Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

CONTEST: win een uniek iiyama prolite 24'' scherm

wedstrijd iiyama ubisoft

• Please log in to reply
66 replies to this topic

#1 LunchBox

LunchBox

Trial Moderator

• Trial
  • PipPip
  • 226 berichten

Posted 20 December 2012 - 14:33

Geplaatste afbeelding

Aandachtige bezoekers zagen het al, er is een nieuwe wedstrijd gestart... en wat voor één!

Je maakt vanaf vandaag kans op een 24” ProLite B2409HDS-scherm met je eigen ontwerp op. Het ontwerp wordt niet op een folie gedrukt, maar rechtstreeks op je scherm gespoten. Indrukwekkend!

Voor alle wedstrijddetails kan je op deze pagina terecht:
http://www.4gamers.be/wedstrijden/270

Op bovenstaande link vind je ook de interactieve-tool die je moet gebruiken voor deze wedstrijd.

Toch nog even de prijzen in de "verf" zetten: (no pun intended)
  • De grote winnaar van deze designwedstrijd krijgt een 24” ProLite B2409HDS-scherm van iiyama
  • Nummer 2 krijgt de Assassin's Creed Anthology (met alle Assassin's Creed-games in, tot en met AC III)
  • Nummer 3 mag kiezen uit de volgende Ubisoft-games: Might & Magic Heroes 6 Gold Edition, Far Cry 3, Assassin's Creed III of ZombiU
  • 1 van de stemmers mag vervolgens kiezen uit dezelfde lijst games, al moet die even wachten tot nummer 3 gekozen heeft.
Met dank aan IIYAMA / UBISOFT / SHOWME en uiteraard 4GAMERS. Succes iedereen!

TIP: gebruik na het uploaden van je eigen afbeelding de pijltjestoetsen om de afbeelding te vergroten en/of roteren.

ps: ik werk zelf al een hele tijd op dit type schermen en ik kan bevestigen dat ze uitstekend zijn.

STEMMEN KAN VIA:
http://www.4gamers.b...a-scherm-design
  • 0

#2 killomaster

killomaster

Pixelwizard

• Member
  • PipPip
  • 410 berichten

Posted 21 December 2012 - 04:01

Nog een klein pakketje in elkaar gestoken met allerlei afbeeldingen, wallpapers en logo's van Ubisoft games.
Dit zou je toch al op goede weg kunnen helpen.
(277Mb groot) http://bit.ly/12sRP0o

Trouwens worden de inzendingen van Papfles en de crew niet getoond ?
En Lunchbox je hebt die jonge zijn pijlen eraf geknipt.

Edited by killomaster, 21 December 2012 - 08:56.

• 0

#3 Sharpless...

Sharpless...

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 510 berichten

Posted 21 December 2012 - 10:33

Awesome! Let's get started :)
  • 0

#4 belgianbonzai

belgianbonzai

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 621 berichten

Posted 03 January 2013 - 14:37

iemand al klaar?
  • 0

#5 Dantonse

Dantonse

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2237 berichten

Posted 04 January 2013 - 00:15

Ikke :p. Wel maar een uurtje om gedaan, niet zo tevreden ook :'(.
  • 0
Banana + Wodka = BananaWodka!

#6 LunchBox

LunchBox

Trial Moderator

• Topic Starter
  • Trial
  • PipPip
  • 226 berichten

Posted 04 January 2013 - 22:00

Ik ben benieuwd naar de inzendingen :) (krijg ze niet rechtstreeks aan deze keer)
  • 0

#7 Dantonse

Dantonse

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2237 berichten

Posted 06 January 2013 - 20:47

Zijn er meer dan honderd inzendingen?
  • 0

#8 belgianbonzai

belgianbonzai

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 621 berichten

Posted 07 January 2013 - 11:48

Vanavond ook proberen indienen...
Ben dit weekend begonnen, nu zien of ik het op tijd ingezonden krijg.

Zal eerder rond de 20-30 liggen btw, Dantonse, zoals bij de mini-PCs
  • 0

#9 Dantonse

Dantonse

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2237 berichten

Posted 07 January 2013 - 17:05

Ok
Ik erger mij er wel aan dat dat programma niets met lagen kan doen.
  • 0

#10 belgianbonzai

belgianbonzai

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 621 berichten

Posted 09 January 2013 - 09:08

Done.

Programma is idd niet alles. Mss beter voor de beginner om ook iets te kunnen doen (alhoewel er daarvoor niet echt genoeg sjablonen etc zijn) maar werkt toch niet al te gemakkelijk.

Zoom/rotate van mijn eigen images werkte bvb niet bij mij (firefox) dus steeds heen en weer naar photoshop om te proberen op correct formaat te saven zodat ik niet meer moest zoomen. Uit miserie zijn mijn zijkanten dus zo goed als leeg, had er geen zin meer in :(

Kleur-selectie van gradient saved niet tussen verschillende zichten + je kan ze niet met een RGB code of zo ingeven. Gevolg is dat je een beetje mag gaan gokken om van alle kanten gelijke gradient-kleuren te hebben.
Die gradient moet je dan ook nog eens gaan gokken waar die eindigt aangezien die ook onafhankelijk is per aanzicht.

Zwart is pikzwart, waardoor je niks meer ziet van het scherm en wat waar eindigt, maak je het donkergrijs komt het wss te flets uit IRL dus dat is ook geen optie.

Geen boven/onderaanzicht, dus daar kan je niks mee doen. Voor designs die rondom het scherm wrappen een klein gemis maar vooral ivm de voet die je nu enkel van een schuin aanzicht krijgt, dus je moet je design in perspectief gaan tekenen en hopen dat het goedkomt (of gewoon leeglaten).

En ivm die voet: ook daar terug niks van link tussen de verschillende aanzichten. Onmogelijk om dat degelijk uitgelijnd te krijgen. Leeglaten is dus weer de beste oplossing

Persoonlijk toch voorstander van een texture-map te krijgen en daar op te werken, maar ja, 't is een wedstrijd en gratis deelnemen dus klagen mogen we niet echt :)
  • 1

#11 belgianbonzai

belgianbonzai

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 621 berichten

Posted 09 January 2013 - 23:39

tik-tok tik-tok... nog maar 20 minuten te gaan :)

Geplaatste afbeelding

Edited by belgianbonzai, 09 January 2013 - 23:39.

• 0

#12 killomaster

killomaster

Pixelwizard

• Member
  • PipPip
  • 410 berichten

Posted 10 January 2013 - 00:00

• 1

#13 Sniper_at_w0rk

Sniper_at_w0rk

Member

• Member
  • Pip
  • 64 berichten

Posted 10 January 2013 - 16:01

En wat gebeurt er nu? :)

Edited by Sniper_at_w0rk, 10 January 2013 - 16:02.

• 0

#14 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 10 January 2013 - 16:06

En wat gebeurt er nu? :)

Geplaatste afbeelding
  • 1

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17
Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming  AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb | Crucial MX300 525 Gb SSD | Seagate 1TB HDD | PS4

#15 killomaster

killomaster

Pixelwizard

• Member
  • PipPip
  • 410 berichten

Posted 10 January 2013 - 16:20

• 1

#16 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6638 berichten

Posted 10 January 2013 - 17:11

De afbeeldingen zijn opgevraagd bij iiyama, maar blijkbaar heeft er nogal wat volk een poging gewaagd, dus we zitten met een stevige inhaalbeweging op dit moment.

Zodra we alles hebben kunnen bekijken, begint de stemming.
  • 0

#17 Dantonse

Dantonse

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2237 berichten

Posted 10 January 2013 - 19:34

Maar qua eind datum blijven jullie op schema? :).

En hoeveel deelnames zijn er eigenlijk? :p

Edited by Dantonse, 10 January 2013 - 19:34.

• 0

#18 belgianbonzai

belgianbonzai

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 621 berichten

Posted 11 January 2013 - 18:13

Zodra we alles hebben kunnen bekijken, begint de stemming.

Hoera

En hoeveel deelnames zijn er eigenlijk? :p

Wil ik ook wel weten :)
  • 0

#19 Whardian

Whardian

Newbie

• Member
  • Pip
  • 7 berichten

Posted 11 January 2013 - 19:59

Done.

Programma is idd niet alles. Mss beter voor de beginner om ook iets te kunnen doen (alhoewel er daarvoor niet echt genoeg sjablonen etc zijn) maar werkt toch niet al te gemakkelijk.

Zoom/rotate van mijn eigen images werkte bvb niet bij mij (firefox) dus steeds heen en weer naar photoshop om te proberen op correct formaat te saven zodat ik niet meer moest zoomen. Uit miserie zijn mijn zijkanten dus zo goed als leeg, had er geen zin meer in :(

Kleur-selectie van gradient saved niet tussen verschillende zichten + je kan ze niet met een RGB code of zo ingeven. Gevolg is dat je een beetje mag gaan gokken om van alle kanten gelijke gradient-kleuren te hebben.
Die gradient moet je dan ook nog eens gaan gokken waar die eindigt aangezien die ook onafhankelijk is per aanzicht.

Zwart is pikzwart, waardoor je niks meer ziet van het scherm en wat waar eindigt, maak je het donkergrijs komt het wss te flets uit IRL dus dat is ook geen optie.

Geen boven/onderaanzicht, dus daar kan je niks mee doen. Voor designs die rondom het scherm wrappen een klein gemis maar vooral ivm de voet die je nu enkel van een schuin aanzicht krijgt, dus je moet je design in perspectief gaan tekenen en hopen dat het goedkomt (of gewoon leeglaten).

En ivm die voet: ook daar terug niks van link tussen de verschillende aanzichten. Onmogelijk om dat degelijk uitgelijnd te krijgen. Leeglaten is dus weer de beste oplossing

Persoonlijk toch voorstander van een texture-map te krijgen en daar op te werken, maar ja, 't is een wedstrijd en gratis deelnemen dus klagen mogen we niet echt :)

Ik heb precies het zelfde ervaren. Het is uiteindelijk toch gelukt om alles vanaf photoshop naar de applicatie te zetten, maar het was zeker niet gemakkelijk!
  • 1

#20 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6638 berichten

Posted 13 January 2013 - 22:17

Hoera

Wil ik ook wel weten :)

Er zijn heel wat inzendingen geweest, maar ook van mensen die ettelijke inzendingen gedaan hebben en waar we dus even moeten nagaan wat de meest recente was. Ik wacht in elk geval op iiyama om al een lijst door te sturen, maar qua inzendingen was het in elk geval een veelvoud van bij normale designzaken hier
  • 0

Also tagged with one or more of these keywords: wedstrijd, iiyama, ubisoft

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users