Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

PlayStation Plus

ps3/ps4 ps3 ps4

• Please log in to reply
515 replies to this topic

#1 Dieter_91

Dieter_91

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 671 berichten

Posted 11 June 2012 - 15:35

Geplaatste afbeelding

90-dagen: €14,99
365-dagen (jaar): €49,99

Zijn betalende abo formules stackable? -> Ja.

Instant Game Collection

# FEBRUARI 2014 #
Spoiler

# JANUARI 2014 #
Spoiler

# DECEMBER 2013 #
Spoiler

# NOVEMBER 2013#
Spoiler

# OCTOBER 2013 #
Spoiler

# SEPTEMBER 2013 #
Spoiler

# AUGUST 2013 #
Spoiler

# JULY 2013 #
Spoiler

# JUNI 2013 #
Spoiler

# MEI 2013 #
Spoiler

Edited by valies, 18 February 2014 - 11:51.

• 0
"You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'm gonna get medieval on your ass." Marcellus Wallace
PSN: Dieter91

#2 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2549 berichten

Posted 11 June 2012 - 15:45

Neen. Ik moet al die shit niet hebben.
  • 0

#3 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 11 June 2012 - 15:49

Neen. Ik moet al die shit niet hebben.

please do explain. Je gaat me nu toch niet zeggen dat het een slechte deal is. Zoals in de comments wordt gezegd hoef je maar 1 of 2 aankopen uit te sparen op een jaar en je haalt het er al uit.
  • 0
Suit up!

#4 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2549 berichten

Posted 11 June 2012 - 15:56

please do explain. Je gaat me nu toch niet zeggen dat het een slechte deal is. Zoals in de comments wordt gezegd hoef je maar 1 of 2 aankopen uit te sparen op een jaar en je haalt het er al uit.

Ik koop nog amper games voor mijn PS3. De games die je ervoor krijgt boeien mij niet echt. De kortingen al helemaal niet.
PS1 games koop ik niet meer, want ik heb mijn favoriete games al.
Dus al die "brol" die je ervoor krijgt is het mij niet waard.
  • 0

#5 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 11 June 2012 - 16:19

Ik koop nog amper games voor mijn PS3. De games die je ervoor krijgt boeien mij niet echt. De kortingen al helemaal niet.
PS1 games koop ik niet meer, want ik heb mijn favoriete games al.
Dus al die "brol" die je ervoor krijgt is het mij niet waard.

Dus je hebt gewoon geen interesse, omdat je geen interesse meer hebt in de games op ps3. Zeg dat dan gewoon ineens.
  • 2
Suit up!

#6 Naradia

Naradia

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1577 berichten

Posted 11 June 2012 - 16:26

Idd, ge kunt zo beginnen afgeven op veel zaken, omdat het u eigenlijk gewoon niet interesseert -.-
  • 0
Dust of a star is forever

#7 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7074 berichten

Posted 11 June 2012 - 16:28

Van de tien games die ze initieel aanbieden, kan ik er al zeven bestempelen als aanrader. Moest ik ze nog niet allemaal gespeeld hebben dan was ik nu PS+.
  • 0

Steam: Ge0force

PSN: Ge0force2008

#8 Limskaya

Limskaya

Event Manager

• Crew
  • 2481 berichten

Posted 11 June 2012 - 16:30

Ik twijfel nog ^_^ Mijn consoles staan eigenlijk een beetje stof te vergaren en misschien is dit wel de boost die ik nodig heb om mijn PS3 terug in actie te brengen.
En het is inderdaad een goede deal, zeker op jaarbasis. Maar het blijft wel een stevige uitgave natuurlijk.

/gaat in een hoekje verder zitten twijfelen.
  • 0

#9 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7074 berichten

Posted 11 June 2012 - 16:34

En het is inderdaad een goede deal, zeker op jaarbasis. Maar het blijft wel een stevige uitgave natuurlijk.

Het is goedkoper dan één nieuwe game in de Game Mania :p
  • 2

Steam: Ge0force

PSN: Ge0force2008

#10 dumo

dumo

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2457 berichten

Posted 11 June 2012 - 16:54

Ik was aan het twijfelen om ps+ te pakken alleen al voor de on line storage, blijkbaar is dat de enige manier om copy protected savegames van 1 systeem naar een ander over te zetten ( de reden hiervoor is mij nog altijd een raadsel).
Met de actie die ze nu aanbieden is de twijfel weg ;) voor die prijs kan ik er niet aan gekloot zijn.
  • 0
When in doubt, use a hammer. Drie billn es een gat nalf

#11 Klart

Klart

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 38 berichten

Posted 11 June 2012 - 17:14

Ik heb Plus al vanaf het begin en is m'n beste investering op PS3-gebied ooit.

Nu is het alleen maar beter geworden. Hell, je kan die 10 games zelfs voor 15 Euro aanschaffen; je kan ze dan maar 3 maand spelen, maar er bestaat gewoon geen betere manier om deze periode waarin minder games uitkomen te overbruggen.

En ik denk dat BlueSmiley niet echt weet waarover het gaat; met maandelijkse PS1-games zijn ze nu gestopt, idem voor minis.
  • 0

#12 Naradia

Naradia

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1577 berichten

Posted 11 June 2012 - 17:16

Enige dat ik mij nu wel afvraag, elke maand komen er 2 games bij, en vallen er 2 af, wat dus betekent dat ik die 2 games niet meer kan spelen? Of, als ik nu PS+ wordt en die games download, kan ik die games dan blijven spelen ookal staan ze niet meer bij het aanbod, zolang ik ps+ blijf?
  • 0
Dust of a star is forever

#13 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 11 June 2012 - 17:18

Enige dat ik mij nu wel afvraag, elke maand komen er 2 games bij, en vallen er 2 af, wat dus betekent dat ik die 2 games niet meer kan spelen? Of, als ik nu PS+ wordt en die games download, kan ik die games dan blijven spelen ookal staan ze niet meer bij het aanbod, zolang ik ps+ blijf?

het is idd dat 2e
  • 0
Suit up!

#14 tomke009

tomke009

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1855 berichten

Posted 11 June 2012 - 18:37

Kben nu ongeveer een jaar plus-abonnee en ik heb het me nog niet beklaagd. Het enige waar ik mij al over geergerd heb is het feit dat de grootte van die online storage maar beperkt is.
  • 0
PSN/steam/xblive/twitch:
Tomke009

#15 Limskaya

Limskaya

Event Manager

• Crew
  • 2481 berichten

Posted 12 June 2012 - 12:38

Ben er toch voor gegaan! =D het is gewoon té verleidelijk ;-)
  • 0

#16 Dieter_91

Dieter_91

On a roll

• Topic Starter
  • Member
  • PipPip
  • 671 berichten

Posted 14 June 2012 - 15:08

Vandaag een abonnement van 90 dagen aangegaan om de zomer te overbruggen :)
  • 0
"You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'm gonna get medieval on your ass." Marcellus Wallace
PSN: Dieter91

#17 DiZX3

DiZX3

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 671 berichten

Posted 14 June 2012 - 20:19

Ik heb meteen Plus voor een jaar gekocht toen ze deze vernieuwingen aankondigden. Heb die 50 euro ook meteen al dubbel en dik terugverdiend doordat ik 7 van die 10 goede games nog niet had en wel altijd al eens wou spelen. :p
  • 0

#18 Kolm

Kolm

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 374 berichten

Posted 15 June 2012 - 01:22

Ik ga het waarschijnlijk ook halen, maar het grootste probleem dat ik heb zijn die downloads gecombineerd met mijn HDD... Ik heb een 80Gb en ben al meer als een jaar aan zeggen dat ik mijn HDD ga vervangen, maar het komt er gewoon niet van. Bovendien willen de prijzen ook maar niet zakken sinds Japan-disaster. Ik heb wel nog een 60gb staan ook, daar is de blu-ray van kapot (ga die ook al jaren herstellen, cleanen was goed voor een week), misschien dat ik daar een download only ps3 van maak en de niet kopieerbare savefiles die daar nog opstaan, dan via cloud storage op men andere overzet. Via back-up is dat toen niet gelukt, back-up zette niks terug op nieuwe ps3 buiten de account, op oude ps3 zette die wel alles terug, dus is enkel goed voor vervangen van HDD. En de overdracht via ethernet is pas een paar maanden daarna op de proppen gekomen :s
Moet ik wel eerst is checken of die 60gb nog werkt...
  • 0

PSN: Kolm Playing: Skyrim - Dragonborn PSNProfiles.com/Kolm

#19 Arminius

Arminius

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 379 berichten

Posted 20 June 2012 - 20:52

Weet iemand aan wat dit kan liggen...Ik heb outland via PS plus aangeschaft maar hij blijft de demo beschikbaar stellen, ook al heb ik de upgrade gedownload. Ik begrijp er niets van.
  • 0

#20 Kolm

Kolm

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 374 berichten

Posted 21 June 2012 - 00:29

Weet iemand aan wat dit kan liggen...Ik heb outland via PS plus aangeschaft maar hij blijft de demo beschikbaar stellen, ook al heb ik de upgrade gedownload. Ik begrijp er niets van.

Heb iets gelijkaardig gelezen over darksiders, maar daar was het dat je een uur trial kreeg ipv full game. Er was een fix voor maar niet zeker meer wat het was. Ik denk dat je hem gewoon nog is moest 'kopen' in de store... Probeer dat eens?

En ondertussen zelf ook plus en men 60Gb uit de kast gehaald en alles wat van disc games was eraf gegooid en psn games installed!

Edited by Kolm, 21 June 2012 - 00:30.

• 0

PSN: Kolm Playing: Skyrim - Dragonborn PSNProfiles.com/Kolm

Also tagged with one or more of these keywords: ps3/ps4, ps3, ps4

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users