Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

LEGO Marvel Super Heroes

ps3/ps4 ps3 ps4

• Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 valies

valies

Crew

• Crew
  • 8825 berichten

Posted 24 August 2013 - 21:50

Geplaatste afbeelding

Release datum:
Ontwikkelaar: TT Games
Uitgever: Warner Bros Interactive Entertainment

Omschrijving.
LEGO Marvel Super Heroes is net als de vorige LEGO-titels een game dat afwisselt tussen avontuur en puzzels oplossen.

Preview.
Nog geen preview

Review.
Nog geen review

Nieuws.
Nieuws

Trailer.
http://www.youtube.com/watch?v=Z38uxr0dGH0

Heb je een preorder geplaatst? Naar welke aspecten van de game kijk je het meest uit? Bespreek het hier :)
  • 0

PSN valies - 3DS 1908-2322-5163 - twitter @valies
As long as people continue to pursue the meaning of freedom, they will never cease to be o/
Baka!

#2 DonSkellitonio

DonSkellitonio

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 806 berichten

Posted 10 December 2013 - 19:25

Heb de game voor de PS4 en ben vollop voor de 100% aan't gaan na de story mode te hebben gefinished!

Jammer genoeg zal deze Lego game niet lang blijven nazinderen bij mij in vergelijking met de toppertjes DC Superheroes en Lego City Under Cover.

Marvel Super Heroes zit uiteraard wel weer vol hilariteit en een shitload characters uit het Marvel universum, maar voor mij is deze game een enorme stap terug in vergelijking met recente voorgangers.

Ten eerste is de map (New York) zeer klein en zijn de sidemissions een lachertje die soms als het ware enkele secondjes duren.
Echte breinkrakers moet je alvast niet verwachten.

Het enige wat (voor mij), min of meer, een uitdaging was, waren de vliegraces. Maar daarbij steek ik het op de controls die zo verschrikkelijk onhandig zijn. Ik heb ze allemaal wel gedaan gekregen hoor maar het heeft toch een tijd geduurt om het vliegen fatsoenlijk onder de knie te krijgen.

Buiten dat heb ik al enorm veel glitches mogen ervaren in het spel wat ik bij nog geen één andere Lego game heb meegemaakt.

Maar goed, daar kijk ik overheen en zal me nog enkele uurtjes kunnen bezighouden met die platinum binnen te halen, ùaar ik vrees dat deze lego game daarna stof zal mogen verzamelen in de kast.

Edited by DonSkellitonio, 10 December 2013 - 19:26.

• 0

Feel free to subscribe to my YouTube Channel! :

https://www.youtube.com/user/Skell09

Also tagged with one or more of these keywords: ps3/ps4, ps3, ps4

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users