Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Battlefield 4

ps3/ps4 ps3 ps4

• Please log in to reply
56 replies to this topic

#41 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 22 July 2014 - 20:04

Straks eens testen. Gisteren waren er ook al troubles zag ik.

T'is namelijk men vader die het probleem heeft, Als hij een match wilt starten blijft het laadscherm aan bod komen. Maar prive server waarin hij wordt gevraagd lukt dan weer wel.

• 0
<p><span style="color:#ff0000;">Psn: Fred_wemel,</span> <span style="color:#40e0d0;">Friendcode: 2380-3632-052</span><br><span style="color:#ff0000;">"Oh look, another visitor. Stay awhile... Stay FOREVER!" kamiccello</span>

#42 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Administrator
  • 8007 berichten

Posted 22 July 2014 - 20:16

Geen prob gehad, wel stomme game...

Mijn team kon niks, zelfs geen één punt pakken en houden. Ander team had dan weer een tank die constant ons zat te terroriseren. En ik erger me nog steeds aan zaken zoals in BF3: waarom doet een grenade launch op lichama bijna nooit genoeg damage voor kill? Waarom hebben ze weer van die spam snipers die gewoon 100 shots lossen omdat er altijd wel ééntje uw kop doorboort. Waarom als ik een kerel veel vroeger zie en volgens mijn cross er echt wel op schiet, waarom doe ik dan precies geen damage, hij draait zich en in 2 shots ben ik dood?

• 0

- 4Gamers Forum Administrator -

#43 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 22 July 2014 - 20:54

Mijn team kon niks, zelfs geen één punt pakken en houden. Ander team had dan weer een tank die constant ons zat te terroriseren. En ik erger me nog steeds aan zaken zoals in BF3: waarom doet een grenade launch op lichama bijna nooit genoeg damage voor kill? Waarom hebben ze weer van die spam snipers die gewoon 100 shots lossen omdat er altijd wel ééntje uw kop doorboort. Waarom als ik een kerel veel vroeger zie en volgens mijn cross er echt wel op schiet, waarom doe ik dan precies geen damage, hij draait zich en in 2 shots ben ik dood?

Je ergert je aan dezelfde punten als toen ik voor het eerst bf speelde (bf 4) was men eerste btw ^^

• 0
<p><span style="color:#ff0000;">Psn: Fred_wemel,</span> <span style="color:#40e0d0;">Friendcode: 2380-3632-052</span><br><span style="color:#ff0000;">"Oh look, another visitor. Stay awhile... Stay FOREVER!" kamiccello</span>

#44 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 12906 berichten

Posted 22 July 2014 - 21:29

Stomme game, omdat je team op niks trok? :p

- Grenades: gebruik Impact Grenades -> OP als iets :p

- Spam Snipers? DRM of?

- Netcode.

• 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#45 Wazzipi

Wazzipi

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1608 berichten

Posted 23 July 2014 - 15:48

Ik vin Bf ook allen leuk om te spelen als ge samen met andere in een squad speelt en wat kunt zeveren in een party, als ik alleen speel hou ik het ook nooit lang vol. 

de laatste tijd begin ik me ook te ergeren ofwel is het mijn internet maar redelijk veel ea connection lost, en plots uit een party (dat is dan weer psn)

• 0

#46 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 12906 berichten

Posted 23 July 2014 - 15:59

According to various reports, including numerous reports on the official BF4 Forums, the latest game and server updates released alongside the Dragon’s Teeth expansion are causing netcode issues and lag spikes

http://bf4central.co...pdate-problems/

• 0

#47 farserube

farserube

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 165 berichten

Posted 28 July 2014 - 12:56

Ik vind BF4 enorm leuk om te spelen, alleen jammer dat ik na zovele uren versleten te hebben in dit spel er nog steeds niets van bak.

Laten we hopen dat ik hier ooit een beetje beter in wordt :D.

• 0
Hope is the future of tomorrow

psn: rubyslayer

#48 lilstijntje

lilstijntje

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 677 berichten

Posted 23 October 2014 - 11:00

mensen die dit spel nog actief spelen op de ps4 ?

feel free to add me, glitzycomet

• 0

#49 Wazzipi

Wazzipi

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1608 berichten

Posted 23 October 2014 - 15:48

ik speel bf4 nog af en toe eens

Met paar man altijd lachen in de party met gevloek :)

Psn: Wazzipii

• 0

#50 Donkervoort

Donkervoort

Newbie

• Member
  • Pip
  • 8 berichten

Posted 25 November 2014 - 09:37

Beste mensen,

Ik heb de dogtag, paint en camo unlocked met de phatom assignments via battlelog. Nu wil ik uiteraard ook graag de laatste assignment halen waarbij je pijl en boog unlocked. Het probleem is echter dat mijn vrienden deze assignments nog niet gehaald hebben.
Vanavond ga ik de dogtags zoeken die in Final stand zijn verspreid. Dus deze moet ik nog vinden!

Mijn vraag is: kan ik wat mensen optrommelen om gezamenlijk deze assignment te gaan halen? Let wel ik werk fulltime dus afspreken zal in de avonduurtjes moeten.

Ik stel voor dat we via het forum afspreken wanneer en welke server of dat we een squad join doen!

Let me know

Groetjes
  • 0

#51 valies

valies

Crew

• Crew
  • 8825 berichten

Posted 25 November 2014 - 09:53

Beste mensen,

Ik heb de dogtag, paint en camo unlocked met de phatom assignments via battlelog. Nu wil ik uiteraard ook graag de laatste assignment halen waarbij je pijl en boog unlocked. Het probleem is echter dat mijn vrienden deze assignments nog niet gehaald hebben.
Vanavond ga ik de dogtags zoeken die in Final stand zijn verspreid. Dus deze moet ik nog vinden!

Mijn vraag is: kan ik wat mensen optrommelen om gezamenlijk deze assignment te gaan halen? Let wel ik werk fulltime dus afspreken zal in de avonduurtjes moeten.

Ik stel voor dat we via het forum afspreken wanneer en welke server of dat we een squad join doen!

Let me know

Groetjes

Ik heb je thread samengevoegd met de reeds bestaande Battlefield 4 topic. Hopelijk vind je iemand :)

• 1

PSN valies - 3DS 1908-2322-5163 - twitter @valies
As long as people continue to pursue the meaning of freedom, they will never cease to be o/
Baka!

#52 Upgrade

Upgrade

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 30 berichten

Posted 10 December 2014 - 19:37

Als je de premium editie koopt is dat 1x betalen? of is dat maandelijks een bedrag betalen?

Edited by Upgrade, 10 December 2014 - 19:37.

• 0

#53 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 12906 berichten

Posted 10 December 2014 - 20:13

Als je de premium editie koopt is dat 1x betalen? of is dat maandelijks een bedrag betalen?

Eenmalige aankoop.

• 0

#54 Davealpha

Davealpha

Newbie

• Member
  • Pip
  • 3 berichten

Posted 12 December 2015 - 20:43

Nog mensen die bf4 op PS4 willen spelenmet mic? add me : alpha20up.

• 0

#55 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Clan Brother
  • 1588 berichten

Posted 14 December 2015 - 09:07

Nog mensen die bf4 op PS4 willen spelenmet mic? add me : alpha20up.

Er is een topic binnen 4G Clan waarin je ziet wie wat speelt, misschien even handig om te kijken ;)

Je mag me gerust toevoegen (GeneralAjAx) maar het is al even geleden dat ik aan de lopende band BF4 heb gespeeld!

• 0
Een ajacied ben je niet voor even, dat ben je voor het leven!

#56 sergej4164

sergej4164

Impressive man...

• Clan Hero
  • 1396 berichten

Posted 24 December 2015 - 10:37

Er is een topic binnen 4G Clan waarin je ziet wie wat speelt, misschien even handig om te kijken ;)
Je mag me gerust toevoegen (GeneralAjAx) maar het is al even geleden dat ik aan de lopende band BF4 heb gespeeld!

Zit ge tegenwoordig ni meer te ragen op FIFA 16 ipv battlefield :p
  • 0

#57 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Clan Brother
  • 1588 berichten

Posted 24 December 2015 - 10:51

Zit ge tegenwoordig ni meer te ragen op FIFA 16 ipv battlefield :p

Ik rage veel minder in BF dan in andere games :p

FIFA = the king of all trolls! Brings out the rage in all of us!

• 0
Een ajacied ben je niet voor even, dat ben je voor het leven!

Also tagged with one or more of these keywords: ps3/ps4, ps3, ps4

4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users