Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Looptopic

lopen joggen hardlopen

• Please log in to reply
374 replies to this topic

#361 Sproetje

Sproetje

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1736 berichten

Posted 02 February 2017 - 10:47

Ik heb geen opvang momenteel, en sportbehas in mijn maat bestaan er ook niet meer ๐Ÿ˜” voorlopig,houden we t bij gaan wandelen :D
  • 0
~Memento Mori~

#362 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 6784 berichten

Posted 02 February 2017 - 13:57

Mijn neus loopt. :blink:

• 0

#363 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2689 berichten

Posted 04 February 2017 - 21:19

Eens terug beginnen lopen nadat'k paar maand niet mocht lopen van de kinesist. Mag weer quasi vanaf 0 beginnen :|. Joepie

• 0

ๆญปใ‚“ใงใใ ใ•ใ„

#364 valies

valies

Crew

• Crew
  • 8738 berichten

Posted 07 February 2017 - 09:14

Gisteren gaan lopen, 2e x dit jaar. Vorige week 4km, dus ik dacht, 'k zal 6km doen. 'k Herinnerde mij nog een route van vorig jaar van 6km. 'k Heb mij vergist, het bleek 7.6km te zijn, auwtsh :p Soit, I did it, da's het belangrijkste.

Eens terug beginnen lopen nadat'k paar maand niet mocht lopen van de kinesist. Mag weer quasi vanaf 0 beginnen :|. Joepie

Zal wel snel terug komen zeker? Ik was ook enkele maanden gestopt, dus zit nu terug aan een lage gemiddelde snelheid. Ach ja, meer ruimte voor verbetering denk ik dan :)

• 0

PSN valies - 3DS 1908-2322-5163 - twitter @valies
As long as people continue to pursue the meaning of freedom, they will never cease to be o/
Baka!

#365 valies

valies

Crew

• Crew
  • 8738 berichten

Posted 02 March 2017 - 08:37

Soooo, ik wil een gps horloge met ingebouwde hartslagmeter kopen. 'k Ben momenteel aan het twijfelen tussen de TomTom Spark 3 Cardio en de Garmin Forerunner 235... De Forerunner spreekt mij meer aan door het kleurenscherm en de algemene layout, maar 'k weet niet of de meerprijs de moeite waard is... Iemand ervaring met รฉรฉn van de twee of een gelijkaardige?

Ik ga het gebruiken voor mijn loopavondjes, 'k loop tegenwoordig telkens 7,5km, maar 'k hoop binnenkort naar de 10km te gaan. Voorlopig geen grotere ambitie dan die 10km :)

Ik ga ook nog altijd wel mijn gsm meenemen, kwestie dat ik iemand kan bellen moest ik een accidentje hebben ofzo, dus muziek beluister ik via mijn gsm. Horloge dient dus vooral voor hartslag, afstand en tijd bij te houden.

• 0

As long as people continue to pursue the meaning of freedom, they will never cease to be o/
Baka!

#366 valies

valies

Crew

• Crew
  • 8738 berichten

Posted 24 March 2017 - 09:23

'k Loop momenteel 8 km in 1 keer met een average pace van 06:27. Sinds 'k een TomTom sporthorlogeke heb loop'k echt wel beter aan gemiddelde snelheid ipv wisselen tussen sneller, trager etc. 'k Voel nu ook da'k minder "moeite" moet doen om die kms uit te lopen. Echt handig dat ik nu ten allen tijde mijn pace kan checken. Nu stillekesaan op naar de 10km in 1 keer en stiekem ook hopen dat die snelheid wat verbeterd, want als ik andere mensen hun snelheden zie op 10 km :(

De goesting om te gaan lopen is er wel niet altijd, soms winnen de excuses van mijn discipline :p Ach ja, beter dan gewoonweg nooit te gaan lopen denk ik dan.

En lukt het bij jou wat? :)

• 1

Baka!

#367 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2689 berichten

Posted 29 March 2017 - 13:03

'k Loop momenteel 8 km in 1 keer met een average pace van 06:27. Sinds 'k een TomTom sporthorlogeke heb loop'k echt wel beter aan gemiddelde snelheid ipv wisselen tussen sneller, trager etc. 'k Voel nu ook da'k minder "moeite" moet doen om die kms uit te lopen. Echt handig dat ik nu ten allen tijde mijn pace kan checken. Nu stillekesaan op naar de 10km in 1 keer en stiekem ook hopen dat die snelheid wat verbeterd, want als ik andere mensen hun snelheden zie op 10 km :(

De goesting om te gaan lopen is er wel niet altijd, soms winnen de excuses van mijn discipline  :p Ach ja, beter dan gewoonweg nooit te gaan lopen denk ik dan.

En lukt het bij jou wat? :)

Traag maar gestaag ^^. Loop nu terug 3x per week voor ongeveer 50 minuten. Let voor 't moment wel niet op hoeveel km ik daarmee loop want dan wordt het pas depressief :p.

• 1

ๆญปใ‚“ใงใใ ใ•ใ„

#368 valies

valies

Crew

• Crew
  • 8738 berichten

Posted 29 March 2017 - 13:24

Traag maar gestaag ^^. Loop nu terug 3x per week voor ongeveer 50 minuten. Let voor 't moment wel niet op hoeveel km ik daarmee loop want dan wordt het pas depressief :p.

Ik probeer vooral te negeren hoe snel anderen lopen, dat maakt mij het meeste depressief :(

• 1

Baka!

#369 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2689 berichten

Posted 30 March 2017 - 08:55

Ik probeer vooral te negeren hoe snel anderen lopen, dat maakt mij het meeste depressief :(

Ah, dat doe ik gewoon door iemand voorbij te steken die loopt en dan eventjes te stappen zodat die mij weer voorbij loopt. Zo kan ik zeggen 'ja, maar ik was effe een pauze aan het nemen'. :p

• 0

ๆญปใ‚“ใงใใ ใ•ใ„

#370 valies

valies

Crew

• Crew
  • 8738 berichten

Posted 30 March 2017 - 09:19

Ah, dat doe ik gewoon door iemand voorbij te steken die loopt en dan eventjes te stappen zodat die mij weer voorbij loopt. Zo kan ik zeggen 'ja, maar ik was effe een pauze aan het nemen'. :p

Goeie move :D

Ik kom gelukkig zelden iemand tegen, 'k vergelijk mezelf meestal met mensen die hun run op facebook posten. Soit, voorlopig lukt het mij wel om mijn snelheid en afstand telkens lichtjes te verbeteren, dus er is hoop.

• 0

Baka!

#371 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2689 berichten

Posted 02 April 2017 - 16:49

5km op 37min. Denk dat het nog eventjes gaat duren eer dat'k 10km kan lopen :p.

• 0

ๆญปใ‚“ใงใใ ใ•ใ„

#372 valies

valies

Crew

• Crew
  • 8738 berichten

Posted 03 April 2017 - 09:58

5km op 37min. Denk dat het nog eventjes gaat duren eer dat'k 10km kan lopen :p.

Alles op z'n tijd he :)

Ik zit momenteel aan 9km in 56min.

• 0

Baka!

#373 Limskaya

Limskaya

Event Manager

• Crew
  • 2445 berichten

Posted 05 April 2017 - 09:42

Tellen spurtjes naar de wc ook mee?
  • 0

#374 valies

valies

Crew

• Crew
  • 8738 berichten

Posted 05 April 2017 - 11:37

Tellen spurtjes naar de wc ook mee?

Yup!

Vanmorgen ook gespurt vr de trein te halen :o

• 0

Baka!

#375 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4460 berichten

Posted 13 April 2017 - 16:22

Alles op z'n tijd he :)

Ik zit momenteel aan 9km in 56min.

Toch knappe tijd!

Ik heb al enorm lang niet meer gelopen :o

• 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

Also tagged with one or more of these keywords: lopen, joggen, hardlopen

4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users