefs.

Edited by smitske, 05 June 2012 - 11:36.

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
Albert E.

#3 valies

valies

Crew

• Crew
  • 3706 berichten

Posted 05 June 2012 - 11:38

Nieuwe game van Heavy Rain-makers Quantic Dream was een mooie verrassing :D En wat een trailer!
Ook zeer blij dat er niets is gevallen over next gen consoles.
PSN valies   -   Twitter
"Lightning. It flashes bright, then fades away. It can't protect. It only destroys."
Baka!

#4 Ge0force

Ge0force

Crew

• Crew
  • 4527 berichten

Posted 05 June 2012 - 11:45

De nieuwe van Quantic Dream en The Last of Us vond ik subliem, voor de rest ben ik weinig onder de indruk. Heel veel been-there-done-that, en op het eerste zicht teleurgesteld door games als Tomb Raider, Resident Evil 6, Dead Space 3 en vooral Splinter Cell, die hun roots meer dan ooit in de steek laten en in plaats daarvan populaire actietitels proberen te imiteren. Ook de nieuwe Star Wars game lijkt een zoveelste 3rd person cover-shooter, dus mèh.

#5 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 5970 berichten

Posted 05 June 2012 - 11:48

Deze vond ik vrij indrukwekkend

#6 kennaah

kennaah

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 675 berichten

Posted 05 June 2012 - 11:49

Tot nu toe was Watch_dog het meest indrukwekkendst. Enkel vraag ik mij af hoeveel scripted was en hoeveel niet.

Keynote ms: Beter dan vorig jaar, maar nog te veel shit die niet op E3 thuis hoort omdat het doelpubliek niet eens weet wat E3 is.
Keynote EA: Veel dezelfde shit, geen nieuwe IP's, Geen nieuwe C&C laten zien. Waarschijnlijk bewust Bioware weg gelaten. NFS most wanted gaat een verkrachting worden van het orgineel en ze hadden dat beter Hot pursuit 2 genoemd.
Keynote Ubi: Eigenlijk de beste tot nu toe. vooral Watch_dog.
Keynote sony: Niet gezien, maar eigenlijk heb ik niets gemist want noemenswaardig nieuw vind ik niet echt.

Hopelijk dat er strx veel meer nieuws binnen stroomt als de E3 echt open is.

#7 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 5970 berichten

Posted 05 June 2012 - 11:51

Watch Dogs is inderdaad indrukwekkend, maar de vraag is inderdaad hoe scripted alles is. Als je werkelijk de hele omgeving kan beïnvloeden door vanalles en nog wat te hacken/veranderen dan zou dit super zijn. Maar het moet onvoorspelbaar blijven. Zoals die botsing door de rode lichten in de trailer, het zou super zijn als je ook kon beslissen om het op een andere manier te doen. Beetje à la Hitman dus, waarbij je verschillende strategische opties kan gebruiken om je doel te bereiken.

Dan heeft dit veel potentieel.

#8 kennaah

kennaah

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 675 berichten

Posted 05 June 2012 - 11:54

Bericht bekijkenMiniJeffrey, op 05 June 2012 - 11:51, zei:

Watch Dogs is inderdaad indrukwekkend, maar de vraag is inderdaad hoe scripted alles is. Als je werkelijk de hele omgeving kan beïnvloeden door vanalles en nog wat te hacken/veranderen dan zou dit super zijn. Maar het moet onvoorspelbaar blijven. Zoals die botsing door de rode lichten in de trailer, het zou super zijn als je ook kon beslissen om het op een andere manier te doen. Beetje à la Hitman dus, waarbij je verschillende strategische opties kan gebruiken om je doel te bereiken.

Dan heeft dit veel potentieel.
Idd vooral die botsing vraag ik mij af hoe scripted dat was. Als ge de missie in de dag doe zijn er dan minder/meer auto's ?
Nu leek het mij wel zeer scripted, vooral omdat de auto van de target mooi in het midden staat. Ook lijkt me het nog niet zo handig spelen. Midden van een achtervolging aan volle snelheid, een menu openen en daar dan snel uit kiezen waar ge controlle over wilt nemen.
Dat neemt niet weg dat deze game voorlopig het meeste indruk heeft gemaakt van alle keynotes samen.

#9 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 5970 berichten

Posted 05 June 2012 - 11:55

En voor een game waar ze al 2 jaar aan bezig zouden zijn zou het toch al mogen non-scripted zijn, al gevenz e op de E3 altijd wel pre-recorded, rendered shit om geen blunders te begaan... Dat level kon je ook zalig maken door hem te laten aankomen in het gebouw en dan de elektriciteit te laten uitvallen, paniek alom XD.

#10 Dae Jim

Dae Jim

Crew

• Crew
  • 2504 berichten

Posted 05 June 2012 - 14:28

Die Watch_Dogs is ook bij mij ineens naar spot 1 geklommen, wat een game!
UbiSoft zijn show was veruit de beste van alle shows. Totaal niet verwacht, die mannen zijn goed bezig.
Posted Image Dae Jim op Xbox Live.  Twitter  

#11 Taxandrian

Taxandrian

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 130 berichten

Posted 05 June 2012 - 15:28

Watchdogs maakte inderdaad indruk...benieuwd of de hooggespannen verwachtingen ingelost gaan worden. Op één of andere manier vind ik 'Watchdogs' wel geen naam voor een game...lijkt me meer te passen bij een reeks à la 'Flikken', maar soit.

En er kwam ook geen boog in voor! :huh:

#12 Targox

Targox

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 309 berichten

Posted 05 June 2012 - 16:07

Inderdaad, ze mogen gerust wat meer gameplay footage releasen van Watch Dogs, ziet er echt fantastisch uit!
Spoiler

#13 Pudish

Pudish

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3364 berichten

Posted 05 June 2012 - 16:55

Ik denk niet dat er dit jaar iets verrassends uitkomt.
Al schudt men nog zo kloek, de laatste druppel valt toch altijd in de broek.

#14 Vancha

Vancha

Crew

• Crew
  • 1342 berichten

Posted 05 June 2012 - 18:48

Nou, vorig jaar en 2010 waren in mijn ogen toch veel beter, er zijn heus wel mooie en leuke game sgetoond tijdens de conferenties, maar het "wow"-gevoel stond op een laag pitje bij mij

#15 Dae Jim

Dae Jim

Crew

• Crew
  • 2504 berichten

Posted 05 June 2012 - 18:50

Bericht bekijkenVancha, op 05 June 2012 - 18:48, zei:

Nou, vorig jaar en 2010 waren in mijn ogen toch veel beter, er zijn heus wel mooie en leuke game sgetoond tijdens de conferenties, maar het "wow"-gevoel stond op een laag pitje bij mij

Yup, enkel bij Halo 4, Last of Us en Watch Dogs had ik een wow-gevoel.
Posted Image Dae Jim op Xbox Live.  Twitter  

#16 Vancha

Vancha

Crew

• Crew
  • 1342 berichten

Posted 05 June 2012 - 18:51

Bericht bekijkenDae Jim, op 05 June 2012 - 18:50, zei:

Yup, enkel bij Halo 4, Last of Us en Watch Dogs had ik een wow-gevoel.

Same, maar reken er de naval warfare in Assassin's Creed III nog bij :)

#17 Naradia

Naradia

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 796 berichten

Posted 05 June 2012 - 19:21

Voor mij moogde daar zeker watch dogs, far cry 3 en nieuwe game van quantic dreams bij tellen.
Helloooo I'm Naradia. I remember it, so you don't have to.

#18 DonSkellitonio

DonSkellitonio

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 303 berichten

Posted 05 June 2012 - 19:48

Niemand een beetje onder de indruk van Zombi U??? :-) Ik wel zenne!

#19 Eld0

Eld0

Member

• Member
  • Pip
  • 87 berichten

Posted 05 June 2012 - 19:53

geen live cams hier te bekijken? binnen 10minuten beginnen 3 streams...

http://e3.gamespot.c...live-cam-day-1/ rechtsonder staan de andere streams

#20 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 5970 berichten

Posted 05 June 2012 - 20:09

Nintendo was blijkbaar al zeer teleurstellend... ze leren het echt niet het :)

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users