Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Gezocht: PC Gaming Headset

gezocht pc gaming headset

• Please log in to reply
25 replies to this topic

#1 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2549 berichten

Posted 06 February 2013 - 13:49

De titel is duidelijk denk ik?
Ik heb momenteel de Sennheiser 333D in gebruik, maar het design is niet goed genoeg vind ik. Hell, het design is gewoonweg slecht.
De micro en het geluid zijn zalig, maar na een halfuurtje krijg ik al koppijn, dus als ik via TeamSpeak of Mumble wil praten hang ik 't maar rond mijn nek (voor spraak) en zet ik 't geluid op mijn boxen.

Merk: Maakt niet uit
Bedrag: Maakt niet uit. Ik weet dat kwaliteit wel iets kan kosten...
Geluid: Liefst 5.1 of 7.1 surround, maar virtual 7.1 mag ook
Spraak: De micro moet in orde zijn. Ik wil dat mijn teammates me zo duidelijk mogelijk kunnen horen. De micro van de 333D is geweldig en ik wil minstens een micro van dezelfde kwaliteit.
Design: Liefst schelpen die rond het oor passen. De schelpen van mijn huidig headset moet je op uw oren zetten en dat zorgt hier voor koppijn.

Alvast bedankt voor de hulp.
  • 0

#2 headslash

headslash

Newbie

• Member
  • Pip
  • 19 berichten

Posted 06 February 2013 - 14:12

ik gebruik op het moment de thermaltake TtEsport white
die is niet duur (40euro)
en is van zeer goede kwaliteit voor die prijs
ook heeft hij een 3 meter lange draad wat handig is
  • 0

#3 Sharpless...

Sharpless...

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 510 berichten

Posted 06 February 2013 - 14:59

Zelf heb ik de Logitech G35, zeer content van.

Geplaatste afbeelding
http://www.logitech....headset?crid=36
  • 1

#4 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6363 berichten

Posted 06 February 2013 - 15:38

ikzelf heb de steelseries siberia V2, goed voor gamen en lange sessies, maar voor muziek of dergelijke zijn er betere te krijgen :)
zeker als je een 333D in gebruik hebt gehad :p
  • 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#5 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 2549 berichten

Posted 07 February 2013 - 13:31

ikzelf heb de steelseries siberia V2, goed voor gamen en lange sessies, maar voor muziek of dergelijke zijn er betere te krijgen :)
zeker als je een 333D in gebruik hebt gehad :p

Ik gebruik alleen een headset om te gamen. De geluidskwaliteit ga ik wel missen peis ik, ja. Die 333D heeft echt awesome geluid. Ik zou sowieso geen ander gekocht hebben mocht ik er geen koppijn van krijgen.

Heb ondertussen en heleboel reviews gelezen en ben uiteindelijk voor de G35 gegaan.
Bedankt mannen.
  • 0

#6 Sharpless...

Sharpless...

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 510 berichten

Posted 07 February 2013 - 14:06

Heb ondertussen en heleboel reviews gelezen en ben uiteindelijk voor de G35 gegaan.
Bedankt mannen.

Goeie keuze :D
  • 0

#7 BulletGoof

BulletGoof

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1153 berichten

Posted 07 February 2013 - 14:53

Logitech G930 hier en zeer tevreden :)
Geplaatste afbeelding
  • 1
<p>PSN = BulletGoof</p>
<p>Steam = GoldBullet

#8 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 2549 berichten

Posted 08 February 2013 - 17:10

Zelf heb ik de Logitech G35, zeer content van.

Moet je hier ook een bepaalde update/firmware voor downloaden?
Ik heb daarstraks Battlefield 3 eens opgezet om het in-game geluid eens te testen en al het geluid (buiten de stem van de factionleader) kwam langs de rechterkant.
De audio stond eerst op 'wartapes', maar ik had 't naar 'headphones' gezet. Het maakte geen verschil.

Crysis 3 en muziek werken wel fatsoenlijk.

Edit: Toen ik vandaag zag (of hoorde, hihi) dat Mumble dit probleem ook had werd ik wel even gek.
Ik heb er op 't internet achter gezocht, maar niks bracht mij een oplossing.

Toen heb ik de Logitech Gaming Software eens verwijderd en nu werkt alles perfect. :facepalm:
Bon, 't is dus opgelost. :)

Edited by BlueSmiley, 09 February 2013 - 12:35.

• 0

#9 Sharpless...

Sharpless...

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 510 berichten

Posted 09 February 2013 - 12:55

Logitech Gaming Software heb je normaal nodig om 7.1 effecten te hebben

Soms hoor je geluid aan links of rechts maar dan moet je gewoon de slideknop nog eens verzetten en terugzetten en werkt het weer naar behoren (pun intended)

Edited by Sharpless..., 09 February 2013 - 14:07.

• 0

#10 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 2549 berichten

Posted 09 February 2013 - 16:15

Logitech Gaming Software heb je normaal nodig om 7.1 effecten te hebben

Soms hoor je geluid aan links of rechts maar dan moet je gewoon de slideknop nog eens verzetten en terugzetten en werkt het weer naar behoren (pun intended)

Heb Battlefield en Mumble getest en het was toch ook 7.1 hoor? :wacko: (In Mumble heb ik 't met de audiowizard getest)
Die knop verschuiven hielp trouwens niet. Dikwijls genoeg gedaan. :p

Edited by BlueSmiley, 09 February 2013 - 16:16.

• 0

#11 mkkillah

mkkillah

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 174 berichten

Posted 11 February 2013 - 15:11

Heb Battlefield en Mumble getest en het was toch ook 7.1 hoor? :wacko: (In Mumble heb ik 't met de audiowizard getest)
Die knop verschuiven hielp trouwens niet. Dikwijls genoeg gedaan. :p

Ik heb de g930 (same as g35) en er zijn heel veel problemen met de software etc om het werkend te krijgen etc. maar het is wel de beste headset op de markt IMO.

stappanplan:

1: deinstalleer alle software van logitech (g35)
2:restart pc zonder headset erin
3: installeer software van de headset en volg de instructies
4:herstart pc ZONDER de headset erin
5: checken of logitech drivers aanstaan (rechtsonder)
6: nu kan je de headset erin doen
7: kijk in de drivers of hij gedetecteerd is (kan ffs duren 10sec ofzo)
8: ga nu in de drivers naar dsurround tabblad
9: haal de schakelaar (van 7.1 geluid) op de headset over en kijk of er iets gebeurd in het driver scherm
10: je zou nu op zoiets als "demonstrate 7.1 sound" of iets in die trant kunnen klikken
11: klik daarop en kijk of het werkt
12: ENJOOYY

soms bugged de software bij opstartenpc of ergens anders en dan moet de headset eruit terwijl je de driver afsluit en overnieuw opent. ga dan door vanaf stap 8. na wat ervaring weet je vaak al gelijk waarom de headset niet werkt.

Als je dit eenmaal onder de knie hebt gebeurd het eigenlijk nauwelijks dat hij bugged. vergeet niet om 7.1 sound in te stellen in de game zelf

Edited by mkkillah, 11 February 2013 - 15:16.

• 1

#12 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 2549 berichten

Posted 11 February 2013 - 16:02

...

Alright, cool. Merci!
  • 0

#13 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12906 berichten

Posted 11 February 2013 - 16:27

Ik heb deze momenteel:

Geplaatste afbeelding

Vrij content van. Je hebt hem natuurlijk ook gewoon :p (Razer BlackShark)
  • 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#14 bertenburny

bertenburny

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1329 berichten

Posted 11 February 2013 - 16:30

Steelseries 7H USB hier
best content over, wel een prijzig model
Geplaatste afbeelding

wrm USB you might ask => trek uit pc, ram in PS3, fixed

Edited by bertenburny, 11 February 2013 - 16:30.

• 0

ESO: Haze Ramoran Dunmer Dragonknight Tank/Dps - Smoked-Da-Herb Saxheel Templar Dps/Healer

GW2: Shiva Snowblade (Norn Thief) - Haze Hawkeye (Asura Warrior) - Mashira Barbarois (Charr Engi) - Glau Northrenlight (Norn Guard)
'http://bertenburny.d...ntart.com/&#39;

#15 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6363 berichten

Posted 11 February 2013 - 17:04

zijn der hier precies wel veel met dure headsets, voegt dat nu echt zoveel meer toe dan mijn siberia?
  • 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#16 'Soul

'Soul

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2737 berichten

Posted 17 February 2013 - 20:16

Ik heb de g930 (same as g35) en er zijn heel veel problemen met de software etc om het werkend te krijgen etc. maar het is wel de beste headset op de markt IMO.

In die prijsklasse misschien

ikzelf had ook veel problemen met de software en heb toen overgeschakeld naar een stereo headset ( sennheiser pc 360 G4me) en heb daar zeker geen spijt van gehad.

zijn der hier precies wel veel met dure headsets, voegt dat nu echt zoveel meer toe dan mijn siberia?

Als zijnde iemand die ook een siberia heeft gehad. Ja, maar je zou dit best voor jezelf eens moeten testen door misschien zo'n headsetje uit te proberen :)
  • 0

Amaducias, Lord of Darkness.

GW 2 ID: Soul.6572
3DS FC: 2191-7797-7252

#17 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6363 berichten

Posted 17 February 2013 - 21:04

Als zijnde iemand die ook een siberia heeft gehad. Ja, maar je zou dit best voor jezelf eens moeten testen door misschien zo'n headsetje uit te proberen :)

voor het weinige dat ik die gebruik (ts, tf2 en cs go) is die voor mij voldoenden :p muziek gaat wel door mijn 2.1, als ik zelf luister naar muziek
  • 0

#18 mkkillah

mkkillah

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 174 berichten

Posted 17 February 2013 - 23:12

In die prijsklasse misschien

ikzelf had ook veel problemen met de software en heb toen overgeschakeld naar een stereo headset ( sennheiser pc 360 G4me) en heb daar zeker geen spijt van gehad.

2.1 not good for gaming :(
  • 0

#19 InFerNo

InFerNo

Crew

• Crew
  • 2479 berichten

Posted 18 February 2013 - 12:30

Koop een deftige hoofdtelefoon en een clip-on microfoon.
Ik heb momenteel een 5Hv2, zeer content van maar het zal toch mijn laatste headset zijn.

De Siberia is echt prul om op uwe kop te zetten :p
  • 0
InFerNo
4Gamers Nights organisator samen met Jejskov en Curze!
Livestreaming via www.ground-zero.tv.

#20 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6363 berichten

Posted 18 February 2013 - 21:08

Koop een deftige hoofdtelefoon en een clip-on microfoon.
Ik heb momenteel een 5Hv2, zeer content van maar het zal toch mijn laatste headset zijn.

De Siberia is echt prul om op uwe kop te zetten :p

heb der nochtans geen last van :p
  • 0

Also tagged with one or more of these keywords: gezocht, pc, gaming, headset

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users