Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Feedback gevraagd! Logo

• Please log in to reply
33 replies to this topic

#1 Dropkick

Dropkick

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1099 berichten

Posted 20 March 2013 - 14:51

Ik ben van plan een video serie te starten rond indie games. Nu had ik graag iets herkenbaars gehad aan het begin van elke video, m.a.w. een logo. Ik ben zelf een complete noob als het komt op design, maar ik ben er toch maar aan begonnen.

Geplaatste afbeelding

Ik wou het graag simpel houden, maar niet te serieus. Met de letters ben ik wel even bezig geweest, maar die cirkel in de achtergrond is gewoon placeholder, want ik heb nog geen idee van wat ik verder ga doen.

Als je tips of ideeën hebt dan zijn ze meer dan welkom! Zeg je dat ik dit evengoed rechtstreeks de vuilbak in kan lanceren? Prima! Maar zeg me dan wat er verkeerd is zodat ik die fouten niet meer opnieuw maak ;)

Alvast bedankt!
  • 0
Reviews, Previews, Playthroughs and more: http://www.youtube.c...er/MinishGaming
Twitter:@MinishGaming

#2 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6638 berichten

Posted 20 March 2013 - 15:30

Ik ben van plan een video serie te starten rond indie games. Nu had ik graag iets herkenbaars gehad aan het begin van elke video, m.a.w. een logo. Ik ben zelf een complete noob als het komt op design, maar ik ben er toch maar aan begonnen.

Geplaatste afbeelding

Ik wou het graag simpel houden, maar niet te serieus. Met de letters ben ik wel even bezig geweest, maar die cirkel in de achtergrond is gewoon placeholder, want ik heb nog geen idee van wat ik verder ga doen.

Als je tips of ideeën hebt dan zijn ze meer dan welkom! Zeg je dat ik dit evengoed rechtstreeks de vuilbak in kan lanceren? Prima! Maar zeg me dan wat er verkeerd is zodat ik die fouten niet meer opnieuw maak ;)

Alvast bedankt!

Ik vind het sober, maar goed :)

En trut, onze oorspronkelijke indie-specials waren "Into Indie" :p Dief, dief! Moord, brand!
  • 0

#3 Dropkick

Dropkick

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1099 berichten

Posted 20 March 2013 - 15:31

Ik vind het sober, maar goed :)

En trut, onze oorspronkelijke indie-specials waren "Into Indie" :p Dief, dief! Moord, brand!

Wat serieus? Sorry, ik wist het echt niet :s
  • 0
Reviews, Previews, Playthroughs and more: http://www.youtube.c...er/MinishGaming

#4 Dropkick

Dropkick

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1099 berichten

Posted 20 March 2013 - 15:44

Ondertussen al een aanpassing gedaan:

Geplaatste afbeelding
  • 0

#5 Aphec

Aphec

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 464 berichten

Posted 26 March 2013 - 13:06

ik vinnet nogal groen
  • 0

#6 Napke

Napke

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 552 berichten

Posted 26 March 2013 - 13:46

Om het één geheel te maken zou ik die dikkere rand van de cirkel doortrekken naar het lettertype. Ook de gezamelijke "i" vind ik iets te min. het valt niet genoeg op.

Mss zoiets?

Geplaatste afbeelding
Of zoiets?

Geplaatste afbeelding
  • 0

psn: tpalmans
PS4 - PS3 - PSvita

#7 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1868 berichten

Posted 26 March 2013 - 13:51

Mijn bescheiden mening: De letters met een (zwarte) rand zoals Napke hierboven voorstelt en daarachter een rubiks-kubus ofzo. Het is en blijft iets over games en om een of andere reden roept het woord indie-game een rubiks kubus in mij op :p
  • 0

#8 Pliqu3011

Pliqu3011

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 27 berichten

Posted 26 March 2013 - 15:43

De eerste van Napke lijkt mij de beste van allemaal, al zouden (om echt professioneel over te komen) de letters nog iets gefinetuned moeten worden. Nu lijken de ‘d’ en de ‘o’ iets dikker dan de rest en de spacing tussen ‘d’ en ‘i’ moet verbreed worden. Voor de rest lijkt het mij perfect in orde, mooi minimalistisch, door de dikke letters iets ludiek en door de cirkel ook kalm in het beeld.
  • 0

#9 valies

valies

Crew

• Crew
  • 8825 berichten

Posted 26 March 2013 - 15:47

'k Vind de onderste van Napke tot hiertoe de mooiste. Al hangt er wel een vuiltje onderaan de 'n' van 'into'.
  • 0

PSN valies - 3DS 1908-2322-5163 - twitter @valies
As long as people continue to pursue the meaning of freedom, they will never cease to be o/
Baka!

#10 Napke

Napke

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 552 berichten

Posted 26 March 2013 - 16:20

'k Vind de onderste van Napke tot hiertoe de mooiste. Al hangt er wel een vuiltje onderaan de 'n' van 'into'.

Heb het ook maar snel getraced en bewerkt in Illustrator ;)
Als ik de originele file had, was dat wrs niet geweest.
  • 0

PS4 - PS3 - PSvita

#11 Dropkick

Dropkick

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1099 berichten

Posted 26 March 2013 - 16:22

Bedankt Napke, ziet er inderdaad goed uit ^^ ik zal er nog wat mee rommelen zodat de letters niet meer aan elkaar plakken.

Een rubiks zal er niet bij komen sorry :p

Edited by Dropkick, 26 March 2013 - 16:24.

• 0

#12 Napke

Napke

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 552 berichten

Posted 26 March 2013 - 16:24

Om toch een beetje professioneel over te komen.. :p

Geplaatste afbeelding
  • 0

PS4 - PS3 - PSvita

#13 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1868 berichten

Posted 26 March 2013 - 16:49

Een rubiks zal er niet bij komen sorry :p

Ik heb al niks meer gezegd. Ze kunnen mijn superkrachten blijkbaar elders op de interwebz beter gebruiken...*flies away*
  • 0

#14 Sproetje

Sproetje

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1772 berichten

Posted 26 March 2013 - 17:02

Ik vind de cirkel beter dan de "blurrrp". Wel met zwarte lijntjes dan!
  • 0
~Memento Mori~

#15 Sweeneyy

Sweeneyy

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1677 berichten

Posted 26 March 2013 - 17:17

Het laatste logo doet me denken aan play-doh, not sure why
  • 2

TITANIA
Equilibrium
3DS: 1048-8802-5704 | PSN: AwesomeSweeneyy | Wii U ID: Sweeneyy

#16 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12905 berichten

Posted 26 March 2013 - 17:18

Mijn keuze gaat naar dit, maar je kan op de achtergrond misschien een effectje doen dat het wat special maakt.

Geplaatste afbeelding
  • 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#17 Anneleen

Anneleen

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1506 berichten

Posted 26 March 2013 - 17:22

Alleen staat nu de i te dicht bij de d.
Vindt eigenlijk de versie met alleen een lijn rond de cirkel mooier!
  • 0
"Also, I can kill you with my brain."

#18 trakken

trakken

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 734 berichten

Posted 01 April 2013 - 22:57

Leuk initiatief, en indie games zijn altijd wel verfrissend, laat maar komen die handel ;)
  • 0

"vi veri veniversum vivus vici": By the power of truth, I, while living, have conquered the universe

#19 Quinten

Quinten

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2180 berichten

Posted 08 April 2013 - 10:46

Een cirkel geniet toch ook mijn voorkeur. Je allereerste ontwerp dan nog, om precies te zijn. Al is je cirkel kartelig. Als je lijntjes om je letters heen gaat trekken, hou het dan subtiel, geen lijnen die even dik zijn als de letters zelf! Vind ik dan toch.
  • 0
Wat happens after we die?

"Lots of things happen after you die, just none of them include you." ~Louis C.K.

#20 Burned-_-Ice

Burned-_-Ice

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 269 berichten

Posted 11 April 2013 - 00:02

Blijven experimenteren, in dit geval zou ik het zeker 2D laten, een gradient proberen zou een idee kunnen zijn?

hier een kleine aanpassing met een gradient, misschien vind je het maar niets, kkan het toch maar proberen:

Geplaatste afbeelding
Hier ook een kleine intro dat ik héél vroeger eens had gemaakt voor een EDM kanaal op youtube, het is uiteindelijk niet gebruikt geweest. Het kan een inspiratie zijn, geen idee of ik de after effects bestanden nog kan terugvinden:

• 0

1e jaar DAE, gestopt met gamen dus :(. (Een leven heb ik er wel niet bijgekregen)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users