StarDustXx, op 08 August 2012 - 14:11, zei:
Op 360 valt het toch nog mee? Of heb ik een speciale 360, want ik ben bijna altijd bug vrij. Ik heb natuurlijk ook af en to eens last van een bug maar nu ook niet om te zeggen wtf :s. Btw als ze zo slecht zijn waarom is skyrim dan game of the year.
Ik heb het ook op de 360 hoor, maar er zitten toch wel wat bugs in. Gamebreaking bugs zijn gelukkig nog niet meteen voorgekomen bij mij, maar telkens als ik een wiki raadpleeg voor een quest zie ik een hele wastlijst met bugs staan of zaken die ik maar beter niet in een bepaalde volgorde kan doen. Dan is er toch wel iets mis mee imo. Als ze nu gewoon een aantal weken extra de tijd nemen om het wat te optimaliseren en te fixen ipv release te rushen, zou het al veel beter zijn.
En waarom Skyrim GOTY is, is mij een raadsel. Begrijp me niet verkeerd, ik heb er veel mee gespeeld en vond het best goed en leuk, maar ik heb heel wat andere, toffere games gespeeld vorig jaar
Guild Wars 2: Calista Arganan (Guardian, 80), Lady Calista (Warrior, 80), Adept Jenna (Elementalist, 80)
3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G
Wii (U) | PS3 | XBOX360 Elite + Kinect | 3DS | PSV | Dingoo A-320 | LG Optimus 2X (Jelly Bean) | iPod Classic 80GB