Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Golf

• Please log in to reply
68 replies to this topic

#61 Fenumeher

Fenumeher

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 993 berichten

Posted 30 July 2014 - 13:43

Nah da hebt ge niet nodig tenzij ge echt al ver onder single handicap wilt gaan. MIjn pa zit daar juist boven en het is de leeftijd dat nu wat parten speelt om nog verder te zakken.

Het enige wat ge wel moet doen is uw clubs verlengen als ge wat groter zijt want anders gaat ge gewoon zeer hebben in uw rug maar dat had je al lang moeten voelen dan :)

Men broer is ondertussen ook al rond de 20 gezakt... Pff ik kan gewoon de moeite niet opbrengen om meer dan 9holes te spelen.

Dit weekend nog eens geweest met men broer. Ik had 21 op de eerste 6 holes en daarna was het gewoon int kopke dat ik meer goesting had om te gaan zwemmen omdat het zo warm was en speelde ik rotslecht ineens.

Golf is een rare sport :p

• 0
One does not simply have a creative signature.

#62 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 8007 berichten

Posted 30 July 2014 - 15:10

Nah da hebt ge niet nodig tenzij ge echt al ver onder single handicap wilt gaan. MIjn pa zit daar juist boven en het is de leeftijd dat nu wat parten speelt om nog verder te zakken.

Het enige wat ge wel moet doen is uw clubs verlengen als ge wat groter zijt want anders gaat ge gewoon zeer hebben in uw rug maar dat had je al lang moeten voelen dan :)

Men broer is ondertussen ook al rond de 20 gezakt... Pff ik kan gewoon de moeite niet opbrengen om meer dan 9holes te spelen.

Dit weekend nog eens geweest met men broer. Ik had 21 op de eerste 6 holes en daarna was het gewoon int kopke dat ik meer goesting had om te gaan zwemmen omdat het zo warm was en speelde ik rotslecht ineens.

Golf is een rare sport :p

Dan zal het wss een gewone kwalitatieve set worden, maar zonder fitting. 

• 0

- 4Gamers Forum Administrator -

#63 Fenumeher

Fenumeher

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 993 berichten

Posted 31 July 2014 - 15:52

Ge moogt dat doen ze maar ik ken er weinigen die daar al de vruchten van hebben geplukt boven de handicap 10 (en zelfs eronder).

Ik spreek hier wel over een volledige analyse en niet van een paar testswigs voor uw clubbladen en shaftlengte te gaan bepalen.

Misschien ook nog wel interessant om te laten bekijken met welk materiaal van shaft je best speelt maar das allemaal heel gemakkelijk te bepalen als je een paar keer op een balletje klopt.

Waar mijn broer echt content van is, is http://www.golfskypro.com/skypro

Heel gemakkelijk in gebruik en heel gedetailleerd.

Edited by Fenumeher, 31 July 2014 - 15:54.

• 0
One does not simply have a creative signature.

#64 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 8007 berichten

Posted 31 July 2014 - 15:59

Hmmmm interessant! Wel duur, maar zeker eens het bekijken waard. Een nieuwjaarscadeautje voor mezelf.

• 0

#65 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 8007 berichten

Posted 13 August 2014 - 07:46

Blijkbaar zijn er nog andere van die trackers die ookz eer goed zouden zijn. Vooral De SwingSmart krijgt goeie recensies precies. Toch eens voor moeten uitkijken :)

• 0

#66 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2014 berichten

Posted 13 August 2014 - 12:25

Weet niet of hier mensen die hun kunnen graag eens willen testen, die kunnen hun eens inschrijven in het Efteling golf tornooi, zeer prachtig golfpark al zeg ik het zelf ^^.

De maand september is toernooimaand op het Efteling Golfpark. Voor zowel jeugd als volwassenen organiseert het Efteling Golfpark twee golftoernooien voor golfers van alle niveaus. Op zaterdag 6 september 2014 vindt het eerste Efteling Open plaats en op zondag 14 september 2014 zal voor de derde keer het Efteling Jeugd Open worden gespeeld. Golfers van alle niveaus kunnen zich aanmelden voor de toernooien om zo mooie Efteling prijzen te winnen en er vandoor te gaan met de felbegeerde titel. 

Het Efteling Golfpark organiseert dit jaar voor de eerste keer het Efteling Open. Volwassen golfers worden, afhankelijk van hun golfhandicap, verdeeld in twee categorieën en spelen een Gunshot 18-holes wedstrijd. Het Efteling Open is toegankelijk voor zowel leden als niet-leden van de Efteling Golfclub. De dag wordt afgesloten met een gezellige borrel en een barbecuebuffet.

Efteling Jeugd Open
Het weekend daarna wordt in samenwerking met Golfclub Efteling wederom het Efteling Jeugd Open georganiseerd. Na twee succesvolle eerdere edities kunnen jonge golfers tot en met 21 jaar zich aanmelden voor dit toernooi. Onderverdeeld in drie HCP categorieën worden er Strokeplay- en Stableford wedstrijden gespeeld. Daarnaast is er ook baanentertainment aanwezig.

Inschrijven
Inschrijven voor het Efteling Open of Efteling Jeugd Open kan via de website van het Efteling Golfpark, waar ook meer praktische informatie vinden is over de programma’s van beide toernooien.

Efteling Golfpark
Veldstraat 6
5176 NB  DE MOER
www.efteling.com/Golfpark  

Edited by quinten7055, 13 August 2014 - 12:26.

• 0
<p><span style="color:#ff0000;">Psn: Fred_wemel,</span> <span style="color:#40e0d0;">Friendcode: 2380-3632-052</span><br><span style="color:#ff0000;">"Oh look, another visitor. Stay awhile... Stay FOREVER!" kamiccello</span>

#67 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 8007 berichten

Posted 13 August 2014 - 17:46

Beetje ver :(

• 0

#68 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2014 berichten

Posted 13 August 2014 - 18:12

Beetje ver :(

Kunt altijd mee liften, normaal gezien ga ik zelf ook dusja ^^

• 0
<p><span style="color:#ff0000;">Psn: Fred_wemel,</span> <span style="color:#40e0d0;">Friendcode: 2380-3632-052</span><br><span style="color:#ff0000;">"Oh look, another visitor. Stay awhile... Stay FOREVER!" kamiccello</span>

#69 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 8007 berichten

Posted 12 January 2016 - 21:53

Kunt altijd mee liften, normaal gezien ga ik zelf ook dusja ^^

En nog altijd interesse? :p

Man, als ik de beginposts van dit topic lees... 100m met een ijzer 7 lol. Nu sla ik 135-140m met dat ijzer 7. Serieus geëvolueerd :D.

Nieuw seizoen mag snel gaan komen, dit schijteweer is frustrerend.

• 0

6 user(s) are reading this topic

0 members, 6 guests, 0 anonymous users