Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Reisgenoten roadtrip Westkust USA

• Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 Wazzipi

Wazzipi

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1291 berichten

Posted 30 June 2012 - 12:20

Ben nu een roadtrip aan het plannen, heb nu 1 iemand gevonden die meegaat dus we gaan het al zeker doen ook al is het met 2 maar met hoe meer hoe beter en wrs ook goedkoper.
Dus als je interesse hebt laat iets weten. Datum 17/09/12 tot 01/10/12 dacht dat vliegtuig pas land sochtends de 2de oktober moeten tickets wel nog boeken.

Plan is als volgt ligt nog niet vast hoewel wij onze tickets volgend weekend gaan boeken hotels ietsje later. Met vliegtuig naar LA en van daaruit vetrekken, Its van LA - Phoenix- Las Vegas - San Fran - LA
Dat zijn alleen de grote steden maken veel tussenstops bijna elke nacht in ander hotel. Parken die we van plan zijn te bezoeken: Joshua tree, Grand Canyon, Zion NP,Sequoia, Kings park, Yosemite park, Lake Tahoe.

Prijs (ligt nog niets vast das is het ongeveer)
Vlucht: 660 euro
Hotel 500 a 600 euro per persoon (moeilijk te zeggen tot het echt vastligt)
Auto: 400 euro (nu nog maar met 2 dus 200 per persoon)
Totaal: ongeveer dus 1500 euro per persoon

Reken daar dan nog de maaltijden, benzine toegangsprijzen erbij.

Iemand die tips heeft met wat we zeker moeten bezoeken en andere dingen laat maar weten

Edited by Wazzipi, 30 June 2012 - 12:21.

#2 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 7072 berichten

Posted 01 July 2012 - 13:04

600 euro voor 13 dagen op hotel gaat wel nipt zijn denk ik (als ge hotels met veel comfort neemt, that is). Onderschat het niet in de toeristische gebieden :)

Zeker in de buurt van de Grand Canyon bijv is het niet cheap. Ik denk dat we in een stadje op 75km er vandaan zaten en nog 100 dollar per nacht per twee personen was. Als ge dus van vrienden vroeger gehoord hebt dat het heel cheap is, niet geloven :p

Mssn nog een kleine tip: zorg da je wat water en droge koekjes meehebt in de wagen. Het moest maar eens zijn da ge een grotere stad niet op tijd meer haalt (sommige wegen sluiten na een bepaald uur) of dat alles in een dorp volzit en ge dus creatief moet overnachten :p. Maar als ge er voor zorgt dat ge altijd rond 19-20u ten laatste op bestemming zijt, zult ge wel iets vinden.

Guild Wars 2: Calista Arganan (Guardian, 80), Lady Calista (Warrior, 80), Adept Jenna (Elementalist, 80)

3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

Wii (U) | PS3 | XBOX360 Elite + Kinect | 3DS | PSV | Dingoo A-320 | LG Optimus 2X (Jelly Bean) | iPod Classic 80GB

#3 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 4704 berichten

Posted 01 July 2012 - 13:12

Ik kan enkel over LA spreken, maar daar wil je imho geen paar dagen zitten. Downtown, Hollywood, san Fernando vallen, het strand enz doe je op 1 dag en dan misschien nog de filmstudio en dan is die stad ook weer passé ..

#4 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 7072 berichten

Posted 01 July 2012 - 13:22

Vegas is ook zoiets wat ge op een of twee dagen gezien hebt (daar zijn de hotels wel cheaper), maar de parken in de buurt (allez, dan spreken we over een paar 100'den km's) zijn zeker de moeite.

Guild Wars 2: Calista Arganan (Guardian, 80), Lady Calista (Warrior, 80), Adept Jenna (Elementalist, 80)

Wii (U) | PS3 | XBOX360 Elite + Kinect | 3DS | PSV | Dingoo A-320 | LG Optimus 2X (Jelly Bean) | iPod Classic 80GB

#5 Wazzipi

Wazzipi

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1291 berichten

Posted 01 July 2012 - 13:58

Wel ja LA is eigenlijk meer landen en opstijgen :p
Waarschijnlijk wel 4 nachten Las Vegas denk ik, Voor Zion park , death valley en Grand Canyon te bezoeken :)

Mja wrs boeken we onze hotels op voorhand dus waar ik nu heb naar zitten kijken kan ik 1000 euro doen voor 2 persoonskamer dus wordt dan 500 euro per persoon. (Miss niet altijd beste maar aan de reviews te lezen toch deftige hotels)

#6 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 7072 berichten

Posted 01 July 2012 - 14:02

Bericht bekijkenWazzipi, op 01 July 2012 - 13:58, zei:

Wel ja LA is eigenlijk meer landen en opstijgen :p
Waarschijnlijk wel 4 nachten Las Vegas denk ik, Voor Zion park , death valley en Grand Canyon te bezoeken :)

Mja wrs boeken we onze hotels op voorhand dus waar ik nu heb naar zitten kijken kan ik 1000 euro doen voor 2 persoonskamer dus wordt dan 500 euro per persoon. (Miss niet altijd beste maar aan de reviews te lezen toch deftige hotels)

Yeah, op di emanier hebt ge geen problemen, maar zorg er gewoon voor dat ze op haalbare afstanden van elkaar liggen :)

#7 Wazzipi

Wazzipi

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1291 berichten

Posted 01 July 2012 - 14:32

Bericht bekijkenPhazon, op 01 July 2012 - 14:02, zei:

Yeah, op di emanier hebt ge geen problemen, maar zorg er gewoon voor dat ze op haalbare afstanden van elkaar liggen :)
Ja keer wa op google maps ingetypt en grootste afstand is 5 uur rijden dus kunnen wel op gemak doen :)

#8 BulletGoof

BulletGoof

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 874 berichten

Posted 01 July 2012 - 14:54

mijn ouders hebben ook zo een rondtrip gedaan :) zal eens zien of ik hunne pdf van de ritten ofzo nergens terug vind :)

clan: www.nlbclan.co.uk

Geplaatste afbeelding

#9 Oscaar

Oscaar

Member

• Member
  • Pip
  • 75 berichten

Posted 01 July 2012 - 16:27

heb die trip vorig jaar gedaan.
we hebben die wel op 23 dagen gedaan.
zeker de moeite.
persoonlijk zou ik wel maar 1 nacht las vegas nemen (LA idem ditto)
San fran vonden wij dan weer heel gezellig en hadden we dan weer wat langer willen verblijven.

#10 Wazzipi

Wazzipi

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1291 berichten

Posted 01 July 2012 - 17:07

Bericht bekijkenOscaar, op 01 July 2012 - 16:27, zei:

heb die trip vorig jaar gedaan.
we hebben die wel op 23 dagen gedaan.
zeker de moeite.
persoonlijk zou ik wel maar 1 nacht las vegas nemen (LA idem ditto)
San fran vonden wij dan weer heel gezellig en hadden we dan weer wat langer willen verblijven.
Neem eig Las Vegas als uitvalbasis om de parken te bezoeken (Grand Canyon en Zion voornamelijk)

#11 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 7072 berichten

Posted 01 July 2012 - 17:24

Bericht bekijkenWazzipi, op 01 July 2012 - 17:07, zei:

Neem eig Las Vegas als uitvalbasis om de parken te bezoeken (Grand Canyon en Zion voornamelijk)

gij gaat telkens vanuit Vegas naar die parken en dan terug of..?

#12 Wazzipi

Wazzipi

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1291 berichten

Posted 01 July 2012 - 17:44

Bericht bekijkenPhazon, op 01 July 2012 - 17:24, zei:

gij gaat telkens vanuit Vegas naar die parken en dan terug of..?
Ja zou nog keer moeten bekijken of anders beter is :p

#13 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 7072 berichten

Posted 01 July 2012 - 18:02

Bericht bekijkenWazzipi, op 01 July 2012 - 17:44, zei:

Ja zou nog keer moeten bekijken of anders beter is :p

Best wel, want je onderschat de afstanden toch hoor :)

#14 Wazzipi

Wazzipi

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1291 berichten

Posted 01 July 2012 - 18:56

Bericht bekijkenPhazon, op 01 July 2012 - 18:02, zei:

Best wel, want je onderschat de afstanden toch hoor :)

Zou ik kunnen afgaan van de uren op google maps of niet ?
We kunnen afwisselen met rijden e en dan ist ook van sochtends vroeg vertrekken en pas savonds laat terug tis gewoon als ik het niet via Las Vegas doe heb ik er 1 lange rit opzitten wat miss dan gewoon een dag rijden zou zijn,
Ma ben nog aan het nakijken

#15 Oscaar

Oscaar

Member

• Member
  • Pip
  • 75 berichten

Posted 01 July 2012 - 19:00

ja ik denk ook wel dat het beter is van gewoon door te rijden en op de plaatsen zelf te verblijven waardoor je veel tijd gaat besparen.
wel op tijd reserveren want vb aan de grand canyon en sommige national parks zijn de motels beperkt.

Bericht bekijkenWazzipi, op 01 July 2012 - 18:56, zei:

We kunnen afwisselen met rijden e en dan ist ook van sochtends vroeg vertrekken en pas savonds laat terug tis gewoon als ik het niet via Las Vegas doe heb ik er 1 lange rit opzitten wat miss dan gewoon een dag rijden zou zijn,

hou er rekening mee dat je met het bezoeken van sommige nationale parken wel meer dan 1 dag zoet bent

#16 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 7072 berichten

Posted 01 July 2012 - 19:04

Bericht bekijkenWazzipi, op 01 July 2012 - 18:56, zei:

Is dat niet 4-5 uren naar daar en 4-5 uren terug fzo? Das uiteindelijk wel 8-10 uren rijden dan en zoals oscaar zegt zijt ge meerdere dagen zoet met een park :p

#17 Wazzipi

Wazzipi

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1291 berichten

Posted 01 July 2012 - 19:11

hmm oke miss een park minder bezoek en meer op1 park richten zal keer voorleggen
Dus onder de kenners van jullie:
Welk parken zeker te doen en welke zou ik kunnen overslaan ?

- Grand Canyon
-Zion
-Joshua Tree
-Seguoia en Kings park
- Yosemite park
- Lake Tahoe

Edited by Wazzipi, 01 July 2012 - 19:13.

#18 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2237 berichten

Posted 01 July 2012 - 19:12

Jullie gaan geen (low stake) pokerke doen in Vegas? Alléé man!

Clementinnekes zen goe veu de deirme.

#19 Wazzipi

Wazzipi

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1291 berichten

Posted 01 July 2012 - 19:14

Bericht bekijkenBlueSmiley, op 01 July 2012 - 19:12, zei:

Jullie gaan geen (low stake) pokerke doen in Vegas? Alléé man!
Daar zijn de avonden voor e :p

#20 Oscaar

Oscaar

Member

• Member
  • Pip
  • 75 berichten

Posted 01 July 2012 - 19:53

goh ik denk dat lake tahoe wel de moeite is maar wij hadden die laten vallen omdat die een beetje te veel afwijkt van de baan.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users