Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

CM Storm Sirius 5.1

Headset

• Please log in to reply
17 replies to this topic

#1 GoldenNathan

GoldenNathan

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1193 berichten

Posted 30 October 2012 - 13:25

Heey,

Ik ben wel toe aan een nieuwe headset en de Sirius lijkt mij wel wat :)

Zijn hier mensen die deze headset in hun bezit hebben en wat vragen hierover zouden willen beantwoorden?
  • 0

#2 piedii

piedii

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 492 berichten

Posted 30 October 2012 - 17:05

Ziet er wel een goede headset imho.

Ikzelf heb de roccat Kave 5.1, ook een degelijke, behalve dat deze na een tijdje een beetje zwaar wordt voor het hoofd.

Er zijn alleszins mensen hier op het forum die hem wel hebben, dus ik denk wel dat je geholpen kan worden
  • 1

#3 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6363 berichten

Posted 30 October 2012 - 17:52

ik heb hem niet, ben al tevreden met mijn siberia V2 :p
  • 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#4 Jappii

Jappii

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1637 berichten

Posted 30 October 2012 - 18:52

Ik heb deze en ik ben er op zich wil tevreden van. Specifieke vragen die je hebt? :)
  • 0

"Whenever you see a successful business, someone once made a courageous decision."

#5 GoldenNathan

GoldenNathan

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1193 berichten

Posted 30 October 2012 - 20:11

Ik heb deze en ik ben er op zich wil tevreden van. Specifieke vragen die je hebt? :)

Wel ik las een review van deze op tweakers.net en daar is het me wat onduidelijk..

Je krijgt er namelijk zo'n kasje bij waarmee je het geluid kan regelen maar waar plug je die headphone in? Moet dat perse via dat bakje of kan dat ook direct naar de computer?

Aangezien ik geen geluidskaart heb vraag ik me af of dat voor dit soort speelgoed vereist is en wat de dikke kabels voor nut hebben die erbij zitten.

Kan je dit ding gewoon via USB en en/of via een 3.5mm jack inpluggen? Heb namelijk niet echt zin om zo'n ding te kopen en dan eerst een geluidskaart aan te moeten schaffen :)
  • 0

#6 Jappii

Jappii

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1637 berichten

Posted 30 October 2012 - 23:48

Wel ik las een review van deze op tweakers.net en daar is het me wat onduidelijk..

Je krijgt er namelijk zo'n kasje bij waarmee je het geluid kan regelen maar waar plug je die headphone in? Moet dat perse via dat bakje of kan dat ook direct naar de computer?

Aangezien ik geen geluidskaart heb vraag ik me af of dat voor dit soort speelgoed vereist is en wat de dikke kabels voor nut hebben die erbij zitten.

Kan je dit ding gewoon via USB en en/of via een 3.5mm jack inpluggen? Heb namelijk niet echt zin om zo'n ding te kopen en dan eerst een geluidskaart aan te moeten schaffen :)

Je moet die remote inderdaad gebruiken, kan niet zonder aangesloten worden. De kabel kan er wel los van gemaakt worden voor transport ofzo. :) Dan via een kabel uit die remote via USB aansluiten. :)
Geen enkele 3.5 mm-aansluiting tho, maar anders zou het ook geen 5.1 zijn hé :)
  • 0

"Whenever you see a successful business, someone once made a courageous decision."

#7 GoldenNathan

GoldenNathan

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1193 berichten

Posted 31 October 2012 - 10:20

Je moet die remote inderdaad gebruiken, kan niet zonder aangesloten worden. De kabel kan er wel los van gemaakt worden voor transport ofzo. :) Dan via een kabel uit die remote via USB aansluiten. :)

Oké awesome :)! Thanks voor de uitleg!

Oké awesome :)! Thanks voor de uitleg!
  • 0

#8 GoldenNathan

GoldenNathan

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1193 berichten

Posted 31 October 2012 - 11:50

Ben je verder ook tevreden over de Headset?
  • 0

#9 Jappii

Jappii

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1637 berichten

Posted 31 October 2012 - 13:21

Ben je verder ook tevreden over de Headset?

Als het gaat om gamen, vast en zeker. Ik vind 'm beter dan mijn Roccat Kave om te gamen, al zou ik eerder wel een full-size Siberia v2 prefereren denk ik. Voor muziek vind'k hem ook wat minder, maar dat is bij alle gamingheadsets het geval helaas.
  • 0

#10 GoldenNathan

GoldenNathan

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1193 berichten

Posted 31 October 2012 - 15:34

Als het gaat om gamen, vast en zeker. Ik vind 'm beter dan mijn Roccat Kave om te gamen, al zou ik eerder wel een full-size Siberia v2 prefereren denk ik. Voor muziek vind'k hem ook wat minder, maar dat is bij alle gamingheadsets het geval helaas.

Het gaat dan natuurlijk ook echt om het gamen he :)

Ik vind die Siberia v2 echt super lelijk en deze headset vind ik echt cool eruit zien. Dat extra kastje erbij lijkt me ook super handig dus vandaar dat deze me wel wat leek.
  • 0

#11 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6363 berichten

Posted 31 October 2012 - 16:34

Het gaat dan natuurlijk ook echt om het gamen he :)

Ik vind die Siberia v2 echt super lelijk en deze headset vind ik echt cool eruit zien. Dat extra kastje erbij lijkt me ook super handig dus vandaar dat deze me wel wat leek.

de siberia is mooi :(
wat ik me afvraag aan zo een dingen is, juist zoals bij extra geluidskaarten, doet dat wel iets of is het gewoon puur verkoopsdingen? want bij gamen ga je toch niets hebben aan dat extra bakje?
  • 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#12 GoldenNathan

GoldenNathan

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1193 berichten

Posted 31 October 2012 - 18:05

de siberia is mooi :(
wat ik me afvraag aan zo een dingen is, juist zoals bij extra geluidskaarten, doet dat wel iets of is het gewoon puur verkoopsdingen? want bij gamen ga je toch niets hebben aan dat extra bakje?

Is dat bakje een geluidskaart? Het gaat me meer om het principe dat ik dan gewoon het geluid kan muten en de microfoon zonder eerst uit de game te gaan etc. Lijkt me gewoon super handig omdat ik nu altijd met van die onhandige speakers zit te kloten die het geluid hebben van een platgereden walvis..
  • 0

#13 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6363 berichten

Posted 31 October 2012 - 20:23

Is dat bakje een geluidskaart? Het gaat me meer om het principe dat ik dan gewoon het geluid kan muten en de microfoon zonder eerst uit de game te gaan etc. Lijkt me gewoon super handig omdat ik nu altijd met van die onhandige speakers zit te kloten die het geluid hebben van een platgereden walvis..

ik denk dat die ongeveer hetzelfde doet, maar eigenlijk ging het hem om de vergelijking, mocht het hetzelfde zijn als een geluidskaart vind ik het imo waardeloos :p
  • 0

#14 GoldenNathan

GoldenNathan

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1193 berichten

Posted 31 October 2012 - 20:55

ik denk dat die ongeveer hetzelfde doet, maar eigenlijk ging het hem om de vergelijking, mocht het hetzelfde zijn als een geluidskaart vind ik het imo waardeloos :p

Heb zelf nooit begrepen waarom je een geluidskaart aan zou schaffen. Mijn broer heeft een tijd geleden eentje gekocht voor iets van 120 euro maar dat verschil kon je toch wel horen! De ruis tussendoor valt compleet weg en het geluid klonk gewoon zuiverder. Hoop dus dat ik die wedstrijd hier win xD!
  • 0

#15 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6363 berichten

Posted 31 October 2012 - 20:57

Heb zelf nooit begrepen waarom je een geluidskaart aan zou schaffen. Mijn broer heeft een tijd geleden eentje gekocht voor iets van 120 euro maar dat verschil kon je toch wel horen! De ruis tussendoor valt compleet weg en het geluid klonk gewoon zuiverder. Hoop dus dat ik die wedstrijd hier win xD!

welke ruis? :p
  • 0

#16 Jappii

Jappii

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1637 berichten

Posted 31 October 2012 - 21:51

Ja, microfoon en geluid kan je muten dankzij dat bakje. :)
  • 0

#17 GoldenNathan

GoldenNathan

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1193 berichten

Posted 31 October 2012 - 22:05

welke ruis? :p

Naja als ik mijn koptelefoon oordopjes of boxen aanzet maken ze standaard geluid. Als ik deze in de geluidskaart stop hoor ik niks. Bij de boxen dan wel dat hoort geloof ik ook zo?

Ja, microfoon en geluid kan je muten dankzij dat bakje. :)

Oké, bedankt voor alle info :) Ik zal deze dan eens aanschaffen zodra het weer de eerste is :p
  • 0

#18 Jappii

Jappii

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1637 berichten

Posted 31 October 2012 - 22:35

Oké, bedankt voor alle info :) Ik zal deze dan eens aanschaffen zodra het weer de eerste is :p

No problem, good luck met de headset :)
  • 0

Also tagged with one or more of these keywords: Headset

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users