Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Android apps kopen zonder creditkaar?

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 RipD

RipD

Crew

• Crew
  • 210 berichten

Posted 10 June 2012 - 23:50

Ik had graag een app gekocht van de Android Playstore.

Helaas geen creditkaart hier, en ook geen interesse om eentje aan te kopen...

Ik zag 3V card, maar zo'n kaart kost 20 euro om aan te vragen. Dat ga ik niet ophoesten om een paar apps te kopen die samen nog geen 10 euro kosten.

Zijn er nog andere opties hiervoor? of is het wachten geblazen tot paypal wordt ondersteund?

#2 neinneinnein

neinneinnein

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 234 berichten

Posted 11 June 2012 - 00:07

Op paypal hoef je in ieder geval al niet te wachten vermits dat tegen de belangen van google in gaat.

#3 Rastaman2302

Rastaman2302

Crew

• Crew
  • 1374 berichten

Posted 11 June 2012 - 02:20

Je kan altijd eens kijken of het op Androidpit staat, die werken wel met paypal :)
Paypal wordt idd waarschijnlijk noppes en buiten dat heb je enkel Google Checkout denk ik.
Dus andere appstores afschuimen lijkt mij de beste optie voorlopig :)

Playing FPS on consoles is like jerking off with rubber gloves.

Tweetie | Blabla | CatVideos | Zork

#4 PeacyNL

PeacyNL

Trial Crew

• Trial
  • Pip
  • 90 berichten

Posted 11 June 2012 - 17:15

Heb zelf destijds ook een 3V kaart gekocht, heb ook een tijd gezocht maar het lastige is om een betrouwbare website te vinden.

ASUS N55SF - i7 - 6 GB - GT 555M / XBMC i3 - 4 TB / Onkyo HT S3305 / HTC Desire - ICS

~ PC Gamer voor het leven ~

#5 XaeonBE

XaeonBE

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 265 berichten

Posted 17 June 2012 - 14:09

Rondvragen of ne maat het voor je wilt doen dan moet je wel zijn gegevens op je account ingegeven. Zeg die persoon dat ook. Ik heb zo 1 app gekocht. Want ik heb ook geen kaart zelf...

@XaeonBE

3DSXL | HTC Wildfire S | Tower PC | Laptop | Netbook

Raptr: XaeonBE | Steam: xaeonbe | Origin: XaeonBE | Xfire: xaeonbe | 3DS friendcode: 3566-2738-0665

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users