Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

ZombiU

ZombiU WiiU Ubisoft

• Please log in to reply
26 replies to this topic

#21 Dae Jim

Dae Jim

Member

• Member
  • PipPipPip
  • 6497 berichten

Posted 17 December 2012 - 01:22

Ik vond ten eerste het sterven redelijk vreemd, starten met een nieuw karakter die tegelijk ook alles weet over wat het vorige karakter is niet erg logisch. Ik kan er wel mee leven maar het is gewoon wennen denk ik. Ik speel graag spellen die een sterk verhaal hebben en dat miste ik een beetje. Vooral een waarom en hoe. Grafisch vind ik het ook redelijk zwak, oké het is een launch game maar toch Kameo op de Xbox kreeg ook bakken kritiek over de graphics dus mag ik zeker ook zeggen dat ik wat teleurgesteld was. Alles heeft precies een laag onduidelijk texture's. Het dood meppen met je bat is op den duur ook saai, ze hadden wat extra's er moeten in steken.
  • 0
Geplaatste afbeelding gamer, gamertag: Dae Jim
Volg me op Twitter voor nieuws en Xbox weetjes!

#22 Phazon

Phazon

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 12910 berichten

Posted 17 December 2012 - 01:39

Dat van die characters vind ik best wel tof. Ik vind het net logisch dat je eigenlijk permanent dood gaat. Als je als een andere survivor wakker wordt, ben je ook alles kwijt en is je vorige character een zombie. Als je hem vindt en weet te doden, krijg je al je voorwerpen terug. Het verhaal wordt daarom ook vooral verteld door 'The Prepper' en het maakt dus eigenlijk niet echt uit welke character het speel/uitspeelt.

Grafisch vind ik het nog meevallen. Texture wise is het niet zo fantastisch, maar ik vind het wel heel wat sfeer hebben. Overal ligt alles chaotisch achtergelaten en regelmatig heb je ook wat grotere, open omgevingen. Ik denk dan ook dat ze met een vrij beperkt budget zaten, wat eigenlijk bij iedere launchgame steeds het geval is.

En ik ga er zeker akkoord mee dat de bat saai kan worden. In de sequel graag honkbalknuppels, skateboards en andere prullaria dat ge zoal kunt terugvinden wanneer iedereen alles in chaos achterlaat.
  • 0

Guild Wars 2: Calista Arganan

Steam & Uplay ID: Phazon13 / 3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

Wii (U) | XB1 | PS4 | New 3DS | PSV | Nexus 7 FHD | Xiaomi Redmi 3S

#23 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Administrator
  • 8007 berichten

Posted 17 December 2012 - 03:59

Akkerdjie! Onderweg naar buckingham palace doodgegaan toen ik een gigantische rugzak met loot aant plunderen was, plots stond er een zombie of twee mij aan te vallen XD.
  • 0

- 4Gamers Forum Administrator -

#24 tomke009

tomke009

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1855 berichten

Posted 20 February 2013 - 19:51

Is er al iemand in geslaagd om uit te spelen?

Kben er eergisteren aan begonnen en het sfeertje is wel indrukwekkend, vooral de interactie tussen de twee schermen voegt daar veel aan toe. H
et is toch nog wat pittiger dan ik verwacht had, niet dat ik klaag want heb nu een veel beter character om naar te kijken :p . Ik ben dood gegaan toen ik buiten kwam uit de market, het is best nog moeilijk als er zo een stuk of 5 op u afkomen. :o
Momenteel moet ik naar Buckingham Palace

Edited by tomke009, 20 February 2013 - 19:53.

• 0
PSN/steam/xblive/twitch:
Tomke009

#25 Phazon

Phazon

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 12910 berichten

Posted 22 February 2013 - 21:25

Ik heb het hier ook liggen, maar waarschijnlijk zal ik er pas over een maandje of twee aan komen. Nog eerst wat andere games uitspelen :p
  • 0

Guild Wars 2: Calista Arganan

Steam & Uplay ID: Phazon13 / 3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

Wii (U) | XB1 | PS4 | New 3DS | PSV | Nexus 7 FHD | Xiaomi Redmi 3S

#26 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Administrator
  • 8007 berichten

Posted 22 February 2013 - 21:52

Zal na mn reis er toch ook nog es mee verderdoen :p
  • 0

- 4Gamers Forum Administrator -

#27 tomke009

tomke009

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1855 berichten

Posted 25 February 2013 - 21:52

Gisteren nog eens dood gegaan, van den trap gevallen :D .
  • 0
PSN/steam/xblive/twitch:
Tomke009

Also tagged with one or more of these keywords: ZombiU, WiiU, Ubisoft

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users