Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Destiny (OP bevat CLAN info)

ps3/ps4 ps3 ps4

• Please log in to reply
972 replies to this topic

#961 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 15 September 2016 - 12:00

Of om tijd te vinden om wat te trainen in aanloop van de nieuwe expansie... -_-
'Hoop dat men base(-raid-)team me bij de launch van de nieuwe raid nog wilt meepakken.

Als we terug wat op gang zijn wil ik gerust nog een de ouwe raids doen. #nostalgia :'-(

Oh, da wordt een overleg van 20 uur ze

• 0
<p><span style="color:#ff0000;">Psn: Fred_wemel,</span> <span style="color:#40e0d0;">Friendcode: 2380-3632-052</span><br><span style="color:#ff0000;">"Oh look, another visitor. Stay awhile... Stay FOREVER!" kamiccello</span>

#962 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1401 berichten

Posted 16 September 2016 - 06:09

Oh, da wordt een overleg van 20 uur ze

Met die private matchmaking da is toegevoegd gewoon ff ne battle royal en de top 6 mag raiden? :-p

• 0

#963 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 16 September 2016 - 08:07

Met die private matchmaking da is toegevoegd gewoon ff ne battle royal en de top 6 mag raiden? :-p

Dus Joris, Gui, Quin zitten al in de top 3 die hoeven zelf niet te battlen xD

• 0
<p><span style="color:#ff0000;">Psn: Fred_wemel,</span> <span style="color:#40e0d0;">Friendcode: 2380-3632-052</span><br><span style="color:#ff0000;">"Oh look, another visitor. Stay awhile... Stay FOREVER!" kamiccello</span>

#964 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 23 September 2016 - 12:42

Voor wie interesse heeft hoe de Wrath of The machine raid eruit zal zien!

19 uur wordt de livestream gestart. Blindelings in de raid, dus wipen zal vaak gedaan worden!!

www.twitch.tv/Quinten7055

• 0

#965 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1401 berichten

Posted 03 December 2016 - 20:09

• 0

#966 Eveliciouz

Eveliciouz

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2922 berichten

Posted 14 December 2016 - 15:34

Looks pwetty : 3

Heb Destiny al heel lang niemeer gespeeld, ook omdat ik er de tijd niet meer voor heb en ik eigenlijk liever samen met het lief game, maar hij wacht liever op Destiny 2 om opnieuw te beginnen. *foreveralone.jpg*

• 1

Live. Love. Laugh.

PSN Evilienn .:. Twitter evelienn .:. Twitch Eveliciouz

#967 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1401 berichten

Posted 15 December 2016 - 09:14

Heb Destiny al heel lang niemeer gespeeld, ook omdat ik er de tijd niet meer voor heb en ik eigenlijk liever samen met het lief game, maar hij wacht liever op Destiny 2 om opnieuw te beginnen. *foreveralone.jpg*

https://www.bungie.n...pub/CrimsonDays

;-)

• 0

#968 Eveliciouz

Eveliciouz

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2922 berichten

Posted 15 December 2016 - 15:54

We haten beiden PvP, dus nah :p

• 0

Live. Love. Laugh.

PSN Evilienn .:. Twitter evelienn .:. Twitch Eveliciouz

#969 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 18 December 2016 - 19:22

Dawning is vooral groot overroepen helaas... T'is leuk, heeft zijn "kleine maar leuke elementen" Maar Sparrow racing die weer tijdelijk is, is ook weer meer van hetzelfde.. 3 Strike's zijn eigenlijk niet echt vernieuwd, gewoon heel kleine "leuke" elementjes bij toegevoegd.. Wat  "nieuwe" bounties om te completen, en vooral weer veel afhankelijk van de RNG, icebreaker dropt enkel bij de 3wekelijkse bounties,   dusja Al bij al leuke kleine toevoegingen

• 0

#970 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1401 berichten

Posted 05 March 2017 - 11:03

Momenteel is er nog eens het Iron Banner aan de gang tot en met dinsdag.

Ik mis het wel een beetje, maar te druk zijnde met andere zaken en geen tijd WILLEN maken om ermee te spelen zegt genoeg IMO (Horizon knipoogt ook :-p ).

Ik overweegde om het van men PS4 te gooien, na een laatste Iron Banner, maarrrrr...

...we zullen wachten tot na de aankomende streams (wie weet...).

Destiny-Age-of-Triumph.jpg

https://www.bungie.n..._The-Road-Ahead

08 maart, oude raids komen terug?
(mogelijkheid tot vergaren van gear daar dat ook jet tot light level 400 zou brengen? mét raid-challenges?)

15 maart, nieuw type dagelijkse en wekelijkse challenges (met betere/andere rewards)?

22 maart, "sandbox update"
nieuwe cosmetic stuff? enige rede IMO om nog te spelen
verzamelen van "alle" cosmetische gear, dat niveel uitmaakt (eenmaal je goede loadoat gewoon daarmee gaan knalle
zonde dat je er niet uitziet natuurlijk, maja dan moet maar grinden om er mooi uit te zien of flappen neerleggen om niet te grinden. :-)

IMO zonde dat ik de laatste raid niet één keer heb kunnen spelen
maarja, zegt IMO ook iets over de duur van de blijvend interesse van de (actieve) playerbase
'ben wel nieuwsgierig te zien hoeveel volk er nog rondhangt

• 0

#971 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 05 March 2017 - 23:30

Momenteel is er nog eens het Iron Banner aan de gang tot en met dinsdag.

Ik mis het wel een beetje, maar te druk zijnde met andere zaken en geen tijd WILLEN maken om ermee te spelen zegt genoeg IMO (Horizon knipoogt ook :-p ).

Ik overweegde om het van men PS4 te gooien, na een laatste Iron Banner, maarrrrr...

...we zullen wachten tot na de aankomende streams (wie weet...).

Destiny-Age-of-Triumph.jpg

https://www.bungie.n..._The-Road-Ahead

08 maart, oude raids komen terug?
(mogelijkheid tot vergaren van gear daar dat ook jet tot light level 400 zou brengen? mét raid-challenges?)

15 maart, nieuw type dagelijkse en wekelijkse challenges (met betere/andere rewards)?

22 maart, "sandbox update"
nieuwe cosmetic stuff? enige rede IMO om nog te spelen
verzamelen van "alle" cosmetische gear, dat niveel uitmaakt (eenmaal je goede loadoat gewoon daarmee gaan knalle
zonde dat je er niet uitziet natuurlijk, maja dan moet maar grinden om er mooi uit te zien of flappen neerleggen om niet te grinden. :-)

IMO zonde dat ik de laatste raid niet één keer heb kunnen spelen
maarja, zegt IMO ook iets over de duur van de blijvend interesse van de (actieve) playerbase
'ben wel nieuwsgierig te zien hoeveel volk er nog rondhangt

stat, hebben wij hem met jou niet uitgespeeld dan?

En zelf speel ik ook niet meer maar, wil wel de triumph hebben voor destiny 2 komt (helaas alles kwijt) maar toch wil er ervoor gaan! Destiny 2 wordt dan terug kei hard knallen

• 0

#972 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1401 berichten

Posted 05 March 2017 - 23:34

stat, hebben wij hem met jou niet uitgespeeld dan?

nope, geen tijd, zever, en toen er wa tijd vrijkwam wast al leeg
swat, dat de raid de eerste op ne dag (avond?) gedaan was
betekent weinig goeds IMO (verwacht ik toch)

• 0

#973 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12906 berichten

Posted 28 April 2017 - 20:22

Op 18 mei krijgen we de eerste gameplay.

18121385_10155291909631803_3216959028053

• 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

Also tagged with one or more of these keywords: ps3/ps4, ps3, ps4

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users