Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Superman/Batman film aangekondigd!

• Please log in to reply
36 replies to this topic

#21 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 11 July 2015 - 23:41

Lekkere trailer. :p

Ik was sceptisch maar kan nog goed komen.

Enige dat mij nog altijd tegensteekt is het gezaag:

702986.jpg

:p

Edited by Dr.Gordon, 11 July 2015 - 23:44.

• 1

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17
Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming  AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb | Crucial MX300 525 Gb SSD | Seagate 1TB HDD | PS4

#22 Elegy

Elegy

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3402 berichten

Posted 11 July 2015 - 23:44

Lekkere trailer. :p

Ik was sceptisch maar kan nog goed komen.

Ja misschien brengt Affleck het er nog goed van af. Een slechte acteur is dat nu ook weer niet. Ik ben ook wel benieuwd naar Jesse Eisenberg als Lex Luthor.

EDIT, idd wat de fanboys betreft :p Give the guy a break.

Edited by Elegy, 11 July 2015 - 23:45.

• 1
Fire and Blood.

#23 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 11 July 2015 - 23:49

Ja misschien brengt Affleck het er nog goed van af. Een slechte acteur is dat nu ook weer niet. Ik ben ook wel benieuwd naar Jesse Eisenberg als Lex Luthor.

EDIT, idd wat de fanboys betreft :p Give the guy a break.

Echt eh, die kerel is gegroeid qua acteertalent, hij is niet meer de babyface uit Pearl Harbor en Armageddon, zelfs als regisseur heeft hij een paar pareltjes gemaakt. (The Town, Argo, ..)

Edited by Dr.Gordon, 11 July 2015 - 23:49.

• 0

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17
Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming  AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb | Crucial MX300 525 Gb SSD | Seagate 1TB HDD | PS4

#24 christophebraem

christophebraem

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 135 berichten

Posted 12 July 2015 - 00:49

Ik was nogal ongerust over de film in het begin. Maar deze trailer heeft mij goeie hoop. Je kan je mening vooraf geven, maar het is pas als je hem hebt gezien dat je weet of hij daadwerkelijk goed of slecht is.

• 0

#25 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1357 berichten

Posted 12 July 2015 - 02:03

hmm :/
kgeef em wel zeker nog een kans

ik heb gewoon liever wat grauwer, en dit ziet er allemaal wat te klinisch? uit.
ik ben wel nieuwsgierig, het is het verhaal dat het me doet
die Batman VS Superman comics waren altijd IJZERSTERK! IMO

• 0

#26 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1357 berichten

Posted 13 July 2015 - 17:56

In other news...

Suicide Squad trailer

http://www.dorkly.co...ut-of-comic-con

APPROVED!!! (incl. Joker)

Deadpool trailer
http://www.dorkly.co...eadpool-trailer
hell yeah..., FUCK CENSUUR! :-p

• 0

#27 Elegy

Elegy

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3402 berichten

Posted 28 March 2016 - 10:42

Als ik de meningen over Batman V Superman hier en daar lees kom ik precies tot de conclusie dat het meer een film voor de comic fanaten is? Brainfreeze is er toch wel lovend over en op Rotten Tomatoes wordt hij afgemaakt.

Soit, ik ga hem sowieso kijken :) Ongeacht of de film de hype kan waarmaken of niet.

Edited by Elegy, 28 March 2016 - 10:42.

• 0
Fire and Blood.

#28 DonSkellitonio

DonSkellitonio

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 806 berichten

Posted 28 March 2016 - 12:21

Als ik de meningen over Batman V Superman hier en daar lees kom ik precies tot de conclusie dat het meer een film voor de comic fanaten is? Brainfreeze is er toch wel lovend over en op Rotten Tomatoes wordt hij afgemaakt.

Soit, ik ga hem sowieso kijken :) Ongeacht of de film de hype kan waarmaken of niet.

Heb de film gezien, en ben ook comic book fan, vooral Batman fan dan (wat een rijm)

Maar als't om film gaat kijk ik altijd naar het volledige plaatje, en dat is wat vele "fan-boys" niet doen.

De film heeft zijn goede elementen en slechte. De slechte overheersen, dat zou iedereen moeten zien.

Zonder te proberen spoilen, voelt de film aan als een inhaalmanoeuvre, voornamelijk in het 2de deel van de film, waar het allemaal in't honderd loopt.

De CGI in de film is enorm ondermaats, zo ondermaats dat het lachwekkend wordt. De titel van de film doet er niet toe. De actie scenes (buiten 1) zijn onvolgbaar, verschrikkelijk camerawerk. Eisenberg....daar verspil ik geen latijn aan.

Het goede aan de film? Verhaal en Affleck. Affleck = voor mij de beste Batman ever, respect earned!

Ik had ook al veel negatiefs gehoord over de film maar moest het toch ook met men eigen ogen ervaren, jammer genoeg was het effectief zo...

Moest de film zijn geeindigd na het B vs SM gevecht had ik gezegd van "ja, was best wel goede film" But then they went full retard....en ja....never go full retard

• 2

Feel free to subscribe to my YouTube Channel! :

https://www.youtube.com/user/Skell09

#29 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 28 March 2016 - 12:53

Voor mij komt het niet over als een professionele film... Gewoon algemeen slechte cinematografie... Je kan het zo opdelen in 4 stukken, en zoals Don zegt is dat 4de stuk zo enorm overbodig. Maar ja, wat is een superhero film zonder setup voor toekomstige films... En inderdaad, Jesse Eisenberg. Die kerel heeft heel wat acteerervaring, maar ik heb aardappels gezien die een meer overtuigende Luther zouden kunnen neerzetten, zo ondermaats... De beste scenes zijn die van Batman, paar prachtige gevechten (ookal zegt hij "fuck my rules" en vermoord hij meerdere mensen)

In het algemeen, volledig akkoord met de revieuws en hun score.

• 0

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

#30 Napke

Napke

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 552 berichten

Posted 28 March 2016 - 15:41

Ik vind toch dat er een paar wel HEEL hard erover gaan. Zo slecht is em nu ook weer niet. Als ik vergelijk met eerdere Superman films, is deze best ok! Duister sfeertje ook. Superman voelt een beetje soft aan doorheen de film, Batman daarentegen... badass! Goed neer gezet en kijk al uit naar het volgende luik. Je moet deze film ook zien als een aanloop naar Justice League denk ik. Ze moeten in één film het hele universum even op gang trekken. Zonder teveel te spoilen, vind ik de verwijzingen naar komende films ook al heel goed gedaan, zonder te veel te laten zien.

Het enige wat ik dan helemaal niet vind passen bij de hele film, is het eindgevecht. Dat voelt heel "300-achtig" aan. Voor de rest is hij best te pruimen! Daar waar Marvel iets luchtigere cinema maakt, gaat DC duidelijk voor het duistere kantje. Ik ben fan!

• 0

psn: tpalmans
PS4 - PS3 - PSvita

#31 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 28 March 2016 - 18:42

Ik vind toch dat er een paar wel HEEL hard erover gaan. Zo slecht is em nu ook weer niet. Als ik vergelijk met eerdere Superman films, is deze best ok! Duister sfeertje ook. Superman voelt een beetje soft aan doorheen de film, Batman daarentegen... badass! Goed neer gezet en kijk al uit naar het volgende luik. Je moet deze film ook zien als een aanloop naar Justice League denk ik. Ze moeten in één film het hele universum even op gang trekken. Zonder teveel te spoilen, vind ik de verwijzingen naar komende films ook al heel goed gedaan, zonder te veel te laten zien.

Het enige wat ik dan helemaal niet vind passen bij de hele film, is het eindgevecht. Dat voelt heel "300-achtig" aan. Voor de rest is hij best te pruimen! Daar waar Marvel iets luchtigere cinema maakt, gaat DC duidelijk voor het duistere kantje. Ik ben fan!

Eigenlijk moeten ze helemaal niet deze film gebruiken als aanloop naar Justice League. Marvel heeft dat ook over heel wat films gedaan. Ik heb de film nog niet gezien, maar ik had voordien wel al het gevoel dat ze er te veel wilden inproppen.

Allez,ik bedoel maar dat incredible hulk en iron man enzo ook allemaal een aanloop naar the avengers waren, maar dan vooral om de personages al te leren kennen. DC heeft nu natuurlijk een achterstand op Marvel en wil het daarom mss te snel doen. Ze hadden mss beter een Wonder Woman en Aquaman film gedaan voor deze film, maar ik denk dat ze schrik hebben dat hun helden niet genoeg op zichzelf staan, vooral dan bij niet comicfans.
  • 0
Suit up!

#32 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2018 berichten

Posted 28 March 2016 - 18:59

Eigenlijk moeten ze helemaal niet deze film gebruiken als aanloop naar Justice League. Marvel heeft dat ook over heel wat films gedaan. Ik heb de film nog niet gezien, maar ik had voordien wel al het gevoel dat ze er te veel wilden inproppen.

Allez,ik bedoel maar dat incredible hulk en iron man enzo ook allemaal een aanloop naar the avengers waren, maar dan vooral om de personages al te leren kennen. DC heeft nu natuurlijk een achterstand op Marvel en wil het daarom mss te snel doen. Ze hadden mss beter een Wonder Woman en Aquaman film gedaan voor deze film, maar ik denk dat ze schrik hebben dat hun helden niet genoeg op zichzelf staan, vooral dan bij niet comicfans.

Moet zeggen dat ik dit toch allemaal netjes gemaakt vond...

Hier zie je toch al duidelijk de strijd waar superman mee zit om de superman te worden zoals we hem allemaal kennen...

Idem met Batman! Je voelt de strijd die hij levert om goed te doen, en toch de ervaring naar de justice leauge te hebben! Je ziet hierin al duidelijk de referentie naar flash, aquaman, wonder woman, cyborg en wie nog zal volgen! 

Voor mij een op en top filmpje

• 0
<p><span style="color:#ff0000;">Psn: Fred_wemel,</span> <span style="color:#40e0d0;">Friendcode: 2380-3632-052</span><br><span style="color:#ff0000;">"Oh look, another visitor. Stay awhile... Stay FOREVER!" kamiccello</span>

#33 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 29 March 2016 - 12:46

ik denk dat voor velen net daar het probleem zit. tegen dat avengers kwam kenden we alle personage's als(in het film universum) waardoor het beter werkt. bekijk hem los zonder de andere films of kennis van de personage's en het is wss voor velen een puinhoop. 

hier doen ze het omgekeerd en beginnen ze met een film waarin ze bijna alle personage's introduceren. dan heb je meteen enorm veel om te doen maar is het extreem moeilijk om het natuurlijk te laten aanvoelen. voor velen voelt het dan mss aan alsof ze meer bezig zijn met naar het mcu te kijken dan echt gewoon een goede film te brengen. ook vanuit het standpunt van de kijker zelf komt het over alsof ze willen dat het in 1 film op gelijke hoogte komt met het mcu. er worden gewoon extreem hoge standaarden gezet voor wat uiteindelijk gewoon leuke films zouden moeten zijn. 

• 0

#34 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 29 March 2016 - 13:02

ik denk dat voor velen net daar het probleem zit. tegen dat avengers kwam kenden we alle personage's als(in het film universum) waardoor het beter werkt. bekijk hem los zonder de andere films of kennis van de personage's en het is wss voor velen een puinhoop. 

hier doen ze het omgekeerd en beginnen ze met een film waarin ze bijna alle personage's introduceren. dan heb je meteen enorm veel om te doen maar is het extreem moeilijk om het natuurlijk te laten aanvoelen. voor velen voelt het dan mss aan alsof ze meer bezig zijn met naar het mcu te kijken dan echt gewoon een goede film te brengen. ook vanuit het standpunt van de kijker zelf komt het over alsof ze willen dat het in 1 film op gelijke hoogte komt met het mcu. er worden gewoon extreem hoge standaarden gezet voor wat uiteindelijk gewoon leuke films zouden moeten zijn. 

Voila, dat bedoel ik ook. DC is begonnen met een soort Captain America: Civil War, maar dan zonder de nodige aanloop om al die personages te leren kennen.

• 0
Suit up!

#35 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1453 berichten

Posted 29 March 2016 - 16:18

En wanneer kunnen we nu eindelijk eens een Batman-film hebben zonder origin story... Iedereen en zijn oma weet ondertussen wel dat zijn ouders zijn doodgeschoten, yada yada yada

• 0

PSN/Steam : xloiiiiiicx
Soundcloud: https://soundcloud.com/collossusmusic

#36 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1357 berichten

Posted 30 March 2016 - 19:11

Voila, dat bedoel ik ook. DC is begonnen met een soort Captain America: Civil War, maar dan zonder de nodige aanloop om al die personages te leren kennen.

gho, spaar de spoiler ik moet hem nog zien, maar het is niet zo dat men Superman noch Batman niet kent. Draaien in de mainstream media toch als 25 jaar mee.

Terwijl die van Marvel zijn er enkele gedrochtpogingen geweest die bij ons European zijn genegeerd geweest, i.t.t. de Superman en Batman films. 'Kunnen ze er nog wat mee wegkomen, langs een andere kant heb ik het gevoel -van wat ik hoor- dat de film beter Batman dient te introducern IN een Superman-film die verder bouwt op Man of Steel (dus dat niet lukt).
[Of heb ik het mis? (Nogmaals, spoilervrij a.u.b. :-) )]

• 0

#37 Malkavian

Malkavian

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 1293 berichten

Posted 14 June 2016 - 09:19

I liked it. 

Prachtige aan de film is dat het geen tijd verspilt aan alles uit te leggen. Iets wat in Marvel films wel degelijk veel en mss te veel gebeurd. De film zit vol hints, verwijzingen en foreshadowing. Het is gemaakt met het oog voor de comiclezers en niet het grote onbekende publiek.
Nee geen verklaring wie het personage was dat verscheen na de Nachtmerrie scene van Batman, gewoon BAM hier is hij! 
Elke fan van de reeks herkende hem, iemand die niks kent van DC Comics heeft een WTF gevoel. 

De introductie van de andere figuren van de Justice League was ook super. Cyborg wist me stevig te verrassen. Nee je krijgt geen uitleg wat dat levende doosjes was, maar ook hier weet elke fan wat het is.
Casting van Wonder Woman was perfect, spot on. Mss iets te frail als figuur maar het personage is perfecte nederzetting van het figuur. Ze is een geboren krijger, ze is opgevoed om oorlog te voeren en te vechten. Dat klein lachje als ze Doomsday de pan in hackt. subliem!

Is de film perfect? Verre van, daarvoor was hij iets te lang en zitten er enkele stomme scenes in. MARTHA? 
Maar zo slecht als dat de meeste hem doen afschijnen, zeker niet! Het is een film die mij als Comic-fan gaf wat ik wou. Een Comic verfilming.

• 0
Brainfreeze, gedachten over comics koel geserveerd - Alles over Comics : Nieuws, Reviews, Previews, Interviews

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users