Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Je Glimlach Van Vandaag

glimlach blij blijdschap

• Please log in to reply
9736 replies to this topic

#9721 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 895 berichten

Posted 16 July 2018 - 17:17

hij deed het echt wel enkel voor de aandacht en niet omdat hij het echt ging doen. het lijkt me eerder dat zijn ware aard naar boven aan het komen is en dat de real life super hero die hij probeerde te spelen heel ver van de waarheid ligt.

Dat vind ik nog het pijnlijkste van allemaal. Musk was eerst een goed voorbeeld dat mensen kon warm maken voor de toekomst met praatjes over elektrische auto's en de ruimte. Alleen begint hij meer en meer te overdrijven en kan hij heel slecht om met tegenslagen. Dit gaat zo hard omkeren en zorgen voor gigantische anti-reclame tov de technologie.
  • 1

#9722 Mass

Mass

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1241 berichten

Posted 16 July 2018 - 18:45

Ge zou ook wel eens gefrustreerd reageren als je hulp wil aanbieden en het gewoon niet willen, en u dan ook nog eens volledig afzeiken. Musk is hier in fout, daar niet van, maar die Brit kan van mijn part zijn commentaar en zijn gasfles steken waar hem wilt. 

Komaan, serieus ... Musk heeft hier gewoon geprobeerd van een opportuniteit (drama) te ge(mis)bruiken, zodat hij nog eens in een positief daglicht kan komen na alle heisa dat er het voorbije half jaar (mss zelfs het voorbije jaar) rond hem en zijn bedrijf is geweest. Een mini sub sturen en niet weten hoe de situatie ter plaatse is, kan ik begrijpen dat die Brit ff pissed was om een non-oplossing voor te stellen en zag dat Musk daar zijn voordeel probeerde uit te halen. Het idee dat Musk hier barmhartig probeerde te zijn is gewoon een illusie.

• 3

Love is like a fart ... If you have to force it, it's probably crap.

#9723 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1831 berichten

Posted 16 July 2018 - 19:28

Komaan, serieus ... Musk heeft hier gewoon geprobeerd van een opportuniteit (drama) te ge(mis)bruiken, zodat hij nog eens in een positief daglicht kan komen na alle heisa dat er het voorbije half jaar (mss zelfs het voorbije jaar) rond hem en zijn bedrijf is geweest. Een mini sub sturen en niet weten hoe de situatie ter plaatse is, kan ik begrijpen dat die Brit ff pissed was om een non-oplossing voor te stellen en zag dat Musk daar zijn voordeel probeerde uit te halen. Het idee dat Musk hier barmhartig probeerde te zijn is gewoon een illusie.

Goh, dan kan je dat van iedere bekende kop die iets goeds probeert te doen ook zeggen. Hoe het ook zij, ik zie er geen graten in dat Musk probeert bij te dragen. Het is niet omdat die duiker er van overtuigd is dat duiken de beste oplossing is, dat die duikboot geen nut had kunnen hebben. IMO gewoon super-arrogant van die duiker. Doe het dan allemaal lekker zelf als er niemand met hulp of voorstellen mag komen. En ja, Musk kwam er mee in de aandacht, maar die vent kan amper een scheet laten of de media heeft er weet van, moet je daarom alles wat hij doet afschilderen als media-stunt?

Wij hebben trouwens ook allemaal naar het sensatie-nieuws gekeken uit die arme regio, maar over 2 weken kan het ons allemaal geen f*ck meer schelen als ze daar met 100 arme boeren tegelijk doodvallen. Zijn wij dan beter dan Musk?

• 0

#9724 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12845 berichten

Posted 16 July 2018 - 20:07

Goh, dan kan je dat van iedere bekende kop die iets goeds probeert te doen ook zeggen. Hoe het ook zij, ik zie er geen graten in dat Musk probeert bij te dragen. Het is niet omdat die duiker er van overtuigd is dat duiken de beste oplossing is, dat die duikboot geen nut had kunnen hebben. IMO gewoon super-arrogant van die duiker. Doe het dan allemaal lekker zelf als er niemand met hulp of voorstellen mag komen. En ja, Musk kwam er mee in de aandacht, maar die vent kan amper een scheet laten of de media heeft er weet van, moet je daarom alles wat hij doet afschilderen als media-stunt?

Wij hebben trouwens ook allemaal naar het sensatie-nieuws gekeken uit die arme regio, maar over 2 weken kan het ons allemaal geen f*ck meer schelen als ze daar met 100 arme boeren tegelijk doodvallen. Zijn wij dan beter dan Musk?

He did : >

• 1

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#9725 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1831 berichten

Posted 16 July 2018 - 20:23

He did : >

Alsof die duiker het allemaal op zijn eentje heeft gedaan...

• 0

#9726 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 895 berichten

Posted 16 July 2018 - 21:53

Alsof die duiker het allemaal op zijn eentje heeft gedaan...

Alsof Musk het allemaal op zijn eentje doet...
  • 0

#9727 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1831 berichten

Posted 17 July 2018 - 20:44

Alsof Musk het allemaal op zijn eentje doet...

Neen, maar tis wel Musk die persoonlijk door iedereen wordt afgezeken...

Bon: Glimlach van vandaag (of toch al enkele dagen):

HUISJE GEVONDEN!!! Haha, eindelijk alleen gaan wonen met mijn vriendin. En echt een buitenkans van een huurhuis gevonden.

Edited by Zobator, 17 July 2018 - 20:46.

• 0

#9728 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12845 berichten

Posted 18 July 2018 - 06:12

Neen, maar tis wel Musk die persoonlijk door iedereen wordt afgezeken...

Hij deed dan ook de tweet. Klein verschil in 'verwijt' tussen beiden kampen.
  • 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#9729 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1831 berichten

Posted 18 July 2018 - 07:29

Hij deed dan ook de tweet. Klein verschil in 'verwijt' tussen beiden kampen.

Hij had inderdaad die duiker niet voor pedo moeten uitschelden, maar die duiker had aan de andere kant ook niet zo een egocentrische lul moeten zijn online. Ik ga ook niet tegen iedere patiënt die komt aandraven met accupunctuur of homeopathische middeltjes tieren dat ze hun placebo's in hun gat mogen steken...

• 0

#9730 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6265 berichten

Posted 18 July 2018 - 10:06

Hij had inderdaad die duiker niet voor pedo moeten uitschelden, maar die duiker had aan de andere kant ook niet zo een egocentrische lul moeten zijn online. Ik ga ook niet tegen iedere patiënt die komt aandraven met accupunctuur of homeopathische middeltjes tieren dat ze hun placebo's in hun gat mogen steken...

Dat zou ge van mijn part wel mogen ze, bende hippies
  • 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#9731 Sproetje

Sproetje

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1770 berichten

Posted 18 July 2018 - 11:17

Nochtans werkt accupunctuur wel...

Ik ben 40 weken zwanger! Yihaaaa! Ik kan t dus wel tot t einde. Nul ogen er gerust nog wat dagen bij, ben benieuwd hoe lang we t nog volhouden
  • 0
~Memento Mori~

#9732 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1387 berichten

Posted 18 July 2018 - 17:45

Als ge erin gelooft toch  :rolleyes:

• 0

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

#9733 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3491 berichten

Posted 18 July 2018 - 18:59

Als ge erin gelooft toch  :rolleyes:

maar die duikboot ging niet werken en je ging heel hard moeten geloven.

er is trouwens een reden dat placebo's en al die andere middeltjes werken. dokters weten dat heel goed en voor kleine kwaaltjes zijn sommigen beter af met een suiker pil en dat ze horen dat ze een paar dagen moeten rusten dan dat ze dat niet krijgen en ze even snel weer gezond zijn. 

• 0

#9734 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1831 berichten

Posted 19 July 2018 - 07:36

Ik ben 40 weken zwanger! Yihaaaa! Ik kan t dus wel tot t einde. Nul ogen er gerust nog wat dagen bij, ben benieuwd hoe lang we t nog volhouden

Jezus, ik kan me niet voorstellen wat dat is met deze temperaturen :p

En accupunctuur heeft het effect van massage inderdaad, maar niet de astrologische eigenschappen die sommigen geloven dat het heeft...

• 0

#9735 Sproetje

Sproetje

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1770 berichten

Posted 19 July 2018 - 08:26

Als ge erin gelooft toch :rolleyes:

Ja, want mijn hond snapt zo’n dingen.... van continu janken van de pijn naar tenminste terug 200m kunnen stappen.

Edited by Sproetje, 19 July 2018 - 08:27.

• 0
~Memento Mori~

#9736 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6265 berichten

Posted 19 July 2018 - 09:22

Jezus, ik kan me niet voorstellen wat dat is met deze temperaturen :p

En accupunctuur heeft het effect van massage inderdaad, maar niet de astrologische eigenschappen die sommigen geloven dat het heeft...

Gohja, zolang het geen kwaad kan

Mensen die enkel van homéopathie doen omdat ze denken dat enkel dat goed is, tja.

Das net het zelfde als mensen die niet vaccineren, retarded

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#9737 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1387 berichten

Posted 19 July 2018 - 15:35

Ja, want mijn hond snapt zo’n dingen.... van continu janken van de pijn naar tenminste terug 200m kunnen stappen.

Had het over de magische ch'i, jing jang bullshit ;)
  • 0

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

3 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Bing (1)