Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

De Hiphop Thread

hiphop hip hop rap music muziek YouTube

• Please log in to reply
272 replies to this topic

#241 Stinoww

Stinoww

Crew

• Crew
  • 65 berichten

Posted 11 July 2012 - 14:04

Ik ben overlaatst naar Watch The Throne geweest in het Sportpaleis, bangelijk goede show met erg veel hits van Kanye West en Jay-Z. Voor de rest volg ik Eminem (duh) en Hopsin. Die laatste is een opkomende rapper die ik persoonlijk verfrissend vind tussen al de 'sex and money'-rappers die deze tijd kleuren. Misschien een beetje hypocriet dat ik dit zeg aangezien Watch The Throne ook naar die kant neigt, mabon. Een mooie introductie voor Hopsin, moest je hem niet kennen:

en een iets minder serieuze, maar lyrisch bangelijk grappige song:

#242 valies

valies

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 3710 berichten

Posted 12 July 2012 - 09:40

Flow doet mij denken aan Eminem.
Het is niet echt mijn ding tbh, wat uiteraard niet wil zeggen dat ie slecht is ofzo :)
PSN valies   -   Twitter
"Lightning. It flashes bright, then fades away. It can't protect. It only destroys."
Baka!

#243 Stinoww

Stinoww

Crew

• Crew
  • 65 berichten

Posted 12 July 2012 - 16:46

Bericht bekijkenvalies, op 12 July 2012 - 09:40, zei:

Flow doet mij denken aan Eminem.
Het is niet echt mijn ding tbh, wat uiteraard niet wil zeggen dat ie slecht is ofzo :)
Haha, maakt niet uit, ieder zo zijn ding ;) Naar welke rappers luister jij dan graag?

#244 valies

valies

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 3710 berichten

Posted 12 July 2012 - 22:56

Bericht bekijkenStinoww, op 12 July 2012 - 16:46, zei:

Haha, maakt niet uit, ieder zo zijn ding ;) Naar welke rappers luister jij dan graag?
'k Ben meer voor de rustigere soort denk'k :) Laatste maanden is het bv. vooral Sage Francis. Maar voor de rest zowat alles van eind jaren 80 tot nu, maar vooral 'oudere' muziek zoals van Slick Rick, MC Lyte, Tupac, Big L, Wu-tang, A Tribe Called Quest, Beatnuts, Gang Starr, Mos Def, Talib Kweli, Nas etc... Veel te veel om op te noemen :D

Maar 't is natuurlijk goed dat er 's iemand met andere smaak in deze thread post, dus go ahead! :)
PSN valies   -   Twitter
"Lightning. It flashes bright, then fades away. It can't protect. It only destroys."
Baka!

#245 Stinoww

Stinoww

Crew

• Crew
  • 65 berichten

Posted 17 July 2012 - 20:12

Daar moet ik er ook eens enkele van uitproberen, want ik ken er op 2Pac en Nas na geen enkele van. Ik moet eerlijk toegeven dat ik in dit genre men klassiekers niet echt ken, wat ergens wel een schande is ;)

#246 valies

valies

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 3710 berichten

Posted 18 July 2012 - 08:14

Bericht bekijkenStinoww, op 17 July 2012 - 20:12, zei:

Daar moet ik er ook eens enkele van uitproberen, want ik ken er op 2Pac en Nas na geen enkele van. Ik moet eerlijk toegeven dat ik in dit genre men klassiekers niet echt ken, wat ergens wel een schande is ;)
Checkt dan de hele thread maar 's ^^
PSN valies   -   Twitter
Baka!

#247 valies

valies

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 3710 berichten

Posted 20 July 2012 - 15:43

Nog 's wat teruggevonden van Black Rob

en Shyne (cd toen impulsief gekocht en viel best wel mee :))

PSN valies   -   Twitter
Baka!

#248 Stinoww

Stinoww

Crew

• Crew
  • 65 berichten

Posted 31 July 2012 - 16:59

Die eerste van Black Rob vind ik echt een goeike, rustige flow met een redelijke snelle, diepe rap: JAJ!

Om het af te leren nog eentje van Hopsin, een tweetal weken oud, echt fantastisch vind ik 'em. Hij heeft het over de rappers van tegenwoordig en diens invloed op de jeugd. Ondere andere toch. ;)

#249 valies

valies

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 3710 berichten

Posted 07 August 2012 - 14:49

wschl al 's gepost, maar vr de zekerheid

PSN valies   -   Twitter
Baka!

#250 disgraziato

disgraziato

Mr. Newbie

• Member
  • Pip
  • 5 berichten

Posted 20 October 2012 - 00:11

Leuk om hier ook een hiphop topic te zien! Vooral Amerikaanse hiphop zie ik hier. Daar luister ik niet zo super veel naar, hooguit Nas, Eminem en een aantal andere. Eigenlijk luister ik vooral naar Nederlandse hiphop. Hoeveel mensen luisteren hier naar hun landgenoten en naar Nederlandse hiphop?

#251 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1713 berichten

Posted 20 October 2012 - 00:34

Bericht bekijkendisgraziato, op 20 October 2012 - 00:11, zei:

Leuk om hier ook een hiphop topic te zien! Vooral Amerikaanse hiphop zie ik hier. Daar luister ik niet zo super veel naar, hooguit Nas, Eminem en een aantal andere. Eigenlijk luister ik vooral naar Nederlandse hiphop. Hoeveel mensen luisteren hier naar hun landgenoten en naar Nederlandse hiphop?
In mindere mate, maar als 'k er naar luister is het vooral Rauw & Onbesproken en Hef.

死んでください

#252 disgraziato

disgraziato

Mr. Newbie

• Member
  • Pip
  • 5 berichten

Posted 20 October 2012 - 00:38

Bericht bekijkenHybride Zalm, op 20 October 2012 - 00:34, zei:

In mindere mate, maar als 'k er naar luister is het vooral Rauw & Onbesproken en Hef.

Ik vind Hef niet zo. Er zijn veel betere rappers. Echter heeft Hef wel een hele leuke style, gewoon laid-back. Rauw & Onbesproken ken ik niet. Enige Belgische rappers die ik ken zijn Safij & Spreej, die zijn de laatste tijd veel voorbij gekomen hier. Ik zal Rauw & Onbesproken een keertje checken, maar kan nu niet :)

#253 Primey

Primey

Mr. Newbie

• Member
  • Pip
  • 7 berichten

Posted 28 October 2012 - 15:37

Luister veel naar de nieuwe hiphop,
zoals het opkomend duo Rizzle Kicks. UK rap is echt chill, love it!
[url="http://www.youtube.com/watch?v=8ip8OsExLJs"]]

Maar tegenwoordig luister ik ook terug oude hiphop, zoals biggie, vinnie P, Army of the Pharaohs enzo.
Oldschool...

[url="http://www.youtube.com/watch?v=cASLfP6mkC0&feature=BFa&list=PLG2iJJN_GCqO_KN-dE9Tq5QvjH0eoz_Gw&index=1"]]

Edited by Primey, 28 October 2012 - 15:40.

#254 Dieter_91

Dieter_91

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 630 berichten

Posted 29 October 2012 - 15:26

Is er iemand die dit weekend ook naar de definitie van hiphop geweest is?
Dope D.O.D. was echt geschift :cool:

"You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'm gonna get medieval on your ass." Marcellus Wallace
PSN: Dieter91

#255 valies

valies

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 3710 berichten

Posted 21 November 2012 - 15:49

The Pharcyde komt naar de Vooruit op zondag 3 maart 2013 http://vooruit.be/nl/event/3426

PSN valies   -   Twitter
Baka!

#256 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2235 berichten

Posted 10 February 2013 - 16:27

I guess hiphop ain't dead yet.

Clementinnekes zen goe veu de deirme.

#257 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1713 berichten

Posted 10 February 2013 - 17:04

Bericht bekijkenvalies, op 21 November 2012 - 15:49, zei:

The Pharcyde komt naar de Vooruit op zondag 3 maart 2013 http://vooruit.be/nl/event/3426

Ondertussen verzet naar 21 april. Gaat gij er naartoe?

死んでください

#258 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1713 berichten

Posted 17 February 2013 - 11:25

http://youtu.be/qKInclqregk

Edited by Hybride Zalm, 17 February 2013 - 11:26.

死んでください

#259 Haytem

Haytem

Mr. Newbie

• Member
  • Pip
  • 11 berichten

Posted 17 February 2013 - 12:15

#260 valies

valies

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 3710 berichten

Posted 17 February 2013 - 13:07

^ kende ik nog nie van Nice & Smooth, echt wel nice
PSN valies   -   Twitter
Baka!

Also tagged with one or more of these keywords: hiphop, hip hop, rap, music, muziek, YouTube

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users