Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Gentse feesten 2012

• Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Administrator
  • 5972 berichten

Posted 14 July 2012 - 09:48

De gentse fieste zijn weer begonnen. Tien dagen feesten op één van de grootste stadsevents van Europa. Wie gaat? Misschien kunnen we een 4G-delegatie uitsturen op bepaalde dagen?

- 4Gamers Forum Administrator -

#2 Booka

Booka

Crew

• Crew
  • 1174 berichten

Posted 14 July 2012 - 10:26

Ik ga niet, not my cup of tea.

Edited by Booka Shade, 14 July 2012 - 10:26.

"Soccer is a game for 22 people that run around, play the ball, and one referee who makes a slew of mistakes, and in the end Germany always wins." Gary Lineker

#3 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2409 berichten

Posted 14 July 2012 - 10:29

alst zo goe weer is gelijk de laatste dagen gaat ge mij daar niet zien. :tongue:
Steam ID: [SPECTRE]Dr. Gordon Xbox Live gamertag: MCReetmann666
TankFest 2012 photo album :D http://imgur.com/a/858ir

#4 Wazzipi

Wazzipi

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1291 berichten

Posted 14 July 2012 - 10:34

Zat gisteren op de vlasmarkt ze waren goe bezig alles aant opzetten :p elk reclame bordje moest perfect ophangen niet te doen.
ik wil vlak na mijn werk wel eens langsgaan, als er iemand goesting heeft.
Ik werk aan de dampoort dus 2 min stappen ofzo en zit aan sint jacobs :p

#5 valies

valies

Crew

• Crew
  • 3710 berichten

Posted 14 July 2012 - 11:22

Normaal ga ik liever niet (omwille van het koppenlopen), maar mijn vader verjaart en wil dit jaar zijn verjaardag vieren met een dagje Gentse Feesten. Dus dan doen we dat maar :p
PSN valies   -   Twitter
"Lightning. It flashes bright, then fades away. It can't protect. It only destroys."
Baka!

#6 Jimmos

Jimmos

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 570 berichten

Posted 14 July 2012 - 12:41

Aanwezig :D is goe feesten met een paar vrienden :D
XBOX 360 : EvX RefLexZz x -> 4XG Member !
RSCA <3

#7 Jejskov

Jejskov

Crew

• Crew
  • 610 berichten

Posted 14 July 2012 - 12:43

Met zo een weer zie je mij daar niet. Hopelijk wordt het plein van boomtown niet te vaak afgesloten zodat ik daar eens kan gaan kijken.
"It is not enough to have a good mind; the main thing is to use it well."   Rene Descartes
4Gamers Nights organisator samen met InFerNo en Curze!

#8 Limskaya

Limskaya

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 800 berichten

Posted 14 July 2012 - 14:46

Ik ga normaal gemiddeld zo'n 7-8 dagen en val dan dood na de afterparty =D
Maar dit jaar ben ik eigenlijk totaal niet gemotiveerd :-/ Ook mijn vaste stekken daar zijn niet meer wat ze geweest zijn, door een verandering van personeel.

Ik zal eens naar de affiches kijken :-) Als er een groep gaat, wil ik eventueel wel even mijn kop laten zien. Woon toch in Gent.

#9 switchblade

switchblade

Crew

• Supermoderator
  • 1549 berichten

Posted 14 July 2012 - 20:04

Het is nu al 4 jaar dat ik er elke dag ga, maar iedereen is nu precies op reis :s
Kzal toch nog zoveel mogelijk proberen te gaan, maar ik vermoed dat het maar een tweetal dagen zal zijn. :(

Bericht bekijkenLimskaya, op 14 July 2012 - 14:46, zei:

Ik zal eens naar de affiches kijken :-) Als er een groep gaat, wil ik eventueel wel even mijn kop laten zien. Woon toch in Gent.
Pole pole is all you need :p
(en wat goeie cafés uiteraard)
PSN/Steam: tngninja

#10 Elegy

Elegy

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1977 berichten

Posted 14 July 2012 - 20:48

Mss dat ik wel eens afkom.
Beter scheef erin als recht er neffe.

#11 Limskaya

Limskaya

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 800 berichten

Posted 14 July 2012 - 21:33

Bericht bekijkenswitchblade, op 14 July 2012 - 20:04, zei:

Pole pole is all you need :p
(en wat goeie cafés uiteraard)

Eerlijk gezegd, ik vind Polé Polé wel tof, maar voor een uurtje ofzo. Dan ben ik die drukte beu :-) It's overrated :-P

#12 Wazzipi

Wazzipi

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1291 berichten

Posted 15 July 2012 - 13:12

komt er een 4g meeting op Gentse feesten ?

#13 Aspharanx

Aspharanx

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 758 berichten

Posted 15 July 2012 - 13:58

OMG, dan heb ik eens in Gent afgesproken geven ze daar een feest, is dat omdat ik uitzonderlijk langskom ofzo? :p Hoop dat er daar niet te veel volk gaat zijn en het gaat meevallen van verkeer ed... Ben niet voor dat soort feestjes en moet in Gent zelf zijn, maar wel niet echt plak in het centrum (buurt van de cinema). Dat die Gentse Feesten dus maar ver genoeg uit mijn buurt blijven :p

#14 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2409 berichten

Posted 15 July 2012 - 14:10

Bericht bekijkenAspharanx, op 15 July 2012 - 13:58, zei:

OMG, dan heb ik eens in Gent afgesproken geven ze daar een feest

tis nog maar de 169ste keer hoor en het is altijd half Juli, ieder jaar. :facepalm: :tongue:

Edited by Dr.Gordon, 15 July 2012 - 14:10.

Steam ID: [SPECTRE]Dr. Gordon Xbox Live gamertag: MCReetmann666
TankFest 2012 photo album :D http://imgur.com/a/858ir

#15 Limskaya

Limskaya

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 800 berichten

Posted 15 July 2012 - 14:37

Bericht bekijkenAspharanx, op 15 July 2012 - 13:58, zei:

OMG, dan heb ik eens in Gent afgesproken geven ze daar een feest, is dat omdat ik uitzonderlijk langskom ofzo? :p Hoop dat er daar niet te veel volk gaat zijn en het gaat meevallen van verkeer ed... Ben niet voor dat soort feestjes en moet in Gent zelf zijn, maar wel niet echt plak in het centrum (buurt van de cinema). Dat die Gentse Feesten dus maar ver genoeg uit mijn buurt blijven :p

Buurt rond de cinema gaat redelijk dood zijn, dus geen angst ;-) Dat is de studentenbuurt en die zitten allemaal thuis of op de Fiesten zelf. Het is alleen het centrum dat op zijn kop gezet worden. Misschien enkel dat de parking onder het Sint-Pietersplein vol zit ofzo.

#16 Aspharanx

Aspharanx

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 758 berichten

Posted 15 July 2012 - 22:21

Was geen probleem idd, nergens last van gehad en het was er inderdaad rustig :)

#17 Masqita

Masqita

Mr. Newbie

• Member
  • Pip
  • 15 berichten

Posted 23 July 2012 - 17:21

Zijn eigenlijk wel leuke feesten geweest dit jaar door het mindere weer. Aangezien ik in Gent woon, ben ik op de droge dagen gegaan en buiten vrijdag en zaterdag was het echt gezellig druk… zonder té druk te zijn.

Voor optreden hoofdzakelijk as Polé Polé - Sint-Baafs - Kouter geweest, maar eigenlijk ben ik nog altijd liefst van al op stap in de feestzone. Er valt altijd wel iets te beleven en hoe later het wordt, hoe grappiger de zatlappen mensen worden :laugh2:

#18 Jejskov

Jejskov

Crew

• Crew
  • 610 berichten

Posted 23 July 2012 - 17:26

Ik ben zowel vrijdag als zaterdag geweest en het was leuk. Ben enkel op boomtown geweest en een keer voor een 10 naar customs gaan kijken. Heb mij goed geamuseerd.
"It is not enough to have a good mind; the main thing is to use it well."   Rene Descartes
4Gamers Nights organisator samen met InFerNo en Curze!

#19 Yurf

Yurf

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1424 berichten

Posted 24 July 2012 - 17:15

Ik vond ze dit jaar geslaagd. Ben 6x geweest in combinatie met gaan werken en nu ben ik halfdood. :p

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users