Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Is gamen een jongens sport?

• Please log in to reply
135 replies to this topic

#101 smitske

smitske

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2681 berichten

Posted 27 July 2012 - 00:06

Bericht bekijkengeoffreyverscheure, op 26 July 2012 - 23:55, zei:

tot nu toe gaat heel mijn vakantie zo : om 4u gaan slapen , 14 u opstaan , douchen eten etc en dan gamen tot 4u. Toch leuk :p

Tss luilak, is werken tijdens de vakantie echt zo zeldzaam?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
Albert E.

#102 geoffreyverscheure

geoffreyverscheure

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 366 berichten

Posted 27 July 2012 - 00:30

Bericht bekijkensmitske, op 27 July 2012 - 00:06, zei:

Tss luilak, is werken tijdens de vakantie echt zo zeldzaam?
Welja mijn vader keer helpen fzo alstie mij nodig eeft, den afwas enz Ben ng maar 16. Heb geen vakantiejob kunnen vinden die mij aanstond dit jaar. Kwou niet meer in een fabriek werken als vorig jaar dusja :p
Geplaatste afbeelding

#103 smitske

smitske

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2681 berichten

Posted 27 July 2012 - 06:33

Tss zo kieskeurig ik heb elk jaar sinds men 13 vakantiewerk gedaan leuk of ni.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
Albert E.

#104 yanicro

yanicro

Mr. Newbie

• Member
  • Pip
  • 6 berichten

Posted 27 July 2012 - 08:23

Bericht bekijkensmitske, op 27 July 2012 - 06:33, zei:

Proficiat. Maar er zijn ook mensen die juli en augustus als vakantie beschouwen

#105 Limskaya

Limskaya

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 803 berichten

Posted 27 July 2012 - 08:46

Bericht bekijkensmitske, op 27 July 2012 - 06:33, zei:

Same here, maar dan heel het jaar door sinds mijn 12e. Maar dat geeft ons niet het recht om te oordelen over anderen, Smitske :) Iedereen zijn eigen leven.

#106 hatetn

hatetn

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2179 berichten

Posted 27 July 2012 - 11:31

gaan we nu om het laagst gaan? laat ons vooral hopen dat er nergens persoonlijke info te vinden is van jullie via uw profiel want beiden hebben in het zwart gewerkt + nog eens aan een te jonge leeftijd.

doe eens normaal zeg aan 12-13 jaar moet je niet gaan werken. op die leeftijd moet je uzelf nog ontwikkelen en buiten spelen. dat je vanaf uw 15(min leeftijd) eens een maandje gaat werken in de zomer kan ik nog begrijpen. maar van het moment dat je uit het lager komt. je kan trouwens nog lang genoeg werken.

#107 Limskaya

Limskaya

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 803 berichten

Posted 27 July 2012 - 11:55

Bericht bekijkenhatetn, op 27 July 2012 - 11:31, zei:

gaan we nu om het laagst gaan? laat ons vooral hopen dat er nergens persoonlijke info te vinden is van jullie via uw profiel want beiden hebben in het zwart gewerkt + nog eens aan een te jonge leeftijd.

doe eens normaal zeg aan 12-13 jaar moet je niet gaan werken. op die leeftijd moet je uzelf nog ontwikkelen en buiten spelen. dat je vanaf uw 15(min leeftijd) eens een maandje gaat werken in de zomer kan ik nog begrijpen. maar van het moment dat je uit het lager komt. je kan trouwens nog lang genoeg werken.

Was perfect legaal hoor, hatetn. Betaald vrijwilligerswerk noemen ze dat, vast bedrag per dag.
En geloof mij. Ik stond te trappelen om te mogen beginnen. De dag dat ik 12 jaar werd, heb ik meteen mijn bankrekening geopend en alle papierwerk in orde gebracht. Ik kwam dan ook uit een gezin waar centen twee keer omgedraaid werden en we zelf voor alles spaarden. Plus ik heb gewoon altijd graag gewerkt ^_^ Was eens wat anders dan al dat studeren.

#108 EpicShotzXx

EpicShotzXx

Mr. Newbie

• Member
  • Pip
  • 21 berichten

Posted 27 July 2012 - 20:14

Bericht bekijkenLimskaya, op 26 July 2012 - 22:25, zei:

Threads gaan soms een eigen leven leiden, StarDustXx. Dat heb je als OP niet echt onder controle.
Nja, dat heet dan off-topic. Mag ook niet constant gebeuren he.

#109 smitske

smitske

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2681 berichten

Posted 27 July 2012 - 20:25

Bericht bekijkenhatetn, op 27 July 2012 - 11:31, zei:

Misschien jezelf toch wat beter informeren voor je de weusneus wil uithangen, er zijn  genoeg volstrekt legale manieren om in de vakantie te werken en in het weekend wat geld te verdienen als 13 jarige ;)

Nuja denk dat het tijd is terug on topic te gaan :p

Edited by smitske, 27 July 2012 - 20:27.

Albert E.

#110 Unexpected

Unexpected

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2465 berichten

Posted 27 July 2012 - 21:00

er zijn toch tamzakken in de wereld ze...

OT: ik haat dat hokjesdenken echt --'

Edited by Unexpected, 31 July 2012 - 16:44.

An unexpected Desk
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

#111 hatetn

hatetn

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2179 berichten

Posted 27 July 2012 - 22:34

Bericht bekijkensmitske, op 27 July 2012 - 20:25, zei:

Misschien jezelf toch wat beter informeren voor je de weusneus wil uithangen, er zijn  genoeg volstrekt legale manieren om in de vakantie te werken en in het weekend wat geld te verdienen als 13 jarige ;)

Nuja denk dat het tijd is terug on topic te gaan :p

sinds ik het al meermaals heb moeten leren voor school zullen het dingen zijn die zo belachelijk zijn dat ze er niet eens aandacht willen aan besteden. gewoon als jobstudent = 15 en dan afhankelijk van wat precies is het 15-16 of 18

termen als betaald vrijwilligerswerk zijn al dingen waar als je er over nadenkt dat het niet echt meer klopt. als je er geld voor krijgt is het al geen vrijwilligerswerk meer(tenzij onkosten). dus het zijn al achterpoortjes om het mogelijk te maken

Edited by hatetn, 27 July 2012 - 22:36.

#112 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2413 berichten

Posted 27 July 2012 - 22:51

Vakantiejobke vanaf 12 of 13 is toch echt niet aan te raden. 16 is een mooie leeftijd om daar mee te starten imo.
En iemand luilak noemen omdat hij zijn vakantie ten volle benut heeft vind ik er wel over. Er bestaat nog zoiets als vrije wil.

also wtf ferm off-topic :tongue:

Edited by Dr.Gordon, 27 July 2012 - 22:53.

Steam ID: [SPECTRE]Dr. Gordon Xbox Live gamertag: MCReetmann666
TankFest 2012 photo album :D http://imgur.com/a/858ir

#113 GuerrillaDawg

GuerrillaDawg

Crew

• Crew
  • 1752 berichten

Posted 27 July 2012 - 22:51

Voor mij maakt het niet uit welk geslacht er achter de andere pc zit, dat kan mij eigenlijk weinig schelen. Al ben je een transseksueel, ik wil gewoon gamen.

Jammer genoeg denkt niet iedereen er hetzelfde over. (zowel mannen als vrouwen). Ik heb zo'n zes jaar World Of Warcraft gespeeld en ik heb echt hele toffe meiskes leren kennen (waar ik nu nog mee chat), maar andere meisjes waren dan weer de oorzaak van heel wat guild drama's en guild disbands en noem maar op.

Dan zijn er ook nog eens de typische "Girl Gamerz". Zo van die aandachtshoeren die enkel gamen voor de aandacht en bij ieder moment moeten laten weten dat ze een meisje zijn EN gamen. Dat kan mij echt geen bal schelen. Pas op, meiskes die gamen haat ik echt niet, maar ik heb liever van die subtiele gamers die pas vertellen dat ze een vrouw zijn nadat je ze wat beter kent.

TL;DR: Het is geen hobby voor enkel mannen, maar enkele rotte appels (zoals hierboven staat) geven gamende meisjes gewoon een slecht imago.
"Scooby dooby dooooooo!" -Scooby Doo

Spoiler

#114 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Administrator
  • 5982 berichten

Posted 28 July 2012 - 09:43

Gelieve het ontopic te houden. Een discussie over de minimumleeftijd om te mogen werken (die nota bene echt wel op15 jaar staat, al de rest zijn inderdaad misbruikte achterpoortjes of uitzonderlijke statuten waar niemand van ons denk ik in valt) hoe je maar voor een ander topic.

- 4Gamers Forum Administrator -

#115 Elexus

Elexus

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 247 berichten

Posted 30 July 2012 - 11:04

Het wordt door de maatschappij inderdaad vooral gezien als een "jongensding". Maar ik ben ook een vrouwelijke gamer en ben dit eigenlijk al van jongsaf. Volgens mij spelen veel meisjes graag games, maar durven ze dit niet te uiten uit angst voor negatieve reacties.

#116 Unexpected

Unexpected

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2465 berichten

Posted 31 July 2012 - 16:44

der komen hier wel steeds meer en meisjes ;p eindelijk :D welkom :p
An unexpected Desk
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

#117 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 7062 berichten

Posted 31 July 2012 - 16:48

Bericht bekijkenElexus, op 30 July 2012 - 11:04, zei:

Volgens mij spelen veel meisjes graag games, maar durven ze dit niet te uiten uit angst voor negatieve reacties.

Eerder omdat er een hoop mensen hun testosterongehalte niet onder controle hebben denk ik :p

Anyways, welkom.

Guild Wars 2: Calista Arganan (Guardian, 80), Lady Calista (Warrior, 80), Adept Jenna (Elementalist, 80)

3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

Wii (U) | PS3 | XBOX360 Elite + Kinect | 3DS | PSV | Dingoo A-320 | LG Optimus 2X (Jelly Bean) | iPod Classic 80GB

#118 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 3232 berichten

Posted 31 July 2012 - 16:54

Bericht bekijkenUnexpected, op 31 July 2012 - 16:44, zei:

der komen hier wel steeds meer en meisjes ;p eindelijk :D welkom :p
Wij moeten echt vrouwvriendelijk zijn, want in vergelijking met vele andere gamesites zitten er hier echt veel. En zo hebben we het graag :)
Suit up!

#119 Elexus

Elexus

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 247 berichten

Posted 31 July 2012 - 16:58

Hehe bedankt voor de verwelkomingen! ;)

#120 Sweeneyy

Sweeneyy

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 503 berichten

Posted 31 July 2012 - 17:52

Bericht bekijkenYoniVL, op 31 July 2012 - 16:54, zei:

Wij moeten echt vrouwvriendelijk zijn, want in vergelijking met vele andere gamesites zitten er hier echt veel. En zo hebben we het graag :)
And we (girls), ARE TOTALLY AWESOME!

TITANIA

yay

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users