Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Gaming Laptop

GTX medion msi i7 laptop gaming

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Mathijs003

Mathijs003

Newbie

• Member
  • Pip
  • 22 berichten

Posted 14 June 2013 - 11:41

Kan er iemand wat advies geven over mijn keuze? Ik ben al enige tijd opzoek naar een nieuwe laptop voor school en gaming. Voor school heb ik een deftige CPU nodig voor verschillende VM machines en programma's tegelijkertijd te kunnen draaien, dus liefst een i7 met 16 gb RAM en 15" 1080p scherm, en voor te gamen dacht ik aan een GTX (6/7)80M, natuurlijk ook een SSD'tje en een HDD.

Ik ben al wel een maand of 2 aan het zoeken, en ik heb tot nu toe 2 kandidaten gevonden die eventueel goed zouden kunnen zijn, dit zijn de Medion Erazer X6825 :
http://www.medion.co...ptop/30015530A1

en de MSI GT60 2OD :

http://www.msi.com/p...b/GT60-2OD.html

maar aangezien mijn budget maar tot een 1600-700 euro gaat zal het waarschijnlijk de medion worden.
Iemand ervaring met deze Erazer reeks?

En als er iemand nog een andere laptop in gedachten heeft met dezelfde specs, laat maar horen!
  • 0

#2 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 15 June 2013 - 08:50

je moet dat hier ook niet nog eens posten hoor.
hier dus nog eens: sowieso geen medion, ik zou dan voor de msi gaan.
  • 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#3 Mathijs003

Mathijs003

Newbie

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 22 berichten

Posted 15 June 2013 - 09:09

je moet dat hier ook niet nog eens posten hoor.
hier dus nog eens: sowieso geen medion, ik zou dan voor de msi gaan.

Ja dat was perongeluk, en idd denk ik ook.. btw, hoe verwijder ik dit?
  • 0

#4 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 15 June 2013 - 09:40

Ja dat was perongeluk, en idd denk ik ook.. btw, hoe verwijder ik dit?

aan een mod vragen :)
  • 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

Also tagged with one or more of these keywords: GTX, medion, msi, i7, laptop, gaming

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users