Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

bamboo draw tablet

bamboo tablet best draw teken

• Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 vincentvanhoutte

vincentvanhoutte

Newbie

• Member
  • Pip
  • 8 berichten

Posted 28 June 2012 - 20:45

aan mensen die een teken tablet willen kopen de bamboo van wacom is echt super, voor 100€ heb je het grotere model deze is echt super voor gewoon in photoshop rond te klooien.http://www.wacom.eu/...94&lang=nl&gm=3
  • 0

#2 Carnivorious

Carnivorious

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1187 berichten

Posted 28 June 2012 - 21:28

aan mensen die een teken tablet willen kopen de bamboo van wacom is echt super, voor 100€ heb je het grotere model deze is echt super voor gewoon in photoshop rond te klooien.http://www.wacom.eu/...94&lang=nl&gm=3

Ik heb redelijk wat ervaring met Wacom en inderdaad de Bamboo is niet zomaar 'de kleinere versie van de Intuosserie'. Toch, indien je het geld en geduld ervoor hebt, is Intuos beter aan te raden. Het geeft je meer mogelijkheden die je na een tijdje wel begint te missen bij je Bamboo tablet.
  • 0
Blog: Carnivorious | Exploration of the Universe!

#3 Miss_

Miss_

Newbie

• Member
  • Pip
  • 6 berichten

Posted 17 September 2012 - 11:45

Ik heb de mijne eigenlijk op de kop kunnen tikken in de aldi (hoera voor den aldi) voor 20-30 euro (wacom tablet ctf 420), maar dat is alweer 3 jaar geleden. Intussen heb ik er al heel veel plezier aan gehad. Het was vooral voor privé en amateuristisch gebruik.
  • 0

#4 Sharpless...

Sharpless...

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 510 berichten

Posted 17 September 2012 - 18:45

Ik heb nu al een tijdje de Wacom pen&Touch. Maar touch gebruik ik eigelijk nooit.

Pen is handig voor Ps.
  • 0

#5 Pliqu3011

Pliqu3011

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 27 berichten

Posted 30 September 2012 - 19:10

+1 voor Bamboo Pen&Touch. Prachtig ding voor de prijs. Geen seconde spijt van gehad.

Tesamen met zo'n Bräda laptopsteun ding uit den Ikea voor een betere hoek gwn perfect (Ik vraag mij af of ik dat eig. wel moet linken, subiet denkt iedereen dat ik een reclame-bot ben... :/). Steun is wel ietsje te groot nr mijn zin mr helpt echt als je lang bezig bent. (idee voor die steun komt van Matthew Laskowski btw (geweldige kerel))
  • 0

#6 InFerNo

InFerNo

Crew

• Crew
  • 2479 berichten

Posted 30 September 2012 - 19:22

Welk nut heeft die steun buiten uw polsen kapot doen?
Ge kunt uw scherm van uw laptop toch kantelen. Als wij die uitdelen op't werk is daar altijd een apart toetsenbord bij.
  • 0
InFerNo
4Gamers Nights organisator samen met Jejskov en Curze!
Livestreaming via www.ground-zero.tv.

#7 Pliqu3011

Pliqu3011

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 27 berichten

Posted 01 October 2012 - 10:41

Welk nut heeft die steun buiten uw polsen kapot doen?
Ge kunt uw scherm van uw laptop toch kantelen. Als wij die uitdelen op't werk is daar altijd een apart toetsenbord bij.

Hola, ik denk verkeerd begrepen te zijn...
Ik bedoelde die steun om er het TABLET op te leggen, niet een laptop (heb er geen trouwens). Ik ben nogal geïnteresseerd in digitaal tekenen etc. en dan is het best wel handig om uw hand in een hoek te laten werken. Voelt veel natuurlijker als je werkt met een rechtopstaand scherm.

Edited by Pliqu3011, 01 October 2012 - 10:42.

• 0

#8 InFerNo

InFerNo

Crew

• Crew
  • 2479 berichten

Posted 01 October 2012 - 20:31

Bij laptopsteun dacht ik aan laptops :p

Ik dacht dat je de Bamboo aan je laptop hing, die op zijn beurt op een stand stond.
  • 0
InFerNo
4Gamers Nights organisator samen met Jejskov en Curze!
Livestreaming via www.ground-zero.tv.

#9 GreenKnight

GreenKnight

Newbie

• Member
  • Pip
  • 20 berichten

Posted 08 April 2013 - 12:29

Intuos is wel aan te raden voor het 'zwaardere', meer professionele werk ;-)
  • 0

#10 LunchBox

LunchBox

Trial Moderator

• Trial
  • PipPip
  • 226 berichten

Posted 10 April 2013 - 02:01

Heeft iemand die Wacom Inkling al eens uitgetest?
http://inkling.wacom.../in_three_steps
  • 0

#11 Nyenna

Nyenna

Newbie

• Member
  • Pip
  • 2 berichten

Posted 11 April 2013 - 20:19

Een handige tip, op de officiële wacom shop kan je ook tweedehandsmodellen kopen (vaak enkel als demo gebruikt) hier is amper iets aan en het scheelt 40 procent van de prijs soms, én je krijgt evenveel garantie als een nieuw toestel (2 jaar). Ik heb mijn pen & touch als demo model gekocht en er stond niet eens aan krasje op!
  • 0

Also tagged with one or more of these keywords: bamboo, tablet, best, draw, teken

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users