hey allemaal,
ik ben opzoek naar een nieuw tokkelmachien en ik weet niet goed wat nemen.
Ook volg ik al een tijdje de mechanische toetsenborden, maar zou niet weten wat nemen.
ik tokkel momenteel op een logitech media keyboard 600, maar wil nu wel wat deftiger van tobo.
zelf had ik gedacht aan een vengeance K95 tobo, maar ik weet niet of ik iets ga doen met die macro's, en ik weet ook niet wat ik er allemaal mee zou kunnen doen?
alvast thnx!
Welkom op het 4Gamers Forum
Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
|
5 replies to this topic
Posted Gisteren, 20:35
An unexpected Desk
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Posted Gisteren, 22:08
Is het dus zeker dat je een mechanisch wil? Ik vind het persoonlijk fantastisch, maar ik zou toch wel even de meerwaarde gaan uitproberen in mediamarkt bijvoorbeeld.
Mechanische toetsenborden zijn vaak ook tamelijk luid, iets waar je rekening mee moet houden. Die duidelijk hoorbare feedback is ook wel een deel van hun charme
Mechanische toetsenborden zijn vaak ook tamelijk luid, iets waar je rekening mee moet houden. Die duidelijk hoorbare feedback is ook wel een deel van hun charme
Posted Vandaag, 00:09
Ik vind mechanische toetsenborden dikke prul. Ze voelen niet goed en maken een hels lawaai. Als je denkt dat een tobo lawaai maakt, think again met een mechanisch. Ik vond het zeer lastig om op te typen ook, heb er een weekend mee mogen werken. De knoppen voelen groter aan dan bij een membraan tobo en je moet redenlijk hard duwen. Ik denk dat het de CM Storm Trigger was.
Moet wel zeggen, ik heb een Logitech UltraX met scissor switches dus misschien ben ik wel spoiled, maar ik wil nooit meer een ander soort switches voor persoonlijk gebruik. Op het werk heb ik helaas geen keuze :(
edit: als ik er over denk dan zou ik niet zeggen dat je de toetsen per se harder moet indrukken, maar er is precies weinig weerstand tot de toets eindelijk die switch raakt en dan moet je wel even doorduwen. Zo kan ik het het best omschrijven. Je zal het wel voelen als je het eens probeert.
Moet wel zeggen, ik heb een Logitech UltraX met scissor switches dus misschien ben ik wel spoiled, maar ik wil nooit meer een ander soort switches voor persoonlijk gebruik. Op het werk heb ik helaas geen keuze :(
edit: als ik er over denk dan zou ik niet zeggen dat je de toetsen per se harder moet indrukken, maar er is precies weinig weerstand tot de toets eindelijk die switch raakt en dan moet je wel even doorduwen. Zo kan ik het het best omschrijven. Je zal het wel voelen als je het eens probeert.
InFerNo
4Gamers Nights organisator samen met Jejskov en Curze!
Livestreaming via www.ground-zero.tv.
4Gamers Nights organisator samen met Jejskov en Curze!
Livestreaming via www.ground-zero.tv.
Posted Vandaag, 08:53
je kan altijd kiezen tussen stille toetsen enzo hé (de kleur van de toetsen)
ik zal eens kijken naar mediamarkt in de buurt die ze heeft, anders heb ik wel een probleem :S
mijn toetsenbord nu maakt ook veel geluid, en ik weet dat ik heel goed typ op die oude oude borden
zal dan maar eens gaan zien, alvast bedankt!
ik zal eens kijken naar mediamarkt in de buurt die ze heeft, anders heb ik wel een probleem :S
mijn toetsenbord nu maakt ook veel geluid, en ik weet dat ik heel goed typ op die oude oude borden
zal dan maar eens gaan zien, alvast bedankt!
An unexpected Desk
Posted Vandaag, 10:30
Ik gebruik het Logitech Illuminated Keyboard en ben daar wreed content van. Werkt prima om mee te gamen, en is ook redelijk stil als je typt.
PSN: Ge0force2008
Posted Vandaag, 17:02
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand vond dat een mechanisch toetsenbord slecht typte
Also tagged with one or more of these keywords: toetsenbord, corsair, steelseries
4Tech →
Hardware en Technologie →
Toetsenbord probleemStarted by GoldenNathan , 14 Nov 2012 |
|
|
||
4Tech →
Aankoopadvies →
gaming pc advies gevraagdStarted by mmorty , 12 Nov 2012 |
|
|
||