Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

PlayStation Plus

ps3/ps4 ps3 ps4

• Please log in to reply
515 replies to this topic

#61 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 12911 berichten

Posted 23 December 2012 - 00:46

Ben ik van plan, ik ga in de week mijn ps3 eens meenemen naar mijn ouders. Trouwens lol @ potentiële oplossing van Telenet: "stap anders over naar ons (duurdere) Fibernet abonnement, misschien is je probleem daarmee opgelost" ^^

Dafuq xD

Gaat toch geen zak uitmaken :')
  • 0

Guild Wars 2: Calista Arganan

Steam & Uplay ID: Phazon13 / 3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

Wii (U) | XB1 | PS4 | New 3DS | PSV | Nexus 7 FHD | Xiaomi Redmi 3S

#62 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12906 berichten

Posted 23 December 2012 - 00:51

Hmm, misschien is je HDD aant sterven? Ik had ook steeds corrupted files toen mijn HDD aant stuk gaan was.
  • 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#63 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7074 berichten

Posted 23 December 2012 - 13:52

Hmm, misschien is je HDD aant sterven? Ik had ook steeds corrupted files toen mijn HDD aant stuk gaan was.

Mijn PS3 Slim is nog maar een jaar oud, dus dat zou wel erg rap zijn. Nu ja, het zou kunnen maar ik vraag het me af. Ik heb het probleem ook bij mijn Vita, vanaf de eerste dag van de aankoop.
  • 0

Steam: Ge0force

PSN: Ge0force2008

#64 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 12911 berichten

Posted 23 December 2012 - 14:03

Mijn PS3 Slim is nog maar een jaar oud, dus dat zou wel erg rap zijn. Nu ja, het zou kunnen maar ik vraag het me af. Ik heb het probleem ook bij mijn Vita, vanaf de eerste dag van de aankoop.

Je gebruikt wireless zeker?
Heb je al zo een alles in één-modem (tv, internet, wifi etc.) of gebruik je nog een oudere wireless router/modem?
  • 0

Steam & Uplay ID: Phazon13 / 3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

#65 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7074 berichten

Posted 23 December 2012 - 14:17

Je gebruikt wireless zeker?
Heb je al zo een alles in één-modem (tv, internet, wifi etc.) of gebruik je nog een oudere wireless router/modem?

Een oude modem-only van Telenet, met een switch en een wireless router erachter. Heb al geprobeerd om de PS3 in DMZ te zetten en zelfs rechtstreeks via de kabel met de modem te verbinden, maar nog steeds hetzelfde probleem...
  • 0

#66 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 12911 berichten

Posted 23 December 2012 - 14:27

Een oude modem-only van Telenet, met een switch en een wireless router erachter. Heb al geprobeerd om de PS3 in DMZ te zetten en zelfs rechtstreeks via de kabel met de modem te verbinden, maar nog steeds hetzelfde probleem...

Als het bij iemand anders gewoon wel werkt ga je toch moeten aankloppen bij Telenet vrees ik. Maar zo een nieuwe modem etc. gaan ze waarschijnlijk pas steken wanneer ge idd voor Fibernet of een ander, duurder abo gaat. Zo zijn ze wel, de scumbags :p
  • 0

#67 Kolm

Kolm

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 374 berichten

Posted 26 December 2012 - 15:03

Ik heb ook nog altijd zo'n oude modem met daarachter een switch (past geen adressen aan) voor enerzijds digibox, anderzijds gaat het naar router voor al de rest. Eerst had ik dit switch niet en toen liep het mis voor digibox omdat je blijkbaar een vast ip krijgt voor digibox.

Heb je al is geprobeerd om alles inclusief modem uit te trekken? Ik had paar weken terug last met internet en meestal is dat de router die begint te flippen. Had die uitgetrokken en probleem was er nog. Uiteindelijk modem uitgetrokken (eerste keer in mss 3-4 jaar met uitz als de electriciteit uitvalt ofzo) en dan pas was het opgelost.
  • 0

PSN: Kolm Playing: Skyrim - Dragonborn PSNProfiles.com/Kolm

#68 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7074 berichten

Posted 26 December 2012 - 15:21

Heb je al is geprobeerd om alles inclusief modem uit te trekken? Ik had paar weken terug last met internet en meestal is dat de router die begint te flippen. Had die uitgetrokken en probleem was er nog. Uiteindelijk modem uitgetrokken (eerste keer in mss 3-4 jaar met uitz als de electriciteit uitvalt ofzo) en dan pas was het opgelost.

Yep, dat was het eerste dat ik geprobeerd had. Alles uitgetrokken, inclusief modem. Daarna LBP2 terug wired proberen downloaden, maar alweer corrupt.

Morgen eens testen bij mijn ouders in Hasselt of het daar wel lukt.
  • 0

#69 PaardVanParijs

PaardVanParijs

Newbie

• Member
  • Pip
  • 15 berichten

Posted 09 January 2013 - 11:57

Dit is een thread waarin jullie kunnen aangeven welke games jullie graag in de Instant Collection van PS+ wensen te zien.

Ik begin:

Voor PS3:

- Fall-Out Las Vegas
- Uncharted 3
- Max Payne 3

Voor PS Vita

- RayMan Origins
- Lumines
- Touch My Katamari
  • 0

#70 Snakedtx

Snakedtx

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 41 berichten

Posted 09 January 2013 - 21:12

Deze heb ik nog niet en zou ik graag zien op PS+ in toekomst :D
  • One Piece: Pirate warriors
  • Lego DC batman 2
  • Dynasty Warriors 7/ Of Gundam 3
  • Yakuza Dead Souls
  • Castlevania: Lords of Shadow
  • Flower

• 0

#71 Tempest_at_dawn

Tempest_at_dawn

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 461 berichten

Posted 09 January 2013 - 23:36

Fallout New Vegas zie ik ook nog wel gebeuren, nu met geruchten over Fallout 4.
Voor mij:

Darksiders 2
Lollipop Chainsaw (not likely)
Soul Calibur V
Shadows of the damned (ben niet zeker of dit niet al een keer gepasseerd is)
Sleeping Dogs
Hunted: The Demon's forge
TLOTR: War in the North
Dark souls
  • 0
Time to leave them all behind!

#72 th0rg1l

th0rg1l

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 461 berichten

Posted 12 January 2013 - 18:04

lollipop chainshaw
catherine
all stars battle royal
fallout new vegas
flower
  • 0

#73 Dieter_91

Dieter_91

On a roll

• Topic Starter
  • Member
  • PipPip
  • 671 berichten

Posted 13 January 2013 - 12:29

Joe danger (ik denk toch dat deze nog niet geweest is?)
Motorstorm RC
Resident Evil 4 HD
Jak and Daxter Trilogy
Babel Rising
SSX
  • 0
"You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'm gonna get medieval on your ass." Marcellus Wallace
PSN: Dieter91

#74 Snakedtx

Snakedtx

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 41 berichten

Posted 13 January 2013 - 20:27

Nope, er was wel een megabundel van Joe Danger op PS store. Heb me die dan aangeschaft :). Motorstorm RC heb ik gratis kunnen krijgen er had iemand op het 9lives forum een thread geplaatst met een tiental keys van 2 games. Heb uiteindelijk één van de laatste key(of voorlaatste key) opgebruikt. Veel van die games die je daar opsomt heb ik hier op mijn hdd staan/blu-ray liggen :D. Juist Babel Rising niet.
  • 0

#75 vissertje66

vissertje66

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 34 berichten

Posted 13 January 2013 - 23:22

Ratchet & Clank: a crack in time
Uncharted 3
Lego DC Batman 3
Journey
Darksiders II
  • 0

#76 Dieter_91

Dieter_91

On a roll

• Topic Starter
  • Member
  • PipPip
  • 671 berichten

Posted 14 January 2013 - 18:12

Nope, er was wel een megabundel van Joe Danger op PS store. Heb me die dan aangeschaft :). Motorstorm RC heb ik gratis kunnen krijgen er had iemand op het 9lives forum een thread geplaatst met een tiental keys van 2 games. Heb uiteindelijk één van de laatste key(of voorlaatste key) opgebruikt. Veel van die games die je daar opsomt heb ik hier op mijn hdd staan/blu-ray liggen :D. Juist Babel Rising niet.

Ik heb die megabundel ook zien staan maar ik had juist mijn laatste geld al opgebruikt om Tony Hawk HD te kopen (die trouwens ook de moeite waard is ;) )
  • 0
"You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'm gonna get medieval on your ass." Marcellus Wallace
PSN: Dieter91

#77 belgianbonzai

belgianbonzai

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 621 berichten

Posted 25 January 2013 - 08:59

GTA IV, tegen dat de V ge-released wordt.
Bayonetta en Demon's Souls staan nu ook op PSN dus (ook al heb ik ze al op disc) mogen die ook wel langskomen zodat wat meer mensen die leren kennen.

lollipop chainshaw
catherine
lego games
zie k nog wel zitten ook
  • 0

#78 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7074 berichten

Posted 25 January 2013 - 09:37

Escape Plan en Sound Shapes voor de Vita.
Beyond Good & Evil HD, Darksiders II en AC3 voor PS3.
  • 0

#79 GuerrillaDawg

GuerrillaDawg

Crew

• Crew
  • 2559 berichten

Posted 25 January 2013 - 10:21

Eindelijk eens Wipeout op de Vita... plox...

Ik verwacht ooit nog Gran Turismo 5 ook, want daar kunnen ze nog verdienen op de DLC als ze gewoon de basisversie geven.
  • 0

ruh roh

#80 nutbreezer

nutbreezer

Newbie

• Member
  • Pip
  • 16 berichten

Posted 29 January 2013 - 23:14

Lumines, Wipeout, Gran Turismo 5, Walking dead, Beyond Good & Evil...
  • 0

Also tagged with one or more of these keywords: ps3/ps4, ps3, ps4

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users