Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Gaming Laptop

gaminglaptop GTX Medion msi i7

• Please log in to reply
44 replies to this topic

#41 Mathijs003

Mathijs003

Newbie

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 22 berichten

Posted 16 August 2013 - 15:20

zal wss niet kunnen, is zeer gevaarlijk imo....

zeer gevaarlijk?
  • 0

#42 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6363 berichten

Posted 16 August 2013 - 19:29

zeer gevaarlijk?

mja, in een gewone case heb je nog wat luchtstroom mocht je je ventilator wat te traag zetten, bij een laptop niet, waardoor die t rap warm heeft :)
  • 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#43 Mathijs003

Mathijs003

Newbie

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 22 berichten

Posted 19 August 2013 - 17:35

mijn videokaart wordt niet gebruikt als ik niet game, dus dan hoeft de ventilator niet te draaien, die van de cpu daarentegen wel, maar daar zou ik afblijven..
  • 0

#44 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6363 berichten

Posted 19 August 2013 - 17:46

mijn videokaart wordt niet gebruikt als ik niet game, dus dan hoeft de ventilator niet te draaien, die van de cpu daarentegen wel, maar daar zou ik afblijven..

vaak is dat eenzelfde hoor :)
  • 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#45 Mathijs003

Mathijs003

Newbie

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 22 berichten

Posted 23 August 2013 - 10:26

vaak is dat eenzelfde hoor :)

Ja bij de Clevo p150em niet, wel leuk, daarmee dat ik ze wil controleren, maarja.. :)
  • 0

Also tagged with one or more of these keywords: gaminglaptop, GTX, Medion, msi, i7

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users