Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Dying Light

ps3/ps4 ps3 ps4

• Please log in to reply
32 replies to this topic

#21 Angerphyte

Angerphyte

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 224 berichten

Posted 21 February 2016 - 20:39

(Uit nieuwsgierigheid dat ik het vraag) wat is kort?
Die map leek me nochtans, en werd beloofd, dat het toch vrij groot ging zijn.

De map is enorm en er is veel random shizzle te doen en zijmissies maar voor ik het goed en wel wist was ik door het hoofdverhaal heen (niet dat je me hoort klagen hoor ;))

Ik durf niet meer rondrijden. Geen idee vanwaar die ineens komen :p

Daarnet gewoon ragequit.. want elke keer spawn je aan een random hut in de buurt en mag je weer gaan lopen naar je wagen.

En ohja.. ik verlies elke keer rond de 2000 punten omdat ik sterf.. fun fun.

Nog nooit 1 tegen gekomen en als ik sterf verlies ik ook geen punten (in vanila versie wel) 

Op welke moeilijkheidsgraad speel je?

• 0
<p style="text-align:center;">PSN-ID PS3 & PS4: Angerphyte91 (Zet er wel 4G bij als je me toevoegd)</p><p style="text-align:center;">Now Playing: PS4 Diablo III RoS

#22 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12906 berichten

Posted 21 February 2016 - 20:41

Nog nooit 1 tegen gekomen en als ik sterf verlies ik ook geen punten (in vanila versie wel) 

Op welke moeilijkheidsgraad speel je?

Normal. 

• 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#23 Angerphyte

Angerphyte

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 224 berichten

Posted 21 February 2016 - 20:48

Ik ook :p geen idee waar het dan aan ligt

• 0
<p style="text-align:center;">PSN-ID PS3 & PS4: Angerphyte91 (Zet er wel 4G bij als je me toevoegd)</p><p style="text-align:center;">Now Playing: PS4 Diablo III RoS

#24 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12906 berichten

Posted 22 February 2016 - 23:04

Ik ook :p geen idee waar het dan aan ligt

https://youtu.be/475T3oHNhpU?t=259

3 keer gehad in mijn speelsessie van een uurtje - anderhalf uurtje. Ik stierf zelf op een moment, omdat ik over een hek sprong van de safe zone. Ik land op de grond en blies meteen op.. dit is echt niet meer leuk :/

• 0

#25 Santorini

Santorini

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 33 berichten

Posted 23 February 2016 - 00:05

https://youtu.be/475T3oHNhpU?t=259

3 keer gehad in mijn speelsessie van een uurtje - anderhalf uurtje. Ik stierf zelf op een moment, omdat ik over een hek sprong van de safe zone. Ik land op de grond en blies meteen op.. dit is echt niet meer leuk :/

Ik heb het vier keer voorgehad in totaal (10h speeltijd, op normal), maar het is inderdaad super irritant want het is zo random. Ik verloor vaak 4200 survivor points (soms 800). Ook irritant is dat je gebruikte ammo/fuel/health kits sowieso verliest, ook al word je teruggezet naar een vroeger moment met de save. In het midden van een timed quest moest ik eens fuel gaan zoeken omdat ik een aantal keer gestorven was en de tank ondertussen leeg was geraakt, ook al zat er op het oorspronkelijke moment van de save nog voldoende in. 

Gelukkig kwam dit bij mij niet al te vaak voor en los van het bovenstaande heb ik mij wel geamuseerd met deze DLC. Er zit veel content in, zeker voor een DLC en het rijden met de buggy is ook leuk (buiten de random ontploffingen dan). Ik heb het uitgespeeld in 10h (main quests + meeste side quests + boss fight op het einde) in totaal.  

• 0

#26 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12906 berichten

Posted 23 February 2016 - 08:22

Inderdaad. Ik heb ook het probleem dat mij wagen schade oploopt. Wat ik ervoor lig te repareren en te vervangen is stuk gegaan omdat ik ervoor ook was ontploft. Ik snap niet wat er zo leuk aan is om dit te voorzien en al zeker niet te fixen als het een bug is.

• 0

#27 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Clan Brother
  • 1588 berichten

Posted 23 February 2016 - 09:59

Nog geen last van gehad.. Hout vasthouden!

• 0
Een ajacied ben je niet voor even, dat ben je voor het leven!

#28 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12906 berichten

Posted 13 March 2016 - 18:18

Het eindelijk kunnen uitspelen. Het probleem was weg, dus ik vermoed dat die laatste patch er iets met te maken heeft (Ook al zie ik niks de patch notes). 

• 0

#29 XaeonBE

XaeonBE

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 607 berichten

Posted 13 March 2016 - 20:10

Ik moet dit spel eens aanschaffen. Heb het mijn broer zien spelen het zag er wel tof uit.

• 0

Desktop (W10) | Dell Inspiron 15 7000 (W10) | HP Probook 6570 | Netbook (Xubuntu 16.04 | Samsung Galaxy Tab S2 9.7 | LG Nexus 5 | Samsung Galaxy S5 | Pebble Time Steel

Intel Skylake Core i7 6700K 4.00GHz | Asus GeForce GTX 1070 ROG Strix 8GB | Corsair 2x8GB, DDR4, 2133MHz, CL13, Vengeance LPX

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | 3DS friendcode: 3566-2738-0665

#30 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Clan Brother
  • 1588 berichten

Posted 15 March 2016 - 08:31

Gisteren main story van the following uitgespeeld, nu nog aantal sidequests afwerken!

• 0

#31 sergej4164

sergej4164

Impressive man...

• Clan Hero
  • 1396 berichten

Posted 16 March 2016 - 12:09

Gisteren main story van the following uitgespeeld, nu nog aantal sidequests afwerken!

Net begonnen aan the following, die buggy is wel tof (wie rijdt der nu ni graag zombies/mensen overhoop :p ) geen idee hoe lang het precies gaat zijn maar Kzit na 2-3 quests (uurtje spelen ofz) al op 20% van de story, dus vrij lang lijkt het me ni... Kan me vergissen natuurlijk
  • 0

#32 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Clan Brother
  • 1588 berichten

Posted 17 March 2016 - 09:07

Net begonnen aan the following, die buggy is wel tof (wie rijdt der nu ni graag zombies/mensen overhoop :p ) geen idee hoe lang het precies gaat zijn maar Kzit na 2-3 quests (uurtje spelen ofz) al op 20% van de story, dus vrij lang lijkt het me ni... Kan me vergissen natuurlijk

Story is niet mega lang nee, maar het tempo waarin gij trophy hunt, begrijp ik da ge erdoor vliegt. Ik ontdek ook graag de rest van de map en points of interest. Ik loot ook lekker veel dozen, maar ik deel dan ook ne shitload aan hoge damage wapens uit *Kijkt naar Piekatsjoe, GFB en Dropkickwalls*

• 1

#33 sergej4164

sergej4164

Impressive man...

• Clan Hero
  • 1396 berichten

Posted 17 March 2016 - 12:54

Story is niet mega lang nee, maar het tempo waarin gij trophy hunt, begrijp ik da ge erdoor vliegt. Ik ontdek ook graag de rest van de map en points of interest. Ik loot ook lekker veel dozen, maar ik deel dan ook ne shitload aan hoge damage wapens uit *Kijkt naar Piekatsjoe, GFB en Dropkickwalls*

ik doe meestal alle main quests en side quests want anders kom ik zot da der nog zo'n tekentje op mijn mini-map staat van een missie :p

• 0

Also tagged with one or more of these keywords: ps3/ps4, ps3, ps4

4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users