Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Onverwijderbaar bestand

• Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Curze

Curze

Crew

• Crew
  • 835 berichten

Posted 18 June 2012 - 22:10

Ik zit met een klein probleempje, maar dat verklapt de titel wel al neem ik aan :)
Het zit namelijk zo dat ik een bestand op mijn bureaublad heb staan met bestandtype "bestand", met een grootte van 0 kb.
Wanneer ik dit bestand probeer te verwijderen, komt er op dan het bestand zich niet meer op de locatie C:\[locatie] bevindt.

Het eerste dat ik probeerde was F5, wat weinig resultaat opleverde.
Rebooten was mijn tweede streepje op de to-do lijst, zonder enig succes.
Daarna probeerde ik sfc /scannow, ook al weet ik niet of dat veel nut heeft :)
Mijn laatste optie was dskchk /r /f, wat in totaal 2,5 uur in beslag genomen heeft.
Helaas waren dit 150 verspilde minuten, want nog steeds blijft de koppigaard op mijn bureaublad pronken.

Ten einde raad vraag ik jullie dus om hulp :p

Alvast bedankt :)
A good friend will come bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying: "Damn that was fun!"

#2 PeacyNL

PeacyNL

Trial Crew

• Trial
  • Pip
  • 90 berichten

Posted 18 June 2012 - 22:43

Probeer is te booten is safe mode? Na bios mode op f8 rammen dan dan opstarten in veilige modus. Wellicht helpt dat met verwijderen.

ASUS N55SF - i7 - 6 GB - GT 555M / XBMC i3 - 4 TB / Onkyo HT S3305 / HTC Desire - ICS

~ PC Gamer voor het leven ~

#3 Taxandrian

Taxandrian

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 130 berichten

Posted 18 June 2012 - 22:44

Je kan het ook altijd eens proberen met het freeware-programma Unlocker. Baat het niet dan schaadt het niet.:)

#4 Curze

Curze

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 835 berichten

Posted 18 June 2012 - 23:07

Oke, ik zal het morgen eens proberen, bedankt alvast :p
A good friend will come bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying: "Damn that was fun!"

#5 neinneinnein

neinneinnein

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 234 berichten

Posted 18 June 2012 - 23:53

Vreemd, want diskcheck zou zo'n problemen in het bestandssysteem moeten oplossen.

#6 Curze

Curze

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 835 berichten

Posted 19 June 2012 - 13:46

Ik heb nu eens in safe mode gestart, het bestand is er dan nog steeds.
Vanavond als ik tijd heb zal ik dat programma eens proberen :p

#7 Von_Hess

Von_Hess

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 218 berichten

Posted 19 June 2012 - 14:18

heb ook zon bestand op me laptop staan met niks weg te krijgen kheb al gedacht aan format maar voor dat:s
Geplaatste afbeelding

#8 Curze

Curze

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 835 berichten

Posted 19 June 2012 - 14:29

Ik heb net een reformat gedaan, ik ben niet van plan dat nu nog eens opnieuw te doen..... eerst alle andere mogelijk opties nog uitproberen :p

#9 Vnze

Vnze

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 639 berichten

Posted 19 June 2012 - 15:27

Ik had er ook eens zo ene en heb geboot in linux (had een dual boot) en zo ging dat er af gelijk niks door dan in linux naar dat bestand te zoeken als ik de windows partitie gemount had.

Dus probeer eens een live-cd van je favoriete distro?

#10 Curze

Curze

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 835 berichten

Posted 20 June 2012 - 18:55

Eindelijk, het is gelukt met Unlocker.... zoveel moeite voor iets dat eigenlijk in 2 klikken kon :p

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users