Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Wielrennen

Tour de france giro vuelta Tom Boonen Philippe Gilbert

• Please log in to reply
127 replies to this topic

#1 Booka

Booka

Crew

• Crew
  • 1174 berichten

Posted 05 July 2012 - 09:25

We beginnen dit topic meteen met slecht nieuws :/

http://sporza.be/cm/...goris_overleden
Gisteren nog in Vive le Vélo :/ RIP
"Soccer is a game for 22 people that run around, play the ball, and one referee who makes a slew of mistakes, and in the end Germany always wins." Gary Lineker

#2 Super Liegebeest

Super Liegebeest

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1605 berichten

Posted 05 July 2012 - 09:42

Ik heb het ook deze morgen gelezen.... RIP

Dit was een renner met enorm veel potentieel
EURO RETRO GAMER  Geplaatste afbeelding

#3 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 3232 berichten

Posted 05 July 2012 - 10:42

Wow, dat is wel freaky.

Niet om ongevoelig over te komen, maar laten we het even over een andere boeg gooien. Wie wint de truien in de Tour dit jaar?

Geel: Evans (podium voor VDB)
Groen: Sagan
Bollen: Vanendert
Wit: Wout Poels
Suit up!

#4 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 1174 berichten

Posted 06 July 2012 - 10:28

Geel: Evans
Groen: Greipel
Bollen: VDB
Wit: /
"Soccer is a game for 22 people that run around, play the ball, and one referee who makes a slew of mistakes, and in the end Germany always wins." Gary Lineker

#5 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 4704 berichten

Posted 06 July 2012 - 10:36

Yoni heeft veel vertrouwen in de Belgen? :p

Wie is Wout Poels eigenlijk? Moet ik hem kennen?

#6 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 1174 berichten

Posted 06 July 2012 - 10:44

Yoni is een patriot _O_

Ik weet dat Poels een nederlander is bij vanacsoleil en redelijk goed gepresteerd heeft in de voorbije Ronde van Luxemburg. 3de geeindigd dacht ik?

Edited by Booka Shade, 06 July 2012 - 10:47.

#7 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 3232 berichten

Posted 06 July 2012 - 10:58

Bericht bekijkenpapfles, op 06 July 2012 - 10:36, zei:

Yoni heeft veel vertrouwen in de Belgen? :p

Wie is Wout Poels eigenlijk? Moet ik hem kennen?
Nee, moet je niet kennen, maar ik volg het gewoon van nabij en dan pik je al eens een naam op :)

Daarbij, podium voor VDB is niet zo onwaarschijnlijk, want denk dat hij 1 vd betere klimmers is in dit peloton. En Vanendert de bollen is echt een gokje, want die kan iedereen winnen en is moeilijk te voorspellen.
Suit up!

#8 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 4704 berichten

Posted 06 July 2012 - 11:00

Bericht bekijkenYoniVL, op 06 July 2012 - 10:58, zei:

Nee, moet je niet kennen, maar ik volg het gewoon van nabij en dan pik je al eens een naam op :)

Daarbij, podium voor VDB is niet zo onwaarschijnlijk, want denk dat hij 1 vd betere klimmers is in dit peloton. En Vanendert de bollen is echt een gokje, want die kan iedereen winnen en is moeilijk te voorspellen.

Vooral jammer dat VDB geen echte versnelling heeft bergop. Als dat er in de afgelopen 2 jaar links of rechts is bij getraind, dan is het inderdaad een grote kanshebber. Qua tijdrijden was hij lichtjes teleurstellend in de proloog imho

#9 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 1174 berichten

Posted 06 July 2012 - 12:51

Bij de proloog had hij geluk dat het inderdaad maar een proloog was (6.4km ofzoiets zeker) en geen tijdrit.
VDB is idd geen explosief type. Meer het type à la Cadel.

Vandendert zie ik graag rijden, maar moet ook nog een beetje schaven aan zijn tijdrijderscapaciteiten.
Ik vermoed dat er eentje van de basken de bolletjes gaat pakken, maar toch voor VDB gegaan :p

#10 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 3232 berichten

Posted 06 July 2012 - 14:40

Bericht bekijkenBooka Shade, op 06 July 2012 - 12:51, zei:

Bij de proloog had hij geluk dat het inderdaad maar een proloog was (6.4km ofzoiets zeker) en geen tijdrit.
VDB is idd geen explosief type. Meer het type à la Cadel.

Vandendert zie ik graag rijden, maar moet ook nog een beetje schaven aan zijn tijdrijderscapaciteiten.
Ik vermoed dat er eentje van de basken de bolletjes gaat pakken, maar toch voor VDB gegaan :p
Wat je zegt over de proloog klopt en daarom kan je daar ook geen lijn op plakken eigenlijk. Lange tijdritten geven vaak een heel ander beeld bij klassementsrijders en VDB is idd meer een diesel op dat vlak. Komt allemaal wel goed. Zaterdag zullen we meer weten se
Suit up!

#11 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 1174 berichten

Posted 06 July 2012 - 14:55

Als VDB zaterdag wint kom ik in wieleroutfit naar de meeting :cool:

#12 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 3232 berichten

Posted 06 July 2012 - 15:53

Alweer serieuze valpartij en Schleck en Hesjedal kunnen het klassement wsl al vergeten. Zo kom het podium alweer stukje dichter voor VDB

Opgave Poels, die zal de witte trui dus niet winnen :(
Suit up!

#13 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 1174 berichten

Posted 06 July 2012 - 15:54

Opgave Poels, Yoni.

#14 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 3232 berichten

Posted 06 July 2012 - 15:59

Geesink ook teruggeslagen

Ook Vanendert, al zou dat wel eens in zijn voordeel kunnen zijn voor etappezege en bijgevolg goed klassement en de bollen. Nog 2 opgaves er bij. Dan zijn ze nog met 191
Suit up!

#15 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 1174 berichten

Posted 06 July 2012 - 16:00

Inderdaad, dan zijn ze sneller geneigd om vanendert te laten rijden, blijft wel jammer, had hem graag een goed klassement zien rijden.

#16 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 3232 berichten

Posted 06 July 2012 - 16:00

En Valverde en Cobo en Rolland verliezen tijd... man man man, wat een slachting
Suit up!

#17 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 1174 berichten

Posted 06 July 2012 - 16:06

Poels er toch nog bij. Astarloza weg :/

#18 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 3232 berichten

Posted 06 July 2012 - 16:15

Wat een ongelooflijke pech voor Boeckmans seg. Hij zat perfect. Hij had kunnen winnen denk ik of heel dicht kunnen zitten

2 minuten voor Mollema, 3 voor Gesink
Suit up!

#19 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 1174 berichten

Posted 06 July 2012 - 16:16

Inderdaad, zat zo goed geplaatst en dan ketting af. Dat is echt brute pech. Greipel leek me niet echt beter kunnen, Sagan goed getimed.

#20 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 3232 berichten

Posted 06 July 2012 - 16:18

Bericht bekijkenBooka Shade, op 06 July 2012 - 16:16, zei:

Inderdaad, zat zo goed geplaatst en dan ketting af. Dat is echt brute pech. Greipel leek me niet echt beter kunnen, Sagan goed getimed.
Je zag duidelijk dat Greipel niet aan zijn stuur kon trekken van de pijn. Wel indrukwekkend, het moment dat Sieberg aanzet met de trein. Man, die kerels gaan hard hoor.

Btw, Sagan ditmaal met de Balotelli :p

Man, op de beelden zie je duidelijk dat Boeckmans op de 2e plaats zit, dan had hij gewoonweg kunnen winnen. Wat een brute pech!
Suit up!

4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users