Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Kloof tussen moslims en niet-moslims alsmaar groter

actualiteit

• Please log in to reply
45 replies to this topic

#41 InFerNo

InFerNo

Crew

• Crew
  • 2478 berichten

Posted 21 September 2012 - 19:25

Is dit geen neerwaartse spiraal waarbij de mensen die toch gematigd zijn zich uiteindelijk gaan ergeren aan de verwijten die zij moeten slikken waardoor zij zich ook tegen de maatschappij gaan kanten?
  • 0
InFerNo
4Gamers Nights organisator samen met Jejskov en Curze!
Livestreaming via www.ground-zero.tv.

#42 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 8007 berichten

Posted 22 September 2012 - 10:15

Een Frans satirisch blad heeft ook opnieuw toegeslaan. In haar nieuwste uitgave staan verschillende cartoons die spotten met Mohammed. Enkele jaren geleden deed het blad dit ook al, met een brandbom-aanslag als gevolg. De Franse overheid is bang voor represailles en bekijkt daarom of ze Franse instellingen in het buitenland niet beter sluit.
  • 0

- 4Gamers Forum Administrator -

#43 Fenumeher

Fenumeher

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 993 berichten

Posted 22 September 2012 - 11:55

Ik zeg 1 ding :
Geplaatste afbeelding

Van zodra we als mens tegen een ander echt ras gaan staan dan zijn al deze problemen opgelost. We hebben gewoon een buitenaards ras nodig om tegen te vechten of te weten dat ze bestaan om godsdienst voor eeuwig de kop te kunnen indrukken.

Anders gaat het altijd weer hetzelfde zijn. Een bestaan zonder oorlog bestaat niet. Dat hebben we al meermaals bewezen in het verleden. Het is alleen voor wat en tegen wie we vechten dat we in de hand hebben!

Onrealistische theorie ik weet het maar realistischer dan iedereen samen te doen leven in de huidige toestand ;)

Edited by Fenumeher, 22 September 2012 - 11:57.

• 0
One does not simply have a creative signature.

#44 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6637 berichten

Posted 22 September 2012 - 12:06

Fenumeher: dan toch precies een buitenaards ras dat er iets minder lelijk uit ziet en waarvan ik de indruk heb dat we er wel degelijk tegen kunnen winnen :p
  • 1

#45 InFerNo

InFerNo

Crew

• Crew
  • 2478 berichten

Posted 22 September 2012 - 16:42

Ik zeg 1 ding :
Geplaatste afbeelding

Van zodra we als mens tegen een ander echt ras gaan staan dan zijn al deze problemen opgelost. We hebben gewoon een buitenaards ras nodig om tegen te vechten of te weten dat ze bestaan om godsdienst voor eeuwig de kop te kunnen indrukken.

Anders gaat het altijd weer hetzelfde zijn. Een bestaan zonder oorlog bestaat niet. Dat hebben we al meermaals bewezen in het verleden. Het is alleen voor wat en tegen wie we vechten dat we in de hand hebben!

Onrealistische theorie ik weet het maar realistischer dan iedereen samen te doen leven in de huidige toestand ;)

Ge bedoelt de demonen die god op ons af stuurt om ons te straffen omdat we niet gelovig genoeg zijn en dat iedere ongelovige direct geofferd moet worden vanwege het oproepen van de demonen.

http://www.youtube.com/watch?v=PYr0Jz-rTY0

Skip naar 1:15 (of klik hier)
  • 0
InFerNo
4Gamers Nights organisator samen met Jejskov en Curze!
Livestreaming via www.ground-zero.tv.

#46 Fenumeher

Fenumeher

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 993 berichten

Posted 22 September 2012 - 18:14

Ge bedoelt de demonen die god op ons af stuurt om ons te straffen omdat we niet gelovig genoeg zijn en dat iedere ongelovige direct geofferd moet worden vanwege het oproepen van de demonen.

Ja maar dan zonder nutty Amerikanen! Een invasie van Aliens zou iig zo nooit kunnen gaan.

Ik bedoel meer a la independence day en in mijn voorbeeld watchmen.

Ideaal filmke om mijn standpunt te bevestigen:

Zitten nogeens niet 100% alle oorlogen in denk ik.

Edited by Fenumeher, 22 September 2012 - 18:19.

• 0
One does not simply have a creative signature.

Also tagged with one or more of these keywords: actualiteit

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users