Beste 4gamers,
Ik heb nu al 2 weken proberen een probleem willen oplossen wat nog steeds niet gelukt is.
Ik had de Sapphire Edge-HD3 Mini PC aan mijn zus gegeven aangezien ik deze gewonnen had en zei het meer nodig had dan ik (ze had een singlecore met 512MB ram) . Nu na 1 week kreeg ze de pc nietmeer opgestart. (fuuuuu)
Als foutmelding kon de pc niet booten. (0x000000e)
Ik heb dit probleem proberen om te lossen met een bootable usb waarop W7 staat.
Dan in het CMD command verschillende functie uitgevoerd. Heb de disk (chkdsk) en gaf verschillende fouten aan. Als deze hersteld waren werkte de pc nog niet. Nu geeft hij de fout bootmgr ontbreekt.
Nu heb de de hdd uit de mini pc gehaald en deze geformateerd met Killdisk. Omdat killdisk op een of andere manier niet werkte op de bootable usb. Dan heb ik de hdd er terug ingestoken.
Ik probeerde dan vervolgens w7 te installeren maar gaf fouten dat hij de drivers niet kon vinden. Dit probleem heb ik opgelost door de usb op USB2 ipv USB3 poort aan te sluiten.
Nu geeft hij tijdens het uitpakken van de files (tijdens de installatie dus) een andere fout weer.
(0x080070570)
Kan iemand mij helpen? Ik heb echt hard gezocht om deze pc te maken maar het is me niet gelukt.
Sander
Welkom op het 4Gamers Forum
Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
|
Fout tijdens W7 installatie (0x080070570)
Started By
Sharpless...
, Aug 01 2012 15:32
9 replies to this topic
Posted 01 August 2012 - 15:32
We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.
www.youtube.com/sharpless512 - @sharpless512
Posted 01 August 2012 - 18:40
mijn eerste idee zou zijn dat u installatie media corrupt is, ofwel een probleem met de harde schijf
Metro App Developer Network (wp8 / win8 dev User Group) founder & board member
Microsoft Extended Experts Team member
Mijn blog
Mijn blog
Posted 01 August 2012 - 21:14
test eens met een andere HDD of ander besturingssysteem (linux of Win8 preview ofzo)
Posted 02 August 2012 - 09:47
Ik denk er aan om gewoon de HDD eruit te halen deze in mijn desktop te steken. Dan daarop W7 installeren. Zo heb ik geen geknoei met de USB. Dan deze er terug uit te halen en in de mini pc te steken.
Nu vraag ik me af, zou dit werken?
We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.
Posted 02 August 2012 - 10:09
Sharpless..., op 02 August 2012 - 09:47, zei:
Ik denk er aan om gewoon de HDD eruit te halen deze in mijn desktop te steken. Dan daarop W7 installeren. Zo heb ik geen geknoei met de USB. Dan deze er terug uit te halen en in de mini pc te steken.
ASUS N55SF - i7 - 6 GB - GT 555M / XBMC i3 - 4 TB / Onkyo HT S3305 / HTC Desire - ICS
~ PC Gamer voor het leven ~
Posted 02 August 2012 - 10:26
Afaik zal dat niet werken omdat je allemaal verkeerde drivers gaat installeren (voor alles wat op het mobo zit) met niks dan bluescreens tot gevolg.
Je kunt het natuurlijk proberen, maar normaal lukt zoiets enkel als je 2 gelijkaardige mobo's gebruikt (maar dat heb ik ook maar van lezen, ik heb het zelf nog nooit getest).
Heb je de hdd al eens gescant op fouten? Want als die het aan het begeven is ga je nog lang kunnen proberen.
Je kunt het natuurlijk proberen, maar normaal lukt zoiets enkel als je 2 gelijkaardige mobo's gebruikt (maar dat heb ik ook maar van lezen, ik heb het zelf nog nooit getest).
Heb je de hdd al eens gescant op fouten? Want als die het aan het begeven is ga je nog lang kunnen proberen.
Posted 02 August 2012 - 11:15
Hoe kan je de hdd scannen op fouten? Via memtest? Maar dit werkte op een of andere redenen niet om dit te booten.
Posted 02 August 2012 - 12:14
HDtune => error scan.
Memtest is voor het geheugen, niet voor de opslag.
Memtest is voor het geheugen, niet voor de opslag.
Posted 02 August 2012 - 12:17
mdgf.mike, op 02 August 2012 - 10:26, zei:
Afaik zal dat niet werken omdat je allemaal verkeerde drivers gaat installeren (voor alles wat op het mobo zit) met niks dan bluescreens tot gevolg.
Metro App Developer Network (wp8 / win8 dev User Group) founder & board member
Mijn blog
Mijn blog
Posted 04 August 2012 - 14:06
Het probleem is opgelost. Ik heb dus gewoon de hdd eruit gehaald, deze in mijn dekstop gestoken. Daarom dan W7 geinstalleerd en dan trg in mijn mini pc gestoken. En alles werkte terug. Toch bedankt!
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users