Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

PlanetSide 2

• Please log in to reply
264 replies to this topic

#1 Dropkick

Dropkick

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1089 berichten

Posted 07 June 2012 - 00:11

PlanetSide 2

Geplaatste afbeelding

Bron: wikipedia (Dit gaat nog over de eerste PlanetSide)

PlanetSide is a massively-multiplayer online first-person-shooter computer game published by Sony Online Entertainment and released on May 20, 2003.[1]

PlanetSide chronicles the efforts of three factions as they fight for territorial control over ten different continents on the planet Auraxis. Players take on the role of individual soldiers fighting for one of the three factions within the game, and can specialize in various fields such as combat vehicle crewman, infantry, invisible infiltrator or a variety of combat support roles such as combat medic or combat engineer. The game is played primarily in a first person perspective, with the option of third-person.

Unlike most shooting games, in which small-scale matches take place in essentially an instanced map, PlanetSide battles can involve hundreds of players in a single fight. PlanetSide battles concern control over territory and strategic points, and can cause repercussions to all three factions. To date, PlanetSide remains one of the few MMOFPS games ever created.

Geplaatste afbeelding

Net zoals zijn voorganger wordt PlanetSide 2 dus een MMOFPS. Denk aan WoW maar dan met FPS gameplay en enkel maar PvP.

Wie gaat deze spelen? En welke faction kies je?

Edited by Dropkick, 07 June 2012 - 00:16.

Reviews, Previews, Playthroughs and more: http://www.youtube.c...er/MinishGaming
Twitter:@MinishGaming

#2 trakken

trakken

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 151 berichten

Posted 08 June 2012 - 09:40

Ik ga deze zeker proberen, en zal wss de vanu sovereignity worden.

#3 Dropkick

Dropkick

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1089 berichten

Posted 08 June 2012 - 11:31

Bericht bekijkentrakken, op 08 June 2012 - 09:40, zei:

Ik ga deze zeker proberen, en zal wss de vanu sovereignity worden.

Ik twijfel nog, ik zal ze allemaal eens uitproberen denk ik.
Reviews, Previews, Playthroughs and more: http://www.youtube.c...er/MinishGaming
Twitter:@MinishGaming

#4 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1713 berichten

Posted 08 June 2012 - 12:03

Terran republic of Vanu Sovereignity

死んでください

#5 Cirry

Cirry

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 405 berichten

Posted 12 June 2012 - 14:51

Wil zkr wel, ben alleen curieus naar de specs
Why so serious?

#6 Den_Tim

Den_Tim

Mr. Newbie

• Member
  • Pip
  • 6 berichten

Posted 12 June 2012 - 15:09

Bericht bekijkenHybride Zalm, op 08 June 2012 - 12:03, zei:

Terran republic of Vanu Sovereignity
Terran Republic!

Bericht bekijkenCirry, op 12 June 2012 - 14:51, zei:

Wil zkr wel, ben alleen curieus naar de specs
De minimumvereisten zullen wel meevallen, maar ik vraag mij af hoe ze al die entities en particle effects vloeiend (>30fps) kunnen renderen als er 250 man rond u overal op zit te schieten.

#7 cowmooflage

cowmooflage

Mr. Newbie

• Member
  • Pip
  • 11 berichten

Posted 12 June 2012 - 15:37

Ik roll sowieso VS, speelde ik ook in het origineel :D.

#8 Grimmy

Grimmy

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 28 berichten

Posted 05 July 2012 - 17:09

Net mijne beta key gekregen via PCGamer :clap:.

Ik ga zeker en vast terug VS joinen zoals in PS1. Technology = Might!
Zijn er al grote/goede europese outfits?

#9 ukkie2000

ukkie2000

Member

• Member
  • Pip
  • 60 berichten

Posted 06 July 2012 - 22:56

Bericht bekijkenGrimmy, op 05 July 2012 - 17:09, zei:

Net mijne beta key gekregen via PCGamer :clap:.

Ik ga zeker en vast terug VS joinen zoals in PS1. Technology = Might!
Zijn er al grote/goede europese outfits?
Je kan nog steeds PC gamer keys krijgen? o:

Ik weet niet eens of het officieel is maar de soundtrack is absolutely stunning

#10 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2235 berichten

Posted 07 July 2012 - 00:19

Ik heb de eerste nooit gespeeld. Maar dit ziet er echt mijn ding wel uit! =O
Heeft er iemand enig idee wanneer dit spel uitkomt? Dit moet ik pre-orderen. (Net wat gameplay op youtube gezien en ik was direct verkocht)

Clementinnekes zen goe veu de deirme.

#11 Grimmy

Grimmy

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 28 berichten

Posted 07 July 2012 - 01:59

Yup, via PCGamer uk July edition kunde nog altijd keys krijgen!

Go get some keys dudes. Maar 5 euro! Zo heb ik de mijne gekregen op nog geen 3 dagen.

Blue Smiley, moet niks pre-orderen. Free to Play he. Release is nog niks van geweten, men schat late 2012, early 2013.

Edited by Grimmy, 07 July 2012 - 02:05.

#12 ukkie2000

ukkie2000

Member

• Member
  • Pip
  • 60 berichten

Posted 07 July 2012 - 08:36

Als ik de tweets van John Smedley mag geloven is de tech beta bijna begonnen en gaat de beta voor ons daarna van start.

Enige waar ik een beetje bang voor ben is dat ze besloten ze hebben dat prosiebensat.1 de Europese versie (zie waar ik heen ga?) gaat publishen. Prosiebensat.1 heeft ook alaplaya.. en dat is de publisher voor S4 league (een spel waarvan ze een melkkoe hebben gemaakt door de cash shop)

Also; brb PC gamer kopen

#13 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2235 berichten

Posted 07 July 2012 - 09:29

Bericht bekijkenGrimmy, op 07 July 2012 - 01:59, zei:

Blue Smiley, moet niks pre-orderen. Free to Play he. Release is nog niks van geweten, men schat late 2012, early 2013.

Ahzo... Zolang 't geen Pay2Win-stuff is, zie ik dat nog wel zitten. Tribes en Heroes and Generals geven alvast het goede voorbeeld van een F2P-game.

Edit: Ik heb ook zo'n key aangevraagd. Er stond nog over de €100 op mijn Paypal account, dus echt spijtig is dat niet van die €5.
Die Zino Reader is in elk geval wel iets zeer onhandig, amai... Geef mij maar een gewoon boekje... :/
Thanks voor de tip, Grimmy!

Edited by BlueSmiley, 07 July 2012 - 10:02.

#14 Grimmy

Grimmy

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 28 berichten

Posted 07 July 2012 - 15:00

BTW, als ge zeker wilt zijn van snelle response, e-mail nog ne keer tzelfde maar naar dit email adres = chris.thursten@futurenet.com

Die persoon zit zich daarmee bezig te houden maar via zijn 'prive' email hebt ge sneller uwe key.
Related thread = http://www.pcgamer.c...?t=18399&page=5

#15 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2235 berichten

Posted 08 July 2012 - 16:42

Deze video duurt even, maar 't is zeker de moeite om eens te bekijken.

Btw, gaat deze game ook met clans/guilds/squads werken? En hoe hou je precies contact met de rest van uw faction? Zijn er ook mensen die uw faction kunnen leiden en uw clan en/of squad naar een bepaald gebied kunnen sturen om te cappen bv. ?
Want meneer Higby zegt wel dat er veel strategie in deze game zit, maar als er geen contact binnen uw faction is, hoe kan je dan tactieken, etc toepassen?

Edit: Ik heb het antwoord op de tweede vraag al gevonden. Ik zal het posten voor degene die zich hetzelfde afvragen:

With so many potential objectives, SOE realized it had to make it easier for players to not only drop into a map and be able to quickly decide where to go, but coordinate with other soldiers in their faction so they wouldn't end up storming a base solo. That's what PlanetSide 2's new automated Mission System is for -- it immediately gives players a list of objectives based on where they are on the map, their class, and what their empire needs. Select a particular objective, and, bingo -- you'll instantly be placed in a squad with all other players who are also on the same mission.

EDIT:

Geplaatste afbeelding

Edited by BlueSmiley, 08 July 2012 - 20:07.

#16 ukkie2000

ukkie2000

Member

• Member
  • Pip
  • 60 berichten

Posted 09 July 2012 - 10:45

Wat ook leuk is om te weten is dat als je command rank 5 vrijspeelt door certifications dat je dan andere voice options krijgt en missies mag gaan uitdelen.

Squads worden 10 man groot (volgens de E3 theater presentation). Een galaxy dropship en een sunderer kunnen een hele squad vervoeren. Als die galaxydrop animations af zijn gaat dat er zo epic uit zien.

Edited by ukkie2000, 09 July 2012 - 11:08.

#17 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2235 berichten

Posted 09 July 2012 - 13:22

Mijn key is ook binnen. Aww yeeaa!
't Is nu maar te hopen dat mijn PC voor de beta gefixt is, want de beta komt er deze maand al aan omg.

Weet iemand of er Belgisch~Nederlandse outfits zijn?

#18 Grimmy

Grimmy

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 28 berichten

Posted 09 July 2012 - 15:31

Ben ook aan het zoeken naar een goeie outfit maar ik denk dat ik toch maar ga afwachten en pas na release of tijdens beta eentje joinen. Pre-mades kunnen echt horrible zijn na actual release.

Eerst kijken welke outfits effectief massaal aanwezig zijn en of ze goeie leiding hebben voor ik join.

#19 trakken

trakken

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 151 berichten

Posted 09 July 2012 - 20:52

Voila, kheb PC gamer July edition ook gekocht en mailtje verstuurd. Nu hopen op nen key é :D

#20 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2235 berichten

Posted 09 July 2012 - 21:06

Bericht bekijkentrakken, op 09 July 2012 - 20:52, zei:

Voila, kheb PC gamer July edition ook gekocht en mailtje verstuurd. Nu hopen op nen key é :D

Als je de mail ook naar Chris gestuurd hebt heb je 'm waarschijnlijk morgen al. ^^

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users