Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Belgische Game-Expo's

NEXT XBOX 360 PS3 PC Expo

• Please log in to reply
23 replies to this topic

#1 Jimmos

Jimmos

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 728 berichten

Posted 01 July 2012 - 13:28

Vroeger ging ik altijd naar NEXT in een expohal ergens in vlaanderen, ik keek er elk jaar zo naar uit om erheen te gaan, maar sinds 2009 of 2010 is dit niet meer,  zijn er nog andere game-expo's in Belgie of is de naam verandert van dit evenement ? Deze expo vond meestal plaats ergens in november.
XBOX 360 : EvX RefLexZz x -> 4XG Member !
RSCA <3

#2 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 4784 berichten

Posted 01 July 2012 - 13:30

Gameland heeft wel wat games, maar is niet echt een beurs of expo te noemen. Verder is er op facts ook wel wat qua games te vinden. Zit met nog iets in mijn hoofd, maar het valt me nu niet te binnen

#3 Aspharanx

Aspharanx

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 758 berichten

Posted 01 July 2012 - 13:37

Ik denk dat dergelijke expo's niet lang leven in België. Ik ben vroeger nog naar Gamesworld in Mechelen gegaan, nadien veranderde die van naam naar European Games World en ging het door in Brussel en dan verdween die ook. En vroeger was er nog een grote informaticabeurs ook in Flanders Expo waar heel wat games stonden maar ook die bestaat al niet meer. Je hebt natuurlijk nog facts, maar daar ben ik nooit naar toe geweest omdat mij dat te veel van diene Japanse shit lijkt en cosplay ed. in plaats van games. Gamesworld vond ik nog altijd de beste beurs, jammer dat die niet meer bestaat. Dat was pas gamen: computergames, cardgames, boardgames, table top gaming, cosplay, ...

#4 tomke009

tomke009

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1476 berichten

Posted 01 July 2012 - 13:37

Indertijd was er mediaplanet. Dat was nog interessant, maar was niet echt game-georienteerd. Al denk ik dat facts van dezelfde organisatie is?
....hallo...?

#5 Elegy

Elegy

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2046 berichten

Posted 01 July 2012 - 13:44

Binnenkort de '4Gamers Game Expo' ;) Dan kunnen we met zen allen daarheen :cool:

Ik heb nooit een gamebeurs geweten in België.
Fire and Blood.

#6 Jimmos

Jimmos

On a roll

• Topic Starter
  • Member
  • PipPip
  • 728 berichten

Posted 01 July 2012 - 13:48

Merci voor de info mensen :D
RSCA <3

#7 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 7526 berichten

Posted 01 July 2012 - 15:21

Gamepower expo had ge ook vroeger, was nog wel plezant.

België is inderdaad iets te klein voor volwaardige gamebeurzen, hoewel er toen wel veel volk op afkwam. Misschien dat zo wat kleinere evenementen meer geschikt zijn :)

Guild Wars 2: Calista Arganan (Guardian, 80), Lady Calista (Warrior, 80), Adept Jenna (Elementalist, 80)

3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

Wii (U) | PS3 | XBOX360 Elite + Kinect | 3DS | PSV | Dingoo A-320 | LG Optimus 2X (Jelly Bean) | iPod Classic 80GB

#8 Jimmos

Jimmos

On a roll

• Topic Starter
  • Member
  • PipPip
  • 728 berichten

Posted 01 July 2012 - 15:26

Phazon, op 01 July 2012 - 15:21, zei:

Gamepower expo had ge ook vroeger, was nog wel plezant.

België is inderdaad iets te klein voor volwaardige gamebeurzen, hoewel er toen wel veel volk op afkwam. Misschien dat zo wat kleinere evenementen meer geschikt zijn :)
Het zou anders wel nice zijn als er elk jaar op een vaste datum een gamebeurs was in Belgie :D, ik snap gewoon niet goed waarom ze die Game-expo's hebben afgeschaft het was zo populair en succesvol.
RSCA <3

#9 D@SiR0

D@SiR0

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 587 berichten

Posted 01 July 2012 - 15:27

een beurs organiseren/er een stand hebben kost belachelijk veel geld en dat brengt het publiek in België niet op. De grote spelers richten hun pijlen op de paar grote gamesbeurzen die er zijn en daar moet het publiek van heinde en ver maar naartoe komen.

belgie zit tussen nederland, frankrijk en duitsland, 3 landen die voor hun taalgebied toonaangevend zijn, en wij tja ... :$

#10 Jimmos

Jimmos

On a roll

• Topic Starter
  • Member
  • PipPip
  • 728 berichten

Posted 01 July 2012 - 15:36

D@SiR0, op 01 July 2012 - 15:27, zei:

een beurs organiseren/er een stand hebben kost belachelijk veel geld en dat brengt het publiek in België niet op. De grote spelers richten hun pijlen op de paar grote gamesbeurzen die er zijn en daar moet het publiek van heinde en ver maar naartoe komen.

belgie zit tussen nederland, frankrijk en duitsland, 3 landen die voor hun taalgebied toonaangevend zijn, en wij tja ... :$
Daar hebt ge een punt, misschien dat ik volgend jaar wel eens naar Keulen afreis om Gamescom eens mee te maken :), kvind het wel spijtig dat Game-expo's in België niet kunnen omwille van enkele redenen :(
RSCA <3

#11 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 3318 berichten

Posted 01 July 2012 - 15:45

D@SiR0, op 01 July 2012 - 15:27, zei:

Nja, eigenlijk hebben we vlakbij dan ook genoeg mogelijkheden,e. Op een paar uurtjes ben je in Keulen bv.
Suit up!

#12 Vancha

Vancha

Crew

• Crew
  • 1359 berichten

Posted 01 July 2012 - 16:41

Eventueel kun je naast Facts ook Made in Asia proberen te Brussel. Dat is iedere keer in maart en biedt naast een anime/manga zone ook een game zone

#13 bertenburny

bertenburny

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1150 berichten

Posted 01 July 2012 - 19:40

YoniVL, op 01 July 2012 - 15:45, zei:

Nja, eigenlijk hebben we vlakbij dan ook genoeg mogelijkheden,e. Op een paar uurtjes ben je in Keulen bv.

sprechen sie deutsch?
en men frans is nog slechter, dus dan zie ik alleen nog de optie om naar t noorden te gaan of t kanaal over te steken
GW2:  Shiva Snowblade (Norn Thief) - Haze Hawkeye (Asura Warrior) - Mashira Barbarois (Charr Engi)

'http://bertenburny.d...ntart.com/&#39;

#14 D@SiR0

D@SiR0

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 587 berichten

Posted 01 July 2012 - 21:09

bertenburny, op 01 July 2012 - 19:40, zei:

sprechen sie deutsch?
en men frans is nog slechter, dus dan zie ik alleen nog de optie om naar t noorden te gaan of t kanaal over te steken
veel spreken/luisteren doet ge daar ni zenne, toch zeker ni als gewone bezoeker. Als ge als reporter gaat zijn er altijd Engelstalige hosts en regelmatig ook gewoon Nederlandstaligen van de benelux-afdeling. zo was het 5 tot 10 jaar geleden al, zo zal het nu ook nog wel zijn

#15 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 7526 berichten

Posted 01 July 2012 - 22:00

D@SiR0, op 01 July 2012 - 21:09, zei:

veel spreken/luisteren doet ge daar ni zenne, toch zeker ni als gewone bezoeker. Als ge als reporter gaat zijn er altijd Engelstalige hosts en regelmatig ook gewoon Nederlandstaligen van de benelux-afdeling. zo was het 5 tot 10 jaar geleden al, zo zal het nu ook nog wel zijn

Games zijn vaak in het Duits.

Guild Wars 2: Calista Arganan (Guardian, 80), Lady Calista (Warrior, 80), Adept Jenna (Elementalist, 80)

3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

Wii (U) | PS3 | XBOX360 Elite + Kinect | 3DS | PSV | Dingoo A-320 | LG Optimus 2X (Jelly Bean) | iPod Classic 80GB

#16 steez

steez

Crew

• Crew
  • 615 berichten

Posted 01 July 2012 - 22:54

Eurogamer expo in londen is ook (relatief) vlakbij en is veeeeeeeel toffee en aangenamer dan Gamescom. En toegangsprijs heel goedkoop.

Er is ook nog Firstlook in Utrecht (vroeger Amsterdam) wat ook meestal wel fun is.

#17 InFerNo

InFerNo

Crew

• Crew
  • 2171 berichten

Posted 02 July 2012 - 12:16

Ik ben eens naar iets geweest in Antwerpen op de Single. Inkom betaald, alles rondgezien en terug buiten op een half uur... Was echt bijna geen kat en viel niets te beleven, ik heb mss 2 games vast gehad :p
InFerNo
4Gamers Nights organisator samen met Jejskov en Curze!
Livestreaming via www.ground-zero.tv.

#18 Aspharanx

Aspharanx

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 758 berichten

Posted 02 July 2012 - 17:43

In Antwerpen? Misschien een Gunk evenement :p

#19 InFerNo

InFerNo

Crew

• Crew
  • 2171 berichten

Posted 02 July 2012 - 18:28

Aspharanx, op 02 July 2012 - 17:43, zei:

In Antwerpen? Misschien een Gunk evenement :p
Het was zeker niet van Gunk :)
InFerNo
4Gamers Nights organisator samen met Jejskov en Curze!
Livestreaming via www.ground-zero.tv.

#20 valies

valies

Crew

• Crew
  • 4041 berichten

Posted 02 July 2012 - 19:30

Het jaar van de PS3 en de Wii ben ik naar Next geweest, super leuk eigenlijk. Vooral omdat je de nieuwe consoles eindelijk 's in het echt kon zien en uitproberen (de Wii toch, de PS3 weet'k al niemeer, enkel dat ellenlang aanschuiven was).
PSN valies   -   Twitter
"Lightning. It flashes bright, then fades away. It can't protect. It only destroys."
Baka!

Also tagged with one or more of these keywords: NEXT, XBOX 360, PS3, PC, Expo

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users