Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Nieuwe headset, voornamelijk om te gamen

headset

• Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 MysticTeka

MysticTeka

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 44 berichten

Posted 08 November 2013 - 15:34

Gasten,
ik ben op zoek naar een nieuwe headset, aangezien de mijne het begeven heeft.
De headset wordt 90 % van de tijd gebruikt om te gamen, dus muziek weergave is niet belangrijk.
Prijs mag ongeveer 100€ zijn.
Momenteel heb ik een plantronics, waar ik wel tevreden over was, maar qua geluid kan het zeker beter.
Ik twijfel tussen misschien een steelseries 5H V3 of iets van Razer. Alle voorstellen zijn welkom.

grtz MysticTeka
  • 0

#2 InFerNo

InFerNo

Crew

• Crew
  • 2479 berichten

Posted 23 November 2013 - 23:37

Welke soort game?

Ik denk dat je beter geld geeft aan een goeie koptelefoon en een aparte clip-on mic neemt.
  • 0
InFerNo
4Gamers Nights organisator samen met Jejskov en Curze!
Livestreaming via www.ground-zero.tv.

#3 jelle747

jelle747

Newbie

• Member
  • Pip
  • 3 berichten

Posted 02 December 2013 - 16:42

Ik heb de Turtle Beach X12 voor 60€ gekocht ik gebruik hem voor pc en xbox maar ik raad hem niet echt aan voor PC want op skype horen mijn vrienden een constant 'bzz' geluid
  • 0

#4 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6363 berichten

Posted 02 December 2013 - 18:02

Ik heb de Turtle Beach X12 voor 60€ gekocht ik gebruik hem voor pc en xbox maar ik raad hem niet echt aan voor PC want op skype horen mijn vrienden een constant 'bzz' geluid

Dat ligt niet aan de headset maar aan een probleem met de aarding
  • 1

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#5 Yim

Yim

Newbie

• Member
  • Pip
  • 21 berichten

Posted 09 December 2013 - 08:20

Hey Mystic, heb je deze nodig voor pc of console?

Zelf ben ik ook een tijdje op zoek geweest naar een goede headset voor pc.
Na vele uren gelezen te hebben over headsets en enkele getest in een winkel ben ik uitgekomen op de Razer kraken pro analog.
http://www.razerzone...zer-kraken-pro/ (Stereo en niet virtual 7.1)

Deze zou heel comfortabel zijn en van goede kwaliteit.

Ik heb deze vorige week besteld en verwacht deze morgen bij me thuis. Ik zal mijn bevindingen hier over een week wel neerpennen als je interesse zou hebben.
  • 0

#6 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1868 berichten

Posted 12 December 2013 - 10:23

Bij iBood vandaag een aanbieding voor een Duopack voor headsets. Eentje kost normaal iets van een €115 maar ze verkopen er 2 voor samen €45. Misschien is dat iets voor u als ge t goedkoop wilt houden en nog een kerstcadeau moet kopen (levering 23 december :p)
  • 0

#7 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 12 December 2013 - 10:43

Ja, maar op iBood zijn het gewone koptelefoons, zonder micro dus.
  • 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#8 Quinten

Quinten

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2180 berichten

Posted 12 December 2013 - 11:12

Ik raad echt aan om een deftige hoofdtelefoon te kopen en dan een goedkoop clip-on micje. Daar ga je veel meer deugd van hebben.
Voor die prijs kan je bijvoorbeeld een Shure SRH440 nemen. Daar hoor je de 'vijand' evengoed door en je hebt ineens een waardig middel om film en muziek mee te beluisteren.
  • 0
Wat happens after we die?

"Lots of things happen after you die, just none of them include you." ~Louis C.K.

Also tagged with one or more of these keywords: headset

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users