Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Nieuwe headset

headset

• Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Waterflames

Waterflames

Newbie

• Member
  • Pip
  • 22 berichten

Posted 15 June 2012 - 10:30

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe headset. Mijn vorige was een SteelSeries Siberia V2, die vond ik wel confortabel, de geluidkwaliteit kon ermee door (lage tonen waren nogal zwak), maar vooral de bouwkwaliteit was niet zo goed.
Na een paar maanden was deze kapot aan de controller. (slecht contact, ik was er nochtans voorzichtig mee.)
Garantie geprobeert, maar na 2 maanden wachten laat Alternate mij achter zonder vervangstuk maar 2/3 van de aankoopprijs.

Dus ik zoek een headset:
- Voor te gamen en muziek, met een toch wel goede audiokwaliteit.
- Stevig gebouwd
- Onder de 100€

Alvast bedankt!
  • 0

#2 mdgf.mike

mdgf.mike

Trial Crew

• Trial
  • PipPip
  • 351 berichten

Posted 15 June 2012 - 11:06

Als het ook voor muziek is kan ik niet genoeg stresseren dat een headphone met standalone mic veel betere geluidskwaliteit gaat opleveren.

Goede allrounders zijn bv de Sennheiser HD518/558 en Creative Aurvana Live! (slechts 50€, maar onverslaanbaar prijs/kwaliteit en dus wel goed) kunnen zijn.

Als mic is een Zalman MC1 populair.
  • 0

#3 Quinten

Quinten

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2180 berichten

Posted 15 June 2012 - 12:25

Creative Aurvana live is inderdaad een knaller, dit, samen met een stand-alone mic zou moeten volstaan.
  • 0
Wat happens after we die?

"Lots of things happen after you die, just none of them include you." ~Louis C.K.

#4 Waterflames

Waterflames

Newbie

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 22 berichten

Posted 16 June 2012 - 16:07

Creative Aurvana live ziet er inderdaad wel goed uit.

Creative Aurvana live is inderdaad een knaller, dit, samen met een stand-alone mic zou moeten volstaan.

Sommige reviews spraken wel over het feit dat ze na een tijdje nogal warm werden, wat is jouw ervaring hierrond?

Edited by Waterflames, 16 June 2012 - 16:08.

• 0

#5 Quinten

Quinten

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2180 berichten

Posted 16 June 2012 - 16:36

Creative Aurvana live ziet er inderdaad wel goed uit.

Sommige reviews spraken wel over het feit dat ze na een tijdje nogal warm werden, wat is jouw ervaring hierrond?

Absoluut geen last van gehad, ik moet je wel teleurstellen want de Aurvana lijkt uitgefaseerd te worden, op de meeste sites is hij niet meer te koop.
  • 0
Wat happens after we die?

"Lots of things happen after you die, just none of them include you." ~Louis C.K.

#6 MystDisc

MystDisc

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2582 berichten

Posted 16 June 2012 - 17:34

Absoluut geen last van gehad, ik moet je wel teleurstellen want de Aurvana lijkt uitgefaseerd te worden, op de meeste sites is hij niet meer te koop.

Dat betekent hoogstwaarschijnlijk wel dat Creative binnenkort met een opvolger komt, aangezien deze het niet slecht heeft gedaan.
  • 0

Also tagged with one or more of these keywords: headset

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users