Welkom op het 4Gamers Forum
Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
|
tablet
Posted 09 June 2012 - 10:38
Ik zou er vooral mee op internet zitten, series en films kijken, en af en toe een tablet-spelletje.
Het zou zeker wifi moeten hebben, een batterij die bij videos kijken makkelijk 5+h meekan, en tethering of 3g. Een relatief groot scherm is ook welkom(10inch). Een (micro)geheugenkaartlezer is ook belangrijk.
Mijn budget is ongeveer €300-350, maar mag er wat boven/onder zitten.
Ik had zelf al gedacht aan deze:
http://www.tabletcen...pricecomparison
http://www.tabletcen...ablet-8-gb.html
Posted 09 June 2012 - 19:00
http://www.tabletcen...32-gb-blue.html
Posted 09 June 2012 - 22:09
Juan1717, op 09 June 2012 - 19:00, zei:
http://www.tabletcen...32-gb-blue.html
Posted 09 June 2012 - 22:46
Posted 09 June 2012 - 23:46
Posted 10 June 2012 - 00:52
Posted 10 June 2012 - 08:58
Wel iets om op te letten bij je keuze: de versie van Android. Sommige goedkopere modellen gaan hun tablets niet upgraden en hebben misschien nu zelfs geen ICS (4.0). Niet dat Honeycomb (3) slecht was, maar als je in zoiets investeert, vind ik toekomstige updates wel een struikelblok.
Een groot pluspunt van Asus tablets: die dingen zijn niet kapot te krijgen =D De mijne is al uit het zijvak van mijn rugzak gevallen, net op een hoek, gelukkig met hoes aan. Enige dat er aan was is een beetje schoonheidsfoutjes in het frame en het achterpaneel dat een klein hoekje mist. Volgens mij heeft de vloer er meer last van gehad dan mijn tablet =D Qua scherm en intern is er niets van de val te merken!
Ik wil dat wel eens proberen met een Ipad ;-)
Posted 10 June 2012 - 10:13
Microsoft Extended Experts Team member
Mijn blog
Posted 16 June 2012 - 16:11
spikie, op 10 June 2012 - 10:13, zei:
Posted 16 June 2012 - 17:07
trab007, op 10 June 2012 - 00:52, zei:
Heeft bij mij ook lang geduurd om het te begrijpen maar een tablet heeft gewoon geen nut. Het is wel een vermakelijk speelgoedje en vervangt mijn laptop op veel vlakken (youtube, internet, msn, lichte games, muziek, films in de bus, onopvallend bezig zijn met totaal andere zaken in de les). Een laptop is op al die vlakken misschien beter maar mijn tf201 kan zeker 2 maximaal 4 dagen mee op batterij met wifi constant aan en matig gebruik. Mijn laptop haalt in die omstandigheden maximaal 3 uur en mijn tf201 kan ik zonder problemen op mijn schoot houden bij max load terwijl eender welke laptop dan op zijn minst oncomfortabel warm aanvoelt. Ook is het kleiner en lichter om mee te nemen maar heeft het een groter scherm zodat het toch leuker is om mee te werken dan een smartphone. En omdat de transformer (prime) een toetsenbord heeft heb je basicly een fancy netbook met touchscreen.
Posted 16 June 2012 - 21:02
Vnze, op 16 June 2012 - 17:07, zei:
Heeft bij mij ook lang geduurd om het te begrijpen maar een tablet heeft gewoon geen nut. Het is wel een vermakelijk speelgoedje en vervangt mijn laptop op veel vlakken (youtube, internet, msn, lichte games, muziek, films in de bus, onopvallend bezig zijn met totaal andere zaken in de les). Een laptop is op al die vlakken misschien beter maar mijn tf201 kan zeker 2 maximaal 4 dagen mee op batterij met wifi constant aan en matig gebruik. Mijn laptop haalt in die omstandigheden maximaal 3 uur en mijn tf201 kan ik zonder problemen op mijn schoot houden bij max load terwijl eender welke laptop dan op zijn minst oncomfortabel warm aanvoelt. Ook is het kleiner en lichter om mee te nemen maar heeft het een groter scherm zodat het toch leuker is om mee te werken dan een smartphone. En omdat de transformer (prime) een toetsenbord heeft heb je basicly een fancy netbook met touchscreen.
Posted 23 June 2012 - 13:54
Vnze, op 16 June 2012 - 17:07, zei:
Ik heb een xps15 9-cell batterij laptop en moet zeggen kom toch ook vlot aan 6-8 uur gewoon gebruik en is ook koel. Ik snap dat het een leuk speeltje is maar om de hype is het in mijn ogen enigszins zwaar overdreven. Oké het is groter als een smartphone en hierdoor comfortabel om mee te werken maar met mijne smartphone kan ik wel bellen en sms terwijl dit niet gaat met ne tablet. Het zal wel een speeltje zijn zoals een ander hé.
Posted 23 June 2012 - 14:15
trab007, op 23 June 2012 - 13:54, zei:
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Posted 23 June 2012 - 14:33
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users