Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Assassin's Creed III: Liberation

PSV PSVita Assassins Creed Ubisoft

• Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 valies

valies

Crew

• Crew
  • 8825 berichten

Posted 27 September 2012 - 11:36

Geplaatste afbeelding

Release datum: 31/10/2012 (kijk hier welke PS Vita games ook nog uitkomen in oktober)
Ontwikkelaar: Ubisoft
Uitgever: Ubisoft

Omschrijving.
Spoiler

Preview.
Spoiler

Review.
Spoiler

Nieuws.
Spoiler

Trailer.
Spoiler

Heb je een preorder geplaatst? Naar welke aspecten van de game kijk je het meest uit? Bespreek het hier :)
  • 0

PSN valies - 3DS 1908-2322-5163 - twitter @valies
As long as people continue to pursue the meaning of freedom, they will never cease to be o/
Baka!

#2 valies

valies

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 8825 berichten

Posted 01 October 2012 - 14:36

Concept art vrijgegeven: http://psv.4gamers.b...-III-Liberation

Geplaatste afbeelding
  • 0

As long as people continue to pursue the meaning of freedom, they will never cease to be o/
Baka!

#3 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 01 October 2012 - 14:47

twijfels twijfels :( enkel hiervoor een vita kopen lijkt me absurd :(
  • 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#4 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 01 October 2012 - 14:48

twijfels twijfels :( enkel hiervoor een vita kopen lijkt me absurd :(

Gravity Rush, Uncharted, Lumines, LBP... Er zijn nog wel een aantal hele goede games hoor.
  • 0
Suit up!

#5 tomjacobs

tomjacobs

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 224 berichten

Posted 04 October 2012 - 22:51

Komt die witte vita bundle met ac liberation ook naar europa of is dat enkel in us? :mellow:

Edited by tomjacobs, 04 October 2012 - 22:51.

• 0
<span style='font-family: verdana,geneva,sans-serif'><em class='bbc'><span style='font-size: 12px;'><strong class='bbc'>Steam</strong> =</span></em><span style='font-size: 12px;'> ¦ Pytox ¦</span><em class='bbc'><span style='font-size: 12px;'> , <span style='color: #0000cd'><strong class='bbc'>PSN </strong></span>= </span></em><span style='font-size: 12px;'>DonTomJ</span><em class='bbc'><span style='font-size: 12px;'>, <span style='color: #008000'><strong class='bbc'>XBL</strong></span>= </span></em><span style='font-size: 12px;'>DonTomJac </span></span>

#6 valies

valies

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 8825 berichten

Posted 05 October 2012 - 06:33

Aangezien de bundel voor pre-order bij GM staat vermoed ik dat ie ook in Europa komt.
  • 0

Baka!

#7 tomjacobs

tomjacobs

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 224 berichten

Posted 06 October 2012 - 09:50

Ok stond vroeger nog niet op de site :)
Wel interesse voor deze bundel

Edited by tomjacobs, 06 October 2012 - 09:50.

• 0
<span style='font-family: verdana,geneva,sans-serif'><em class='bbc'><span style='font-size: 12px;'><strong class='bbc'>Steam</strong> =</span></em><span style='font-size: 12px;'> ¦ Pytox ¦</span><em class='bbc'><span style='font-size: 12px;'> , <span style='color: #0000cd'><strong class='bbc'>PSN </strong></span>= </span></em><span style='font-size: 12px;'>DonTomJ</span><em class='bbc'><span style='font-size: 12px;'>, <span style='color: #008000'><strong class='bbc'>XBL</strong></span>= </span></em><span style='font-size: 12px;'>DonTomJac </span></span>

#8 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 06 October 2012 - 11:15

Ok stond vroeger nog niet op de site :)
Wel interesse voor deze bundel

ik ook :D
  • 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#9 Heldarak

Heldarak

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 215 berichten

Posted 07 October 2012 - 20:08

Moet je iets kennen van de vorige AC's om het verhaal goed te kunnen volgen? Lijkt me wel een fijn spel maar heb nog nooit AC gespeeld.
  • 0
3DS friend code: 2964-8569-4807

#10 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 07 October 2012 - 20:11

Moet je iets kennen van de vorige AC's om het verhaal goed te kunnen volgen? Lijkt me wel een fijn spel maar heb nog nooit AC gespeeld.

weet niet of desmond in dit verhaal meedoet... indien wel, mis je wel iets :) anders niet echt denk ik
  • 0

#11 Naradia

Naradia

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1577 berichten

Posted 07 October 2012 - 22:09

weet niet of desmond in dit verhaal meedoet... indien wel, mis je wel iets :) anders niet echt denk ik

AC3 is de laatste met Desmond, dus ik zou zeggen van niet.
  • 0
Dust of a star is forever

#12 Super Liegebeest

Super Liegebeest

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1718 berichten

Posted 08 October 2012 - 07:06

Aangezien de bundel voor pre-order bij GM staat vermoed ik dat ie ook in Europa komt.

Het spijtige aan die bundel is dat je een download code krijgt voor AC3 dus geen origineel game :angry:
  • 0

#13 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 08 October 2012 - 17:38

Het spijtige aan die bundel is dat je een download code krijgt voor AC3 dus geen origineel game :angry:

en toen was de preorder weg :p ik wacht wel tot kerst
  • 0

#14 valies

valies

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 8825 berichten

Posted 09 October 2012 - 08:25

Nieuwe dev diary trailer met daarin Aveline en Connor.

• 0

Baka!

#15 tomjacobs

tomjacobs

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 224 berichten

Posted 09 October 2012 - 08:52

Ziet er wel vet uit :)
  • 0

#16 valies

valies

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 8825 berichten

Posted 29 October 2012 - 12:51

Trailer met wat meer info over het gebruik van de touch screen en pad én ook wat je te wachten staat als je zowel Assassin's Creed III als Assassin's Creed: Liberation in bezit hebt.

http://psv.4gamers.b...-III-Liberation
  • 0

Baka!

#17 kefka

kefka

Newbie

• Member
  • Pip
  • 15 berichten

Posted 29 October 2012 - 13:10

instabuy me gedacht :)
  • 0

#18 valies

valies

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 8825 berichten

Posted 01 November 2012 - 16:26

4G review staat online http://psv.4gamers.b...-III-Liberation
  • 0

Baka!

#19 GuerrillaDawg

GuerrillaDawg

Crew

• Crew
  • 2559 berichten

Posted 02 November 2012 - 17:12

Trophy Guide: http://www.ps3trophi...iii-liberation/

(ook van mij :blush: )
  • 0

ruh roh

#20 geoffreyverscheure

geoffreyverscheure

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 477 berichten

Posted 03 November 2012 - 00:19

zieter ng goed uit :D
  • 0
Geplaatste afbeelding

Also tagged with one or more of these keywords: PSV, PSVita, Assassins Creed, Ubisoft

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users