Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Aankoop headphones. (In-ears & headphones.)

• Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Elegy

Elegy

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1986 berichten

Posted 01 July 2012 - 21:47

De Mp3 heb ik nu nog deftige in-ears en headphones. Is de Klipsch image S4 veruit de beste? Zijn er nog andere kwalitatieve merken?

Budget € 50 - € 100.
Beter scheef erin als recht er neffe.

#2 mdgf.mike

mdgf.mike

Trial Crew

• Trial
  • PipPip
  • 351 berichten

Posted 02 July 2012 - 09:10

Voornamelijk (of enkel) voor on-the-road gebruik?

De Image S4 is zeker één van de populairste IEM's van rond de 50€, maar daarom niet persé de beste, soundmagic en Meelectronics bv (en ook eytymotic kun je <100€ vinden, maar die zijn bedoelt als neutrale monitors, das waarschijnlijk niet wat je zoekt) hebben ook interessante modellen.

En uiteraard is er veel meer keuze als headphones ook mogen, de Creative aurvana live is wat moeilijker te vinden tegenwoordig, maar wel nog te verkrijgen, ook de AKG K81DJ en 450 zijn normaal meer dan degelijk, kijk misschien ook eens naar de nieuwere Sennheiser HD 4x9 lijn en uiteraard blijft de Shure SRH440 ook bestaan, net zoals de Sony MDR-V6.

Naar wat voor soort muziek luister je en/of wat voor soort geluid zoek je?

#3 Elegy

Elegy

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1986 berichten

Posted 02 July 2012 - 17:15

Bericht bekijkenmdgf.mike, op 02 July 2012 - 09:10, zei:

Voornamelijk (of enkel) voor on-the-road gebruik?

De Image S4 is zeker één van de populairste IEM's van rond de 50€, maar daarom niet persé de beste, soundmagic en Meelectronics bv (en ook eytymotic kun je <100€ vinden, maar die zijn bedoelt als neutrale monitors, das waarschijnlijk niet wat je zoekt) hebben ook interessante modellen.

En uiteraard is er veel meer keuze als headphones ook mogen, de Creative aurvana live is wat moeilijker te vinden tegenwoordig, maar wel nog te verkrijgen, ook de AKG K81DJ en 450 zijn normaal meer dan degelijk, kijk misschien ook eens naar de nieuwere Sennheiser HD 4x9 lijn en uiteraard blijft de Shure SRH440 ook bestaan, net zoals de Sony MDR-V6.

Naar wat voor soort muziek luister je en/of wat voor soort geluid zoek je?
De voorkeur gaat wel naar in-ears. Ik luister dikwijls muziek op mijn gemak buiten en binnen terwijl ik wat aan het chillen ben ik een stoel of zetel :p In-ears lijken mij veel handiger dan headphones. Wat headphones betreft wou ik eigenlijk het interessantste merk weten en de meest doenbare prijs.

Ik luister voornamelijk naar: Hardcore (Niet de gabber Hardcore.), metalcore, metal...Ik zoek vooral een zuiver geluid dat je alles fatsoenlijk kunt horen en dergelijke.

http://www.pixmania....efoon-imag.html Zou dit een betrouwbare site zijn om eventueel de Klipsch Image S4 te bestellen? Het enige probleem is dat ik die niet eerst kan proberen of ze wel goed zitten ja of nee :) Dat is wel de kloterij.

Edited by Elegy, 02 July 2012 - 17:18.

#4 Quinten

Quinten

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1665 berichten

Posted 02 July 2012 - 18:20

Bericht bekijkenElegy, op 02 July 2012 - 17:15, zei:

De voorkeur gaat wel naar in-ears. Ik luister dikwijls muziek op mijn gemak buiten en binnen terwijl ik wat aan het chillen ben ik een stoel of zetel :p In-ears lijken mij veel handiger dan headphones. Wat headphones betreft wou ik eigenlijk het interessantste merk weten en de meest doenbare prijs.

Ik luister voornamelijk naar: Hardcore (Niet de gabber Hardcore.), metalcore, metal...Ik zoek vooral een zuiver geluid dat je alles fatsoenlijk kunt horen en dergelijke.

http://www.pixmania....efoon-imag.html Zou dit een betrouwbare site zijn om eventueel de Klipsch Image S4 te bestellen? Het enige probleem is dat ik die niet eerst kan proberen of ze wel goed zitten ja of nee :) Dat is wel de kloterij.

Het comfort en de geluidservaring zal zo veel beter zijn bij een over-ear headphone dan bij die prulletjes :p
Ik vind ook helemaal niet dat je aan mobiliteit verliest met de Shure SRH440 bv, je plooit hem gewoon netjes op.

#5 Varengas

Varengas

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 288 berichten

Posted 02 July 2012 - 18:30

Ik gebruik zelf geen over-ear headphones omdat die wat groot zijn naar mijn mening. Ik heb dan liever on-ear headphones.
Momenteel heb ik deze :http://en-de.sennheiser.com/px-200-ii.

Mooi geluid, en de buren hebben er geen last van omdat ze geïsoleerd zijn :p

#6 Elegy

Elegy

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1986 berichten

Posted 08 July 2012 - 00:11

Ik blijf bij In-ears :) Die Klipsch maar bestellen dan? http://www.pixmania....efoon-imag.html

Edited by Elegy, 08 July 2012 - 00:12.

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users